BZP: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi
20.11.2024
2024/BZP 00606591/01
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W STAREJ WSI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W STAREJ WSI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367991472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 6
1.5.2.) Miejscowość: Stara Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstarawies@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.zespolszkolnoprzedszkolny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05aa5460-f8cc-44cf-90bb-6819d99722d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starej Wsi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod
adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy
Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej
postanowień
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?
do_not_show_cookie_info=true
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty 5.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15831200-4 - Cukier biały
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15851100-9 - Makaron niegotowany
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 40.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia i pleśni.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 40.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa mięsa i wędliny do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Przy dostawie mięsa i wędlin Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą z dnia
16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z Dz.U. 2023 poz. 872 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.).
3. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że mięso i wędliny będą produktami świeżymi z bieżącej produkcji, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.
4. Dostawca, na każde żądanie zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa nabiału do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego.
3. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.
4. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
6. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
CPV: , , , ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 15.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa ryb do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że ryby będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty 5.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 8.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów mrożonych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 6.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 6.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa garmażerki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Starej Wsi, zwanych dalej produktem.
2. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa SWZ, oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy i stanowią integralną część umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz artykuły żywnościowe wraz z podaniem szacunkowej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo- cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu dostaw podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 14.000,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
2. Sposób realizacji dostaw odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie.
3. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
4. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych
w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o świadczeniu pod przysięgą złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 4
do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4 § 8.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 18:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 19:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie przepisu, o który mowa w ust. 1 zostanie odrzucona.
Dostawa towaru będzie zrealizowana sukcesywnie w okresie 12 miesięcy począwszy od 01.01.2025r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w§ 5 ust. 2