BZP: Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
20.11.2024
2024/BZP 00604548/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Chodźki 10A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 532 21 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.lublin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kowr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9215b44-db63-4cef-a132-085b99bb69ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Oddziału oraz Sekcji Zamiejscowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.gov.pl/web/kowr;3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów, lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3. Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane.
4. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
5. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https:/ platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
6. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
7. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
8. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.9. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
10. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych,
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym,
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku,
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
11. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 MB/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
2) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01- 207) przy ul. Karolkowej 30;
2. w KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem email: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt.1 ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie pretargu nieograniczonego pn. „Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie”, postępowanie znak: LUB.WOP.260.6.2023.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LUB.WO.260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154502,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości obiektu Sekcji Zamiejscowej w Zamościu, ul. Promienna 4, 22 – 100 Zamość w zakresie: utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i wykonania drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją pomieszczeń
biurowych. Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi łącznie około 131,03 m2.
4.2.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Pokrówce, ul. Wiosenna 4, Pokrówka,
22-100 Chełm., polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego.
Łączna powierzchnia około podlegająca utrzymaniu czystości obejmująca teren wewnętrzny i zewnętrzny wynosi około 3194,64 m2
4.2.5.) Wartość części: 24480,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Urszulinie, Andrzejów Osada 2, 22-234
Urszulin, polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego,
Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu w skład której wchodzą pomieszczenia wewnętrzne oraz teren wewnętrzny wynosi łącznie - 1910,00 m2.
4.2.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Białej Podlaskiej, ul. Piłsudskiego 15, 21 – 500 Biała Podlaska., polegających na utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych. Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi około 145,14 m2.
4.2.5.) Wartość części: 27600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) Zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) – zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę sprzątania wewnątrz budynków, dla zadania częściowego:
a) Nr 1 – ZAMOŚĆ – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 150 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 10 000,00 tys. zł brutto;
b) Nr 2 – POKRÓWKA – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 20 000,00 tys. zł brutto;
c) Nr 3 – URSZULIN – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 każdy i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 20 000,00 tys. zł brutto;
d) Nr 4 – BIAŁA PODLASKA – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 100 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 15 000,00 tys. zł brutto;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), zamawiający żąda:
1) Wykazu usług (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) SWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełnione oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczeń, według wzorów stanowiących załączniki doSWZ.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 4) SWZ.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli wykonawca będzie korzystał z takich zasobów.
5) Wypełnione oświadczenie o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczenia,według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiących załącznik doSWZ.
2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności
zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 - 455 ustawy.