BZP: Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
20.11.2024
2024/BZP 00606513/01
Dom Pomocy Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przebendowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 6721591
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpswejherowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswejherowo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Całodobowa pomoc społeczna z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla seniorów oraz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603fb994-4c78-424a-958f-460786728f15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10203883.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020388
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557). Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wg wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej podanych w treści SWZ.
Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773).
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą musza być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wymagania techniczne i organizacyjne można znaleźć na stronie prowadzonego postepowania : https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO
1. Każda ze stron Umowy zobowiązana jest do realizacji obowiązków informacyjnych określonych przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE w takim zakresie w jakim jest do tego zobowiązana zgodnie z tymi przepisami.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje a Wykonawca oświadcza, iż został poinformowany o tym, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dom Pomocy Społecznej w Wejherowie
ul. Przebendowskiego 1, 84-200 Wejherowo.
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych to e-mail: kancelaria@adwokatwasko.pl
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu realizacji Umowy, na podstawie art. 6 ust.1 lit.
b RODO oraz rozliczeń finansowo – księgowych i w celach archiwizacyjnych, na podstawie art. 6
ust.1 lit c RODO;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przekazywane innym podmiotom, którym zlecane są usługi związane
5) z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności podmiotom wspierającym systemy informatyczne, realizującym obsługę prawną, podmiotom kontrolującym lub audytowym w celu weryfikacji prawidłowej realizacji Umowy. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Zamawiającym i tylko zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP;
6) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego Zamawiającego okresu archiwizacji;
7) Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
8) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem zawarcia Umowy. Wykonawca jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji Umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.3310.5.24.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne artykuły spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15831600-8 - Miód
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie , tłuszczowe oraz jaja
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15898000-9 - Drożdże
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięsa i przetwory mięsne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i przetwory mączne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15555100-4 - Lody
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Zamawiający wymaga na podstawie art. 114 pkt. 1), aby wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej bądź zawodowej.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa;
• Zamawiający żąda pisemnego oświadczenia od Wykonawcy (dostawcy) , że dysponuje
odpowiednim środkiem transportu do przewozu produktów spożywczych w zależności od ich
rodzaju. W oświadczeniu powinna się znaleźć informacja, że transport będzie odbywał się zgodnie z przepisami, których przestrzeganie zapewni dowóz żywności bez uszkodzeń i zakażeń.
• Dokument potwierdzający rejestrację przez państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, pojazdów wykorzystywanych do przewozu żywności.
4) Wiedza i doświadczenie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
• Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, minimum na kwotę 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ), zgodnie z art. 115 ust. 1 ppkt. 3 P.z.p.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wpis do CEIDG lub Wpis do KRS
2. Pisemnego oświadczenia od Wykonawcy (dostawcy) , że dysponuje
odpowiednim środkiem transportu do przewozu produktów spożywczych w zależności od ich rodzaju. W oświadczeniu powinna się znaleźć informacja, że transport będzie odbywał się zgodnie z przepisami, których przestrzeganie zapewni dowóz żywności bez uszkodzeń i zakażeń.
3. Dokument potwierdzający rejestrację przez państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, pojazdów wykorzystywanych do przewozu żywności.
4. Polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej, minimum na kwotę 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych )
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy wskazując w jakim zakresie opisany w SWZ warunek udziału spełnia dany wykonawca.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku podmiotu udostępniającego zasoby, składa on oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz zasady ich udostępnienia wykonawcy w ofercie wg wymagań wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że wprowadzone zostały rozwiązania pozwalające zmienić umowę w trakcie jej realizacji.Szczegółowe rozwiązania zostały zapisane w załączniku nr 7 do SWZ § 11 (zmiany umowy)