BZP: Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
20.11.2024
2024/BZP 00605324/01
Miejski Dom Pomocy Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278228934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdps.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8292d10a-7321-483a-aaa8-6bb19c249277
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015902/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w podziale na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8292d10a-7321-483a-aaa8-6bb19c2492773.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub
w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@mdps.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MDPS.GT.2610.TP.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 871378,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów mięsnych dla Miejskiego Domu Pomocy
Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 1
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Baleron ( zawartość mięsa wieprzowego min 80% ). Zawartość w 100g min: białko 14g, węglowodany 0,6g, tłuszcz 10g kg 30
2. Boczek świeży b/k. Zawartość w 100g min: białko 10,1g, węglowodany 0g, tłuszcz 53g kg 50
3. Boczek wędzony b/k . Zawartość w 100g min : białko 13,6 węglowodany 0,2 g, tłuszcz 22,5g kg 240
4. Frankfuterki wędzone w naturalnym jelicie . Zawartość mięsa wieprzowego min 85% - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min :białko 10,8g, węglowodany 0,3g, tłuszcz 17,3g kg 120
5. Kaszanka-krupniok . Zawartość w 100g min: białko 18,7g, węglowodany 28,2g, tłuszcze 16,7g kg 130
6. Kiełbasa biała parzona. Zawartość mięsa wieprzowego min 75% - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12g, węglowodany 1,4g, tłuszcz 19,5g kg 300
7. Kiełbasa kminkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 80% - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego . Zawartość w 100g min : białko 25,1g, węglowodany 0g, tłuszcz 24,3g kg 180
8. Kiełbasa krakowska sucha . Zawartość mięsa wieprzowego min 95% - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 23g, węglowodany 0g, tłuszcz 9g kg 100
9. Kiełbasa śląska (zawartość mięsa wieprzowego min 80% - mięso grubo mielone, nieodkostnione mechanicznie MOM. Zawartość w 100g min: białko 13,3g, węglowodany 2,2g, tłuszcz 19,2g kg 500
10. Kiełbasa śląska drobiowa (zawartość mięsa drobiowego min 80% - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 17,3g, węglowodany 0g, tłuszcz 14,4g kg 460
11. Kiełbasa tostowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 70% - mięso średnio mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 19,6g, węglowodany 0g, tłuszcz 18,9g kg 260
12. Kiełbasa wieprzowa szynkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 85% - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie rozdrobnionego. Zawartość w 100g min : białko 10,2g, węglowodany 0g, tłuszcz 29,3g kg 160
13. Kiełbasa żywiecka . Zawartość mięsa wieprzowego min 95% - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 17,9g, węglowodany 0g, tłuszcz 10g kg 180
14. Kości wędzone kg 60
15. Indyk w galarecie - zawartość mięsa z indyka min. 55% bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Żelatyna. Zawartość w 100g min: białko 11,3g, węglowodany 0,5g, tłuszcz 28,8g kg 70
16. Metka cebulowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 50% , min 10% mięsa wołowego i 40% tłuszczu wieprzowego - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 10g, węglowodany 5g, tłuszcz 45,5g kg 75
17. Mielonka drobiowa . Zawartość mięsa drobiowego min 80% - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12,2g, węglowodany 3,3g, tłuszcz 20,5g kg 250
18. Parówkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 75% - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 10,2g, węglowodany 0g, tłuszcze 29,3g kg 440
19. Pasztet drobiowy w naturalnym jelicie - zawartość składników drobiowych min 51%. Zawartość w 100g min: białko 10,8g, węglowodany 3,8g, tłuszcz 21,6g kg 70
20. Pasztetowa w naturalnym jelicie- zawartość składników wieprzowych min 51%. Zawartość w 100g min :białko 11,3g, węglowodany 3,9g, tłuszcz 32,1g kg 45
21. Polędwica drobiowa - zawartość mięsa drobiowego min 75%. Zawartość w 100g min: białko 15,2g, węglow. 1,3g, tłuszcz 1,3g kg 250
22. Polędwica sopocka - zawartość mięsa wieprzowego min 80%. Zawartość w 100g min: białko 18,2g, węglowodany 0,5g, tłuszcz 2,7g kg 140
23. Salceson ozorkowy. Zawartość podrobów wieprzowych min 51%, grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 14g, węglowodany 1g, tłuszcze 37g kg 45
24. Serdelki drobiowe. Zawartość mięsa drobiowego min 75% - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 11g, węglowodany 1,1, tłuszcze 28,9g kg 220
25. Szynka cygańska (zawartość mięsa wieprzowego min 80% ). Zawartość w 100g min: białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g kg 140
26. Szynka dębicka (zawartość mięsa wieprzowego min 82% ). Zawartość w 100g min: białko17,5g, węglowodany 0g, tłuszcz 5,4g kg 130
27. Szynka prasowana (zawartość mięsa wieprzowego min 82% ). Zawartość w 100g min: białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g kg 130
28. Szynka tradycyjna wędzona (zawartość mięsa wieprzowego min 85%). Zawartość w 100g min : białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g kg 140
29. Wieprzowa łopatka b/k kg 400
30. Wieprzowa słonina kg 100
31. Wieprzowe rolada tradycyjna z farszem( mielone mięso wieprzowe, boczek wędzony, ogórek kiszony, cebula ) 200g szt. 280
32. Wieprzowa wątroba kg 7
33. Wieprzowe golonka kg 150
34. Wieprzowe gulaszowe kg 400
35. Wieprzowe żeberka mięsne pocięte w pasy szerokości 10cm kg 30
36. Wieprzowy karczek b/k kg 360
37. Wieprzowy schab b/k kg 320
38. Wołowa pręga kg 110
39. Wołowe rosołowe kg 60
4.2.5.) Wartość części: 121564,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą drobiu dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 2
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Ćwiartki tylne z kurczaka kg 1000
2. Filet z indyka kg 230
3. Filet z kurczaka kg 560
4. Kurczak świeży kg 730
5. Porcje rosołowe z kurczaka kg 500
6. Skrzydła z indyka kg 500
7. Stek z kurczaka bez kości i bez skóry kg 140
8. Wątroba z indyka kg 180
4.2.5.) Wartość części: 46426,27 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 3
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Aromat do ciasta migdałowy 10ml szt. 5
2. Bazylia 50g Skład: bazylia bez konserwantów szt. 40
3. Biszkopty 120g . szt. 500
4. Biszkopty z owocową galaretką oblane czekoladą 147g .
5. Brzoskwinia w puszcze 850ml- połówki brzoskwiń w lekkim syropie szt. 180
6. Budyń b/c 40g waniliowy . szt. 502
7. Budyń z cukrem 60g waniliowy. szt. 900
8. Chrzan pasteryzowany na bazie kwasku cytrynowego - słoik 175g szt. 150
9. Ciastka maślane bez dodatku cukru 125g . szt. 800
10. Cukier wanilinowy 32g szt. 218
11. Curry 20g bez konserwantów szt. 40
12. Cynamon mielony 20g Skład: mielony cynamon bio szt. 30
13. Czekolada bez cukru 100g . szt. 482
14. Czekolada pełnomleczna twarda 100g . szt. 902
15. Czosnek mielony 20g szt. 10
16. Deser dla dzieci 125g, bez dodatku cukru, bezglutenowy, z witaminą C. Zawartość w 100g produktu min: białko 0,40g, węglowodany 15,2g, tłuszcze 0,2g szt. 600
17. Dżem b/c - słodzony fruktozą (minimum 45g owoców /100g dżemu) słoiki 240g- szt. 900
18. Dżem niskosłodzony różne smaki 280g (co najmniej na 40g owoców/100g dżemu, 35g cukru/100g produktu). szt. 650
19. Fasolka szparagowa konserwowa 900ml szt. 36
20. Galaretka owocowa w proszku 90g różne smaki szt. 650
21. Gałka muszkatołowa mielona szt. 10
22. Gorczyca 25g szt. 10
23. Goździki 10g szt. 4
24. Groszek konserwowy 400g szt. 200
25. Herbata czarna ekspresowa. okrągłe torebki 1,5g 100szt w opakowaniu op. 540
26. Herbata owocowa ekspresowa o smaku malinowym, torebki 2g 20szt
w opakowaniu (skład: owoc malinowy min.0,5%, kwiat hibiskusa, jabłko, owoc dzikiej róży, aromaty owocu bzu czarnego) op. 120
27. Imbir mielony 15g szt. 10
28. Kakao ciemne 200g . Skład : kakao odtłuszczone 100% szt. 51
29. Kawa naturalna mielona op. 400-500g - 100% ziaren kawy arabiki kg 100
30. Kawa rozpuszczalna naturalna słoik 200g ( 100% kawy naturalnej arabiki) szt. 10
31. Kawa zbożowa 250g . Skład: żyto, jęczmień, cykoria, burak cukrowy - prażony szt. 110
32. Kawa zbożowa rozpuszczalna 150g . Skład: zboża min.72% (jęczmień, żyto, cykoria, burak cukrowy prażony) szt. 110
33. Ketchup łagodny 480g. Skład: pomidory (198g na 100g ketchupu) , cukier, ocet, sól, skrobia modyfikowana, aromat naturalny, bez konserwantów szt. 100
34. Kisiel b/c 40g Skład: skrobia ziemniaczana, truskawki liofilizowane 4,1%, naturalny aromat, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, naturalne barwnik,
bez sztucznych barwników szt. 400
35. Kisiel z cukrem 77g Skład: cukier, skrobia ziemniaczana, truskawki liofilizowane 4,1%, naturalny aromat, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, naturalne barwnik, bez sztucznych barwników szt. 750
36. Kminek mielony 20g, bez konserwantów szt. 40
37. Kokos wiórki 200g szt. 2
38. Kompot agrestowy 0,9l szt. 20
39. Koncentrat barszczu z buraków ćwikłowych 330ml(Skład: woda, zagęszczony sok z buraków ćwikłowych min 14%, cukier, sól, ocet spirytusowy, kwas cytrynowy, regulator kwasowości, przeciwutleniacz kwas askorbinowy, przyprawy aromatyczne) szt. 200
40. Koncentrat pomidorowy 900g (min 30% z świeżych pomidorów, bez dodatków) szt. 150
41. Kruchy wafelek z kremem kakaowym 50g - oblany czekoladą min.49,7% (min.30,7% czekolada, zawartość masy kakaowej min 43%) szt. 1000
42. Kukurydza konserwowa 390- 400g szt. 24
43. Kwasek cytrynowy 50g szt. 120
44. Liść laurowy 7g szt. 30
45. Lubczyk 30g, bez konserwantów szt. 50
46. Magi w płynie 1litr opakowanie szklane Skład: woda, sól, cukier, ocet spirytusowy, ekstrakt lubczyku, ekstrakt drożdżowy, aromaty bez wzmacniacza smaku (glutaminian monosodowy) szt. 190
47. Majeranek 10g, bez konserwantów szt. 220
48. Majonez – słoik 835ml . Skład : olej roślinny min 80%, woda, musztarda, gorczyca cukier, sól, jajko kurze 4,3%, stabilizatory guma guar, guma ksantenowa szt. 95
49. Mak- luz kg 8
50. Migdały płatki - luz kg 6
51. Migdały płatki 100g op 2
52. Miód wielokwiatowy naturalny pochodzący z krajów członkowskich UE – słoik 1kg szt. 45
53. Morele suszone- luz kg 7
54. Musztarda stołowa 210g . Skład : gorczyca, ocet, woda, sól, cukier, kwasek cytrynowy, przyprawy naturalne, kurkuma szt. 400
55. Ocet spirytusowy min. 10% 0,5l szt. 130
56. Ogórki konserwowe 870g. skład: ogórek, ocet spirytusowy 10%, cukier, gorczyca, sól, przyprawy naturalne szt. 70
57. Olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia filtrowany na zimno 1l szt. 611
58. Olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia filtrowany na zimno 0,5l szt. 50
59. Orzechy włoskie łuskane -luz kg 6
60. Orzechy włoskie łuskane op 100g szt. 2
61. Owoce prażone słoik 900g . Skład: min jabłko 70%, brzoskwinia min 15%, cukier, skrobia modyfikowana, substancja zagęszczająca, kwas cytrynowy, kwas askorbinowy, aromat szt. 45
62. Owoce suszone (jabłka ) - luz kg 10
63. Papryka konserwowa 900g . skład: papryka czerwona, cukier, ocet spirytusowy 10%, sól, gorczyca szt. 72
64. Papryka słodka mielona 20g, bez konserwantów szt. 180
65. Papryka wędzona słodka mielona 50g, bez konserwantów szt. 60
66. Pasztet drobiowy 50g. Skład: mięso z kurcząt min 38,4% tłuszcz roślinny, wątroba z kurcząt, sól, mleko w proszku, białko sojowe, kasza manna, przyprawy, bez konserwantów i glutaminianu sodu szt. 600
67. Pasztet drobiowy 90g. Skład: surowce drobiowe co najmniej 34%,woda, tłuszcz wieprzowy 13%, mąka pszenna, białko sojowe, sól, przyprawy, regulator kwasowości, emulgatory szt. 1400
68. Pieczarki marynowane 900ml . skład: pieczarka, ocet spirytusowy, sól, szt. 32
69. Pieprz czarny mielony 20g szt. 450
70. Pierniczki nadziewane w czekoladzie 150g (nadzienie co najmniej 29%, czekolada min.17%) szt. 140
71. Podgrzybek suszony 40g, kraj pochodzenia Polska op 30
72. Powidła śliwkowe węgierkowe 300g (min160g owoców /100g wyrobu , cukier 54g/100g) szt. 550
73. Proszek do pieczenia 36g szt. 175
74. Przyprawa do bigosu 20g, bez konserwantów. Skład :mieszanka przypraw : papryka słodka, majeranek, cebula, cukier, gorczyca, kurkuma, jałowiec, pieprz czarny mielony, chili, liść laurowy, ziele angielskie, czosnek, kolendra, kminek, sól szt. 15
75. Przyprawa do drobiu 20g, bez konserwantów
Skład: mieszanka przypraw: papryka słodka, papryka ostra, chili, czosnek, imbir, pieprz czarny mielony, majeranek szt. 90
76. Przyprawa do piernika 20g, bez konserwantów. Skład: mieszanka przypraw, gałka muszkatołowa, cynamon, imbir szt. 5
77. Przyprawa warzywna 1kg, bez konserwantów.
Skład : mieszanka warzyw suszonych : marchew 15%, Pasternak, kapusta biała, pietruszka, cebula, seler, papryka słodka, cukier, sól kg 50
78. Rodzynki sułtańskie -luz kg 10
79. Seler paski cięty w octowej zalewie 900ml szt. 12
80. Siemię lniane mielone 500g szt. 130
81. Śliwka suszona kalifornijska - luz kg 20
82. Śliwka w kompocie 900g szt. 30
83. Słodzik niskokaloryczny w pudrze 150g. Skład: erytrytol 99,5%. Zawartość w 100g produktu min: węglowodany 99,50%, tłuszcz 0%, białko 0% szt. 20
84. Soda oczyszczona 70g szt. 2
85. Sok owocowo- warzywny przecierowy 300-330ml . Skład: przecier warzywny i soki min 55%,woda cukier, kwasek cytrynowy, wzbogacony witaminą C szt. 1250
86. Sok wieloowocowy 1L, o obniżonej wartości energetycznej light wyprodukowany z zagęszczonego soku owocowego pasteryzowanego min 40%, bez środków konserwujących, bez dodatku cukru . Zawartość w 100ml soku min: białko 0,40g, węglowodany 10g, tłuszcz 0,3g szt. 60
87. Sos do pieczeni ciemny 30g . Skład: co najmniej 2,7% warzywa suszone, skrobia ziemniaczana i modyfikowana, mąka pszenna, aromaty, tłuszcze roślin utwardzonych, przyprawy, koncentrat pomidorowy suszony, mąka ryżowa szt. 80
88. Sos do spagetti 40g (min.40% suszonych pomidorów, co najmniej 9% koncentratu pomidorowego) szt. 100
89. Sos sałatkowy 0,9g różne smaki szt. 300
90. Suchary b/c 225g . Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, serwatka w proszku, emulgator – lecytyna sojowa, mąka sojowa, przeciw utleniacz kwas askorbinowy. Zawartość w 100g produktu min: białko 1,3g, węglowodany7,5g, tłuszcze 0,7g szt. 700
91. Syrop wysoko słodzony 430ml. Skład: syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, woda, zagęszczony sok malinowy min 0,32%, koncentraty: czarna porzeczka, marchew, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, barwnik karmel, aromat) . Zawartość w 100ml syropu min: białko 0,1g, węglowodany 84g, tłuszcz 0,1g szt. 80
92. Wafle - różne smaki 80g . Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, cukier, serwatka w proszku, mleko w proszku, skrobia, olej roślinny, sól, aromat smakowy, emulgatory, substancje spulchniające szt. 950
93. Wafle bez dodatku cukru słodzone fruktozą 110g. Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, mleko w proszku odtłuszczone, serwatka w proszku substancje słodzące maltitol, chrupki kukurydziane, skrobia ziemniaczana, lecytyna sojowa, sól, aromaty. Zawartość w 100g produktu min: białko 9,7g, węglowodany 48g, tłuszcze 28g szt. 600
94. Woda mineralna niegazowana 1,5 L szt. 50
95. Zaprawa cytrynowa 1L . Skład: sok cytrynowy min. 40% z soku zagęszczonego kwasku cytrynowego, aromat naturalny, woda szt. 70
96. Żelatyna 50g szt. 60
97. Ziele angielskie 15g szt. 30
98. Zioła prowansalskie 10g, bez konserwantów. Skład : mieszanka przypraw : bazylia, oregano, cząber, majeranek, tymianek, pietruszka nać, rozmaryn, szałwia, mięta szt. 40
4.2.5.) Wartość części: 101071,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów sypkich dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku; CPV 15600000-4.
Tabela nr 4
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Cukier 1000g kg 2046
2. Cukier puder 400g szt. 17
3. Kasza gryczana 1000g kg 70
4. Kasza gryczna niepalona 1000g kg 20
5. Kasza jaglana 1000g kg 70
6. Kasza Kus-kus 250-500g kg 130
7. Kasza manna 1000g kg 550
8. Kasza mazurska 1000g kg 200
9. Kaszka ryżowa 230g Skład: mleko modyfikowane48%, (odmineralizowana serwatka w proszku)odtłuszczone mleko w proszku, oleje roślinne palmowy, rzepakowy, kokosowy, słonecznikowy, lecytyna sojowa, mąka ryżowa 40%, cukier, owoce 3,8%, witaminy i sł. mineralne C, E, tiamina, B1, B6, biotyna, wapń, żelazo, jod, moltadekstryna, aromat naturalny szt. 400
10. Mąka na żurek 1000g kg 12
11. Mąka pszenna typ 500 wrocławska 1000g kg 650
12. Mąka ziemniaczana 1000g kg 71
13. Makaron - muszla 500g . Skład: mąka durum (semolina), woda . Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g kg 200
14. Makaron - świdry 500g . Skład: mąka durum (semolina), woda źródlana, witamina A . Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g kg 200
15. Makaron 500g - łazanki . Skład: mąka durum (semolina), woda źródlana, witamina A. Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g kg 55
16. Makaron -nitka 500g. Skład: mąka durum (semolina),woda. Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g kg 170
17. Płatki kukurydziane 500g. Skład : min grys kukurydziany 87%, cukier, ekstrakt słodowy, sól kg 80
18. Płatki owsiane 500g kg 66
19. Płatki ryżowe błyskawiczne 200-500g . Zawartość w 100g produktu min: białko 6,7g, węglowodany 76,5g, tłuszcz 0,7g kg 250
20. Ryż 1000g kg 300
21. Ryż paraboliczny 1000g kg 40
22. Sól jodowana 1000g kg 370
23. Zacierka makaronowa 250g . Skład: mąka pszenna makaronowa, 2 jajka/1kg mąki, woda. Kurkuma. Zawartość w 100g produktu min : białko 11,7g, węglowodany 81,1g, tłuszcz 1,4g szt. 600
4.2.5.) Wartość części: 38167,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich dla Miejskiego Domu Pomocy
Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 5
Lp Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Deser mleczny z czekoladą i orzechami 100g. Skład: min 49% mleko, śmietanka, cukier, skrobia modyfikowana kukurydziana, zagęstniki, karagen, mączka chleba świętojańskiego, odtłuszczone kakao min 0,8%, orzechy laskowe min 0,5%, czekolada w proszku min 0,5%, cytrynian wapnia, aromat. szt. 200
2. Deser z bitą śmietaną zawartość tłuszczu min. 6% - 175g . Skład: mleko pasteryzowane, śmietana pasteryzowana min.27%, emulgator, kakao niskosłodzone, zagęstniki, syrop glukozowy szt. 900
3. Drożdże 100g szt 1
4. Jogurt naturalny b/c 175g , 2% tłuszczu . Zawartość w 100g produktu min: białko 4g, węglowodany 5,3g, tłuszcz 0,05g szt. 950
5. Jogurt naturalny b/c 370g , 2% tłuszczu . Zawartość w 100g produktu min: białko 4g, węglowodany 5,3g, tłuszcz 0,05g szt. 200
6. Jogurt owocowy 150g . Skład : min 2% sok owocowy, mleko, śmietana, żelatyna, żywe kultury bakterii. Zawartość w 100g produktu min: białko 3,5g, węglowodany 14,6g tłuszcz 2,5g szt. 1600
7. Kefir 400ml o zawartości tłuszczu 2%. Zawartość w 100g min: białko 3,9g, węglowodany 5,0g, tłuszcz 0,05g szt. 440
8. Kluski na parze bez nadzienia opakowanie 9szt- 400g. Skład: mąka pszenna 90%, drożdże op. 180
9. Kluski na parze z nadzieniem opakowanie 6szt- 370g. Skład: mąka pszenna 90%, drożdże, nadzienie: jagodowe, malinowe, czekoladowe op. 470
10. Maślanka naturalna karton 1 litr o zawartości tłuszczu 1,5%. Zawartość w 100ml min: białko 3,4g, węglowodany 4,5g, tłuszcz 1,5g szt. 700
11. Masło zawartość tłuszczu min 82%, masa netto 200g Zawartość w 100g produktu min: białko 0,2g, węglowodany 0,4g, tłuszcz 76g szt. 7205
12. Miks tłuszczowy masa netto 200g Skład: oleje roślinne: palmowy; rzepakowy i słonecznikowy w zmiennych proporcjach, woda, bezwodny tłuszcz mleczny (8,2%), emulgatory (E471, E472c, E322), sól (0,3%), aromaty, barwnik (E160a), regulator kwasowości (E330), witaminy (A, D), Zawartość tłuszczu: 82%. Tłuszcz roślinny 73,8%, tłuszcz mleczny 8,2% szt. 5200
13. Mleko folia 2% 1l . Zawartość w 100ml min: białko 3,4, węglowodany 4,9g, tłuszcz 2g szt. 16203
14. Ser domowy z kminkiem płaty 2kg . skład: twaróg kwasowy, woda, laktoza, białko mleka, regulator kwasowości, sól, kminek 0,3% zawartość w 100g: białko 19g, węglowodany 4g,tłuszcz 1g kg 156
15. Ser topiony kremowy, krążki 180g – różne smaki. Skład: min zawartość tłuszczu 29%, woda, masło, ser, odtłuszczone mleko w proszku, sole emulgujące, regulator kwasowości . Zawartość w 100g sera min : białko 11g, węglowodany 8g, tłuszcze 11g op.
1400
16. Ser śmietankowy Capresi w plastrach (8szt) 150g różne smaki, Skład: ser śmietankowy, żelatyna wieprzowa, karagen, mączka chleba świętojańskiego, guma guar, sól, regulator kwasowości, kwas cytrynowy op. 730
17. Ser topiony w plastrach 130g ( 8szt|) . Skład: ser min 22%, mleko 30%, masło, mleko odtłuszczone, sól, mieszanka przypraw Zawartość w 100g min: białko 14g, węglowodany 6g, tłuszcz 27g szt. 1450
18. Ser żółty zawartość tłuszczu 45%. Skład : mleko krowie, podpuszczka, sól, kultury bakterii mlekowych . Zawartość w 100g min: białko 23g, węglowodany 0g, tłuszcz 30g kg 450
19. Serek homogenizowany b/c 150g . Skład: mleko pełne pasteryzowane, czyste kultury mleczarskie, zawartość tłuszczu min. 4,0%. Zawartość w 100g min : białko 8,6g, węglowodany 4g, tłuszcz 8,5g szt. 2100
20. Serek homogenizowany owocowy 140g. Skład: twaróg odtłuszczony, owoce min 3,7%, mleko odtłuszczone, tłuszcz 3,5%, cukier, śmietanka, bez konserwantów) . Zawartość w 100g min: białko 5,2g, węglowdany16,7g, tłuszcz 3,7g szt. 3150
21. Śmietana kremowa 30% kartonik 500ml, wysoko pasteryzowana skład: śmietanka, stabilizator karagen szt. 800
22. Śmietanka do kawy jednorazowa UHT 10% tłuszczu. (opakowanie = 10szt., 1szt =10g) skład: śmietanka, stabilizator karagen op. 30
23. Twaróg półtłusty zawierający znak weterynaryjny . Zawartość w 100g min: białko 16g, węglowodany 3,7g, tłuszcz 4g kg 755
24. Twarożek ziarnisty 200g . Skład: ser twarogowy, woda, Zawartość w 100g: białko 16,5g, węglowodany 3,6 g, tłuszcz 4,5g szt. 1900
4.2.5.) Wartość części: 237730,97 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą jaj dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 6
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Jaja Kl. L , Symbol X – 1 szt. 28066
4.2.5.) Wartość części: 24136,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7
Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 7
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Arbuz kg 400
2. Banan kg 700
3. Borówka amerykańska kg 25
4. Botwina szt. 75
5. Brokuł szt. 250
6. Burak kg 550
7. Cebula kg 400
8. Cebulka zielona pęczek 50g szt. 500
9. Ciecierzyca kg 15
10. Cukinia 300-400g kg 60
11. Cytryna kg 252
12. Czosnek szt. 250
13. Dynia kg 60
14. Fasola „Jaś” kg 75
15. Fasola czerwona kg 30
16. Fasolka szparagowa kg 50
17. Groch łuskany kg 35
18. Jabłka klasa I średnica 6-7 cm kg 1601
19. Kalafior szt. 300
20. Kalarepa szt. 50
21. Kapusta biała kg 450
22. Kapusta biała młoda kg 250
23. Kapusta czerwona kg 400
24. Kapusta czerwona młoda kg 50
25. Kapusta kiszona kg 500
26. Kapusta pekińska kg 300
27. Kapusta włoska kg 30
28. Koper zielony szt. 1000
29. Mandarynka kg 240
30. Marchew kg 1401
31. Morela kg 25
32. Ogórek kiszony kg 400
33. Ogórek małosolny kg 42
34. Ogórek zielony kg 560
35. Papryka czerwona kg 100
36. Papryka żółta kg 50
37. Pieczarki kg 220
38. Pietruszka korzeń kg 350
39. Pietruszka zielona pęczek 50g szt. 800
40. Pomarańcza szt. – 250g kg 251
41. Pomidor kg 1400
42. Por zielony( sztuki) szt. 550
43. Rzodkiewka pęczek 180g szt. 260
44. Sałata lodowa szt. 105
45. Sałata zielona szt. 105
46. Seler kg 400
47. Śliwka węgierka kg 70
48. Soczewica czerwona kg 25
49. Szczypiorek pęczek 50g szt. 500
50. Truskawka kg 150
51. Ziemniak kg 7800
52. Ziemniak młody kg 3300
4.2.5.) Wartość części: 100832,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8
Zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 8
Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość zamówienia
1. Dorsz czarniak filet bez skóry SHP 8-16 zawartość glazury do 5% kg 210
2. Śledź w galarecie 170- 200g szt. 150
3. Filet z makreli w sosie pomidorowym 170g szt. 1500
4. Filet z makreli w oleju 170g szt. 600
5. Karp świeży filet płaty kg 60
6. Makrela wędzona 300-500 kg 96
7. Miruna filet bez skóry 200-400SHP kg 210
8. Morszczuk filet SHP 0-5% glazury kg 75
9. Płaty śledziowe mrożone 4-6 kg 150
10. Sałatka rybna 130g Skład: mięso rybne rozdrobnione (24 %), warzywa w różnych proporcjach (cebula, pietruszka), woda, koncentrat pomidorowy, olej roślinny, kasza manna, cukier, białko sojowe, błonnik pszenny, sól, mieszanka przypraw, regulator kwasowości: kwas cytrynowy. szt. 1600
11. Śledzie solone Matias 4-6 kg 160
12. Tilapia filet zawartość glazury od 20-25% kg 50
4.2.5.) Wartość części: 49091,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9
Zakup wraz z dostawą produktów mrożonych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 9
L.p. Wyszczególnienie towaru Jedn. miary Ilość
1. Barszcz ukraiński 2,5kg ( burak, pomidor, kapusta biała, fasolka szparagowa ziemniak, marchew, cebula, seler ) kg 100
2. Brokuł 2,5kg kg 200
3. Fasolka szparagowa 2,5kg kg 200
4. Kluski śląskie 2,5 kg kg 240
5. Leczo 2,5kg ( pomidor, cukinia, papryka czerwona, zielona, cebula) kg 80
6. Marchew 2,5kg kg 380
7. Mieszanka 2składnikowa 2,5kg ( marchew, groszek) kg 380
8. Mieszanka 7 składnikowa 2,5kg ( marchew, fasolka szparagowa, por, kalafior, brukselka, kalarepa, seler ) kg 350
9. Mieszanka kompotowa 2,5kg ( śliwka, wiśnia, aronia, porzeczka czerwona, czarna, brzoskwinia ) kg 2700
10. Mieszanka warzyw 3skł. 2,5 kg (marchew,brokuł,kalafior) kg 400
11. Podgrzybek 2,5kg kg 20
12. Szpinak 2,5kg kg 180
13. Truskawka mrożona 2,5kg kg 250
14. Warzywa na patelnię 2,5kg (brokuł, kalafior, ziemniaki plastry, fasolka szparagowa, marchew, por, kukurydza, papryka czerwona kostka) kg 150
15. Włoszczyzna 2,5kg ( marchew, seler, pietruszka, por ) kg 50
16. Zupa kalafiorowa 2,50kg (kalafior, marchew, pietruszka, seler, por) kg 60
4.2.5.) Wartość części: 35131,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10
Zakup wraz z dostawą pieczywa dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 10
Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość
1. Bułka kanapkowa krojona 350g Skład : mąka typ 650, drożdże, sól szt. 140
2. Bułka maślana 70g Skład: mąka typ 650, tłuszcz min 8%, cukier min 10%, jajka szt. 1200
3. Bułka pszenna 90g Skład: mąka pszenna typ 650, sól, drożdże szt. 15600
4. Bułka tarta 500g kg 160
5. Chałka 200g Skład : mąka typ 650, tłuszcz min 8%, cukier min 10%, jajka szt. 500
6. Chleb graham krojony 500g. Skład :mąka pszenna Graham typ 1850 min 30%, mąka pszenna typ 750,woda, drożdże, cukier, sól, kwas naturalny ( mąka żytnia, woda), kwas askorbinowy ( środek do przetwarzania mąki) szt. 3150
7. Chleb krojony 1000g Skład : mąka pszenna typ 750, żytnia 720, sól, drożdże, woda szt. 6600
8. Groszek ptysiowy drobny – średnica ok 0,5cm. Skład : mąka, woda, jajka kg 10
9. Piernik do moczki 700g szt. 20
10. Rogal 70g Skład: mąka typ 650, tłuszcz min 8%, cukier min 10%, jajka szt. 1000
4.2.5.) Wartość części: 96648,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11
Zakup wraz z dostawą wyrobów cukierniczych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku;
Tabela nr 11
Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość
1. Babka świąteczna ucierana ok. 300g . Skład: mąka, cukier, tłuszcz, jajka, proszek do pieczenia szt. 150
2. Ciasto jogurtowe z owocami skład mąka, cukier , tłuszcz, maślanka, proszek do pieczenia, owoce (różne) kg 60
3. Ciasto piernikowe z marmoladą Skład : mąka pszenna, cukier, tłuszcz, jajka, marmolada, przyprawa korzenna kg 50
4. Ciasto w- z Skład : ciasto biszkoptowe, bita śmietana min 30%, stabilizator, polewa czekoladowa kg 40
5. Kołacz z owocami Skład : ciasto drożdżowe, owoce ( różne) kg 60
6. Kołacz z serem Skład: ciasto drożdżowe, ser, bakalie (rodzynki, skórka pomarańczowa) kg 30
7. Kołaczyki drożdżowe 100g ( różne smaki) szt. 800
8. Kruche ciasto z pianka malinową i bezą Skład : mąka pszenna, jaja, cukier galaretka, maliny kg 60
9. Mazurek wielkanocny Skład : ciasto biszkoptowe, krem o smaku orzechowym, marcepan kg 30
10. Pączek z lukrem Skład : mąka pszenna typ 500g, żółtka, cukier, drożdże, sól, nadzienie o smaku różanym szt.
1000
11. Sernik wiedeński Skład: ser, bakalie, jajka, cukier, tłuszcz kg 80
12. Szarlotka Skład: ciasto kruche, mąka typ 550, jabłka, cynamon, cukier, tłuszcz, proszek do pieczenia kg 50
4.2.5.) Wartość części: 20577,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1.1 - 1.11 (zadania od 1 do 11) do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.2. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ (należy złożyć dla każdego zadania osobno).
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie Wykonawca/ każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz
z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia publicznego. W takim przypadku, wykonawcy ubiegajacy się wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019r. PZP dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający określa następujące zasady zmian umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do dostaw wykonanych po dniu zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego.
2) cen artykułów żywnościowych lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy na następujących zasadach:
a. wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie
w przypadku gdy cena jednostkowa brutto wskazana w formularzu oferty ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że zmiana ww. wskaźnika przy tych samych założeniach, przy których Wykonawca wyliczył cenę jednostkową brutto do oferty, wpłynęła na zmianę wyliczonej do oferty ceny jednostkowej brutto,
b. w celu udowodnienia zmian ceny jednostkowej brutto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić porównanie kalkulacji ceny jednostkowej brutto wyliczonej z oferty i kalkulacji ceny jednostkowej brutto, której zmiana wynika ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Przedstawienie porównania kalkulacji ceny jednostkowej brutto musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na wysokość ceny jednostkowej w stosunku do ceny jednostkowej z oferty. Do przedstawionego porównania kalkulacji Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody potwierdzające ponoszenie poszczególnych kosztów przy cenie jednostkowej brutto w ofercie oraz cenie jednostkowej, której zmiana wynika ze zmiany ww. wskaźnika,
c. poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów rozumie się jej wzrost, jak i jej obniżenie,
d. wynagrodzenie będzie podlegać waloryzacji począwszy od 3 miesiąca wykonywania niniejszej umowy – licząc od daty jej zawarcia, gdy wartość zmiany ceny jednostkowej brutto artykułów, o których mowa w § 2 umowy przekroczy 10% w stosunku do wartości wskazanej w dniu zawarcia umowy w okresie 3 miesięcy poprzedzających waloryzację wynagrodzenia,
e. Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego o podstawie do dokonania waloryzacji maksymalnie w terminie 14 dni od daty zaistnienia przesłanek do jej dokonania, nie później niż miesiąc przed terminem, o którym mowa w § 6 umowy. W tym terminie Wykonawca ma obowiązek wykazać okoliczności potwierdzające zmianę i przedłożyć kalkulację nowej wysokości wynagrodzenia.
3. Zmiany, o których mowa wyżej będą wprowadzone do umowy
na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości cen jednostkowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszej umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego wszelkie informacje, dane, wyliczenia oraz stosowne dowody potwierdzające zasadność żądania Wykonawcy.
5. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający
w okresie realizacji całej umowy, nie może przekroczyć 15% wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą wprowadzane pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności.