BZP: Usługa umożliwiająca aktualizację posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wizualizacji VMware vSphere i dostęp do wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy
19.11.2024
2024/BZP 00603268/01
Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa umożliwiająca aktualizację posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wizualizacji VMware vSphere i dostęp do wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603268
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00558594
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną łączną punktacją do 100 pkt. (100% = 100 pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
Cena – 100 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Liczba punktów =(Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej )x 100 pkt
4. Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem (jeśli dotyczy).
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 9, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt (jeśli dotyczy).
Po zmianie:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną łączną punktacją do 100 pkt. (100% = 100 pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
Cena – 100 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Liczba punktów =(Cena brutto oferty najtańszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej )x 100 pkt
4. Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 2 do SWZ NOWY. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem (jeśli dotyczy).
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 9, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt (jeśli dotyczy).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup usługi umożliwiającej aktualizację oprogramowania i dostęp do wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy, dla posiadanego przez Zamawiającego środowiska do wirtualizacji.
2. Zamawiający posiada licencje wieczyste na system do wirtualizacji VMware vSphere.
3. W wykonaniu Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zakupu na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej prawo do aktualizacji oprogramowania, o którym mowa w ust. 2 oraz wsparcie techniczne producenta, na zasadach określonych przez Producenta. Usługa powinna obejmować co najmniej:
1) telefoniczne zgłaszanie awarii w trybie 8 godzin na dobę w dni powszednie,
2) bezpośredni, rejestrowany dostęp do centrum pomocy technicznej producenta przez 24 godziny na dobę, umożliwiający samodzielne otwieranie przez zamawiającego zgłoszeń serwisowych w centrum pomocy technicznej producenta bez limitu na ilość zapytań,
3) dostępu do najnowszego oprogramowania ze strony producenta, z prawem do dokonywania uaktualnień oprogramowania do najnowszych wersji dostępnych na rynku.
4. Usługa aktualizacji i wsparcia technicznego świadczona będzie przez Producenta oprogramowania, w okresie 36 miesięcy liczonych od dnia uruchomienia usługi.
5. Usługa aktualizacji i wsparcia technicznego producenta musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta oprogramowania.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres wymaganych czynności oraz sposób ich realizacji określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SWZ – Istotnych postanowieniach umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę subskrypcji oprogramowania Vmware (subskrypcje wraz ze wsparciem technicznym producenta) opisaną w Załączniku nr 1 do SWZ NOWY stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia lub dostawę rozwiązania równoważnego.
2. Zamawiający eksploatuje obecnie oprogramowanie Vmware vSphere. Oprogramowanie do wirtualizacji Vmware vSphere wykorzystywane jest dla wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ NOWY – Opisie przedmiotu zamówienia urządzeń infrastruktury Zamawiającego.
3. W związku z brakiem dostępu do wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania oraz w związku ze zmianą sposobu licencjonowania posiadanego oprogramowania Vmware vSphere Zamawiający wymaga dostarczenia nowych subskrypcji oprogramowania Vmware vSphere lub dostarczenia rozwiązania równoważnego.
4. Zaoferowane rozwiązanie równoważne musi w pełni pokrywać wykorzystywaną przez zamawiającego funkcjonalność zarówno w obszarze samej wirtualizacji jak i współpracy z systemami powiązanymi na które Zamawiający posiada licencje oraz posiadanym sprzętem serwerowo-macierzowym, sieci LAN i SAN.
5. Wdrożenie rozwiązania równoważnego leżeć będzie w całości po stronie Wykonawcy w tym między innymi analiza obecnego środowiska i plan jego migracji, migracja wszystkich wirtualnych serwerów oraz konfiguracja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania powiązanego ze środowiskiem VMware w szczególności systemu CyberArk, Imperva, DLP Forcepoint, Infoblox w sposób niepowodujący przerw w działaniu żadnej z tych usług oraz z wykorzystaniem obecnego środowiska serwerowo-macierzowego przeznaczonego dla środowiska wirtualizacji.
6. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego Wykonawca przeprowadzi instruktaż w zakresie zarządzania, utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaoferowane produkty dla 10 użytkowników wskazanych przez Zamawiającego, przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego oraz trwające minimum 2 dni robocze. Podczas instruktażu użytkowników musi zostać przekazana niezbędna wiedza w zakresie poprawnego użytkowania oprogramowania równoważnego. Zakres instruktażu musi obejmować praktyczną obsługę wszystkich funkcjonalności oprogramowania równoważnego.
7. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest zapewnienie odpowiedniego wsparcia technicznego producenta oraz dostępu do aktualizacji oprogramowania, a tym samym zapewnienie ciągłości działania środowiska przetwarzania w środowisku informatycznym Zamawiającego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres wymaganych czynności oraz sposób ich realizacji określony został w Załączniku nr 1 do SWZ NOWY – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SWZ NOWY – Istotnych postanowieniach umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Usługi w zakresie wsparcia technicznego
Po zmianie:
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi dostawy oprogramowania,Usługi wsparcia technicznego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
7
Po zmianie:
14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
C.D. dot. pkt. 4.2.10.) Uruchomienie usługi nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Okres aktualizacji i objęcia wsparciem technicznym producenta: 36 miesięcy od dnia uruchomienia Usługi.
1.Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 t.j.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1)Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i /2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2)Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3.W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji.
4.Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5.Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
6.Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7.Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
8.Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2024. poz.1289 t.j.)Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji umowy łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przez Wykonawcę przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
Po zmianie:
C.D. dot. pkt. 4.2.10.) Dostawa wymaganych licencji subskrypcyjnych oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware lub dostawa licencji subskrypcyjnych i wdrożenie oprogramowanie równoważnego oraz dokonanie migracji środowiska wirtualnego Zamawiającego do oprogramowania równoważnego w terminie do 14 Dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Okres dostępu do pomocy i wsparcia technicznego świadczonego przez Producenta oprogramowania przez okres obowiązywania subskrypcji na oprogramowanie: 36 miesięcy.
1.Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 t.j.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1)Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i /2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2)Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3.W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji.
4.Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5.Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
6.Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7.Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
8.Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2024. poz.1289 t.j.)Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji umowy łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przez Wykonawcę przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zmiany umowy zostały określone w Załączniku nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy, §10 Zmiana Umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących zakresach :
1) zmiany wynagrodzenia na zasadach opisanych w § 7A i § 7B z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany stawek podatku VAT lub akcyzowego, zmiana może dotyczyć wyłącznie części Przedmiotu umowy względem, których Wykonawca nie popadł w zwłokę,
2) zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
3) zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej Umowy ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
4) zmiany w sposobie realizacji umowy polegające na: zmianie osób, podwykonawców, innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które posiadały podmioty zamieniane, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany zapisów umowy w przypadku wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, lub w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm),
3. Zakres zmian, dla każdego z przypadków wskazanych w ust. 2 zostanie dostosowany indywidualnie z uwzględnieniem konieczności prawidłowej realizacji Umowy.
4. Zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru Umowy.
5. Strona wnioskująca o zmianę Umowy złoży odpowiedni, pisemny wniosek drugiej Stronie. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany. W przypadku zmiany wynagrodzenia, Strona uzasadni i przedstawi wyliczenia wnioskowanych zmian.
Po zmianie:
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zmiany umowy zostały określone w Załączniku nr 3 do SWZ NOWY – Istotne postanowienia umowy, §10 Zmiana Umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących zakresach:
1) zmiany wynagrodzenia na zasadach opisanych w § 7A i § 7B z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany stawek podatku VAT lub akcyzowego, zmiana może dotyczyć wyłącznie części Przedmiotu umowy względem, których Wykonawca nie popadł
w zwłokę,
2) zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
3) zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej Umowy ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
4) zmiany w sposobie realizacji umowy polegające na: zmianie osób, podwykonawców, innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które posiadały podmioty zamieniane, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany zapisów umowy w przypadku wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, lub w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm),
3. Zakres zmian, dla każdego z przypadków wskazanych w ust. 2 zostanie dostosowany indywidualnie z uwzględnieniem konieczności prawidłowej realizacji Umowy.
4. Zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru Umowy.
5. Strona wnioskująca o zmianę Umowy złoży odpowiedni, pisemny wniosek drugiej Stronie. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany. W przypadku zmiany wynagrodzenia, Strona uzasadni i przedstawi wyliczenia wnioskowanych zmian.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-20 11:00
Po zmianie:
2024-11-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-20 11:30
Po zmianie:
2024-11-28 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-19
Po zmianie:
2024-12-27