BZP: Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
21.11.2024
2024/BZP 00606676/01
GMINA PASŁĘKZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PASŁĘKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASŁĘKZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte 10a
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkimpaslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimpaslek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a45728-d750-4643-8b15-9e5df1ee05e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w instrukcji obsługi systemu
PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy pod linkiem https://zamowienia.paslek.pl//#help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.43.2024.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: utrzymaniu cmentarzy komunalnych przy ulicy Augustyna Steffena i przy ulicy Osińskiego w Pasłęku w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania przez okres 12 miesięcy od stycznia do grudnia 2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu płatności faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający precyzuje w tym zakresie wymagania:
a) Posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 zadanie polegające na pielęgnacji zieleni oraz na letnim i zimowym utrzymaniu czystości terenów zieleni przez okres min. 12 miesięcy
b) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia to znaczy zatrudnia co najmniej 4 pracowników na umowę o pracę, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres;
c) Posiada lub ma dostęp do niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia to jest sprzęt do utrzymania zieleni w postaci:
• min. 1 kosiarki samobieżnej
• min. 2 szt. kosiarek spalinowych
• min. 3 szt. kos spalinowych
• min. 1 szt. zamiatarka spalinowa
• min. 2 szt. nożyc spalinowych do cięcia żywopłotów
• min. 1 szt. dmuchawy spalinowej
• min. 1 szt. urządzenie do zbierania liści
• min. 1 szt. kosiarki bijakowej o szer. 1,5 m
• 1 samochód dostawczy do 3,5t;
d) Posiada min. jedną osobę posiadającą doświadczenie przy sprawowaniu nadzoru przy pracach dotyczących pielęgnacji terenów zielonych