BZP: Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
20.11.2024
2024/BZP 00604177/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.markowska@zdpwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpwm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652a4e58-dc2a-4cfa-9532-5164ca644025
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, REGON: 450672604.
2. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iodo@zdpwm.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe zawarte w składanej ofercie przekazane zostały przez Wykonawcę.
5. Odbiorcami udostępnionych danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 (Dz. U. z 2022 r. poz. 25, poz. 872 i poz. 1079) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”. Dodatkowo dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, informatyczną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres gwarancyjny;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych przez Administratora wszystkim osobom których dane udostępnił w składanej ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 04/D/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – teren Wysokie Mazowieckie
L.p. Asortyment Ilość
1.
Benzyna bezołowiowa Pb 95 5 000 litrów
2.
Olej napędowy ON 70 000 litrów
Olej napędowy Wykonawca będzie dostarczał do dystrybutora znajdującego się na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem o parametrach określonych Polską Normą. Olej napędowy ON – PN-EN 590 i Pb 95 –PN-EN 228. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
Benzyna bezołowiowa będzie tankowana na stacji paliw Wykonawcy na potrzeby pojazdów i urządzeń będących własnością Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
Wymagania stawiane wykonawcy:
1. Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa.
2. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023r. poz.1314 ze zm.). Przez cały czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2023r. poz. 295. ze zm.)
3. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację dostaw w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zapewni zakup oleju napędowego na własnej stacji paliw w przypadku awarii dystrybutora Zamawiającego całodobowo bez żadnych dodatkowych kosztów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – teren Ciechanowiec
Paliwa będą tankowane na potrzeby pojazdów i urządzeń będących własnością Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem wg. specyfikacji rodzajowo-ilościowej przy zachowaniu stałego rabatu udzielanego od ceny stacji obowiązującej w dniu sprzedaży paliwa.
L.p. Asortyment Ilość
1.
Benzyna bezołowiowa Pb 95 400 litrów
2.
Olej napędowy ON 20 000 litrów
Wymagania stawiane wykonawcy:
1.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia paliw całą dobę.
2.Tankowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023r. poz.1314 ze zm.). Przez cały czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2023r. poz. 295. ze zm.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 112 Pzp, dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
5) powodów określonych w art. 7 ust 1 ustawy art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego (Dz.U z 2024r. poz. 507.).