BZP: Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
19.11.2024
2024/BZP 00602889/01
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330061670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Cieślaka, 6 C
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943749870
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.szczecinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb20c636-4aff-4067-b4f1-878138e8469a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb20c636-4aff-4067-b4f1-878138e8469a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: htpps://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określono w Rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określono w Rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PGK/ZP-05/XI/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz zamawiającego usług związanych z opieką weterynaryjną nad zwierzętami umieszczonymi w schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinku przy ul. Rybackiej oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających ich rozmnażaniu (sterylizacje, kastracje – w tym kotów wolno żyjących w ramach tzw. kocich gniazd), zgodnie z art. 11 a ustawy o ochronie zwierząt z dnia 21.08.1997 r.
2. Przewidywane orientacyjne ilości zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt (sterylizacje, kastracje) podano niżej:
● sterylizacja suki - ok. 50 zabiegów
● kastracja psa – ok. 50 zabiegów
● sterylizacja kotki – ok. 80 zabiegów
● kastracja kocura – ok. 70 zabiegów
Przewidywane orientacyjne ilości szczepień:
● przeciw wściekliźnie psy – ok. 150
● ochronne psy – ok. 120
● przeciw wściekliźnie koty – ok.150
● ochronne koty – ok. 150
Przewidywane orientacyjne ilości badań diagnostycznych związanych z adopcjami zwierząt :
● Testy FIV/ FeLV – ok. 90
● badanie podstawowe krwi ( morfologia / parametry nerkowe i wątrobowe) – ok. 180
3. Wykonawca zobowiązany jest podać ryczałtową cenę za usługi związane z opieką weterynaryjną w okresie 12 miesięcy – zawierającą koszt leków i materiałów medycznych niezbędnych do realizacji umowy. Potrzebne leki i materiały medyczne do obsługi weterynaryjnej będą nabywane przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym i rozliczane miesięcznie na fakturze z podziałem na leki i materiały medyczne. Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt nabycia leków i materiałów medycznych (biorąc pod uwagę średnią z lat ubiegłych) wynieść może ok. 67 000, 00 zł netto rocznie.
4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała stała opieka nad zwierzętami bezdomnymi przebywającymi w schronisku oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt (sterylizacje, kastracje – w tym kotów wolno żyjących w ramach tzw. kocich gniazd). Przedmiot umowy obejmuje opiekę w szczególności w zakresie: szczepień przeciw wściekliźnie, szczepień ochronnych, odpchleń zwierząt; odrobaczeń, czipowania psów; eutanazji zwierząt, usypiania ślepych miotów; szczepienia suk przeciw cieczce w schronisku, leczenia zwierząt.
5. Dyspozycyjność Wykonawcy: w zakresie sprawowania opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w schronisku świadczenie usług w dni robocze poprzez wizytę, analizę i wykonanie czynności na terenie schroniska wg potrzeb i wskazań Zleceniodawcy w godzinach pracy schroniska (nie jest wymagana wizyta w każdym z dni roboczych, jeżeli nie zaistnieją potrzeby). W pozostałych dniach (soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy) oraz poza godzinami pracy schroniska w dni robocze prowadzony będzie przez Wykonawcę dyżur weterynaryjny (telefoniczny), w czasie którego obsługiwane będą przypadki nagłe wymagające udzielenia natychmiastowej pomocy ze względu na stan zagrożenia życia lub zdrowia zwierzęcia (nagła interwencja weterynaryjna – nie później niż 2 godz. od zgłoszenia).