BZP: „KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.”
21.11.2024
2024/BZP 00606877/01
GMINNE CENTRUM KULTURY I SPORTU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU
GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE
OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY I SPORTU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890323202
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 10a
1.4.2.) Miejscowość: Żarów
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: 74 8580 753
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@centrum.zarow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.zarow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606877
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00600735
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 p.z.p.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 tys. zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki techniczne lub zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w obiektach o podwyższonym rygorze sanitarnym (szpitale, przychodnie zdrowia, pływalnie, łaźnie publiczne lub zakłady produkcji spożywczej lub farmaceutycznej) o pow. min. 1000 m2, w nieprzerwanym okresie minimum 11 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, warunek wskazany w pkt 4a zostanie spełniony, jeśli przy-najmniej jeden z nich wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w obiektach o podwyższonym rygorze sanitarnym (szpitale, przychodnie zdrowia, pływalnie, łaźnie publiczne lub zakłady produkcji spożywczej lub farmaceutycznej) o pow. min. 1000 m2, w nieprzerwanym okresie minimum 11 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie następującymi osobami:
a) co najmniej 1 osoba do sprzątania dziennego basenu krytego, zdolna do obsługi maszyny zbierającej wodę (I zmiana: od godz. 6.00 do godz. 14.00)
b) co najmniej 1 osoba do sprzątania dziennego basenu krytego, zdolna do obsługi maszyny zbierającej wodę (II zmiana: od godz. 14.00 do godz. 22.00)
Zamawiający wymaga, by każda ze wskazanych powyżej osób wykonywała zadania serwisu dziennego w pełnym wymiarze godzin, tj. po 8 h.
c) co najmniej 2 osoby do sprzątania zasadniczego (nocnego) basenu krytego,
w tym przynajmniej 1 osoba zdolna do obsługi maszyn (m. in. szorowarki
mechanicznej, maszyny zbierającej wodę i myjki ciśnieniowej). Spośród dwóch w/w osób minimum jedna z brakiem przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m. Zamawiający wymaga, by każda ze wskazanych osób wykonywała zadania serwisu nocnego w pełnym wymiarze godzin, tj. po 8 h.
d) Osoby realizujące usługi z ramienia Wykonawcy nie mogą mieć przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.
e) Wykonawca zapewnia, że osoby realizujące usługi z ramienia Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
f) Wykonawca zatrudni w/w osoby w oparciu o umowy o pracę (wyjątek stanowi osoba do nadzoru, która nie musi być zatrudniona w oparciu o umowę o pracę)
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi urządzeniami i sprzętem:
a. co najmniej 1 szt. - odkurzacz wodny (zbierający wodę),
b. co najmniej 1 szt. - myjka ciśnieniowa,
c. o najmniej 1 szt. - maszyna szorująca oscylacyjna wraz z kompletami padów o różnej twardości,
d. co najmniej 1 szt. - szorowarka rotacyjna wraz z kompletami padów o różnej twardości,
e. co najmniej 1 szt. - automat szorująco – zbierający o zasilaniu akumulatorowym bezpiecznym,
f. co najmniej 1 szt.- agregat pary do dezynfekcji,
g. co najmniej 1 szt. - pralka automatyczna,
h. co najmniej 1 szt. - system dozowania do przygotowywania mieszanin środków chemicznych z wodą (automatyczny lub ręczny podłączony do bieżącej wody),
i. co najmniej 2 szt. - wózki serwisowe z wiadrami na czystą i brudną wodę,
j. co najmniej 10 szt. - ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych, (osobne dla szatni, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, hali basenowej i strefy saun),
k. co najmniej 1 szt. - odkurzacz zwykły,
l. co najmniej 3 szt. - opryskiwacz ciśnieniowy ręczny z lancą o poj. min. 5 l,
m. co najmniej 8 kompletów szmatek o różnych kolorach przeznaczonych
do sprzątania różnych stref, tj. w szczególności: armatury sanitarnej, po-wierzchni szklanych, biurek i mebli, podłóg w sanitariatach, podłóg w biurach i ciągach komunikacyjnych,
n. mopy, szczotki, pady, miotły, pajęczarki, w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi,
o. widoczne tablice ostrzegawcze przed śliską nawierzchnią w ilości zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu umowy,
p. jednolitą odzież ochronną umożliwiająca identyfikację pracowników Wykonawcy oraz środki ochrony indywidualnej, przewidzianej w kartach charakterystyki stosowanych środków chemicznych oraz obuwie zmienne przeznaczone do strefy czystej tj. w strefie szatni, sanitariatów oraz hali basenowej (m.in. 2 kompletne stroje na zmianę, przeznaczone dla każdego pracownika, wymieniane na nowe m.in. co pół roku).
7. Wszystkie urządzenia wymienione w pkt 6 muszą być sprawne i posiadać certyfikat CE (ConformitéEuropéenne) oraz znajdować się na obiektach Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku awarii w/w sprzętu, dostarczył do Obiektu sprawny sprzęt w miejsce zepsutego, posiadający certyfikat CE - w terminie określonym w umowie, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 p.z.p.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 tys. zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki techniczne lub zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w obiektach o podwyższonym rygorze sanitarnym (szpitale, przychodnie zdrowia, pływalnie, łaźnie publiczne lub zakłady produkcji spożywczej lub farmaceutycznej) o pow. min. 1000 m2, w nieprzerwanym okresie minimum 11 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, warunek wskazany w pkt 4a zostanie spełniony, jeśli przy-najmniej jeden z nich wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w obiektach o podwyższonym rygorze sanitarnym (szpitale, przychodnie zdrowia, pływalnie, łaźnie publiczne lub zakłady produkcji spożywczej lub farmaceutycznej) o pow. min. 1000 m2, w nieprzerwanym okresie minimum 11 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie następującymi osobami:
a) co najmniej 1 osoba do sprzątania dziennego basenu krytego, zdolna do obsługi maszyny zbierającej wodę (I zmiana: od godz. 6.00 do godz. 14.00)
b) co najmniej 1 osoba do sprzątania dziennego basenu krytego, zdolna do obsługi maszyny zbierającej wodę (II zmiana: od godz. 14.00 do godz. 22.00)
Zamawiający wymaga, by każda ze wskazanych powyżej osób wykonywała zadania serwisu dziennego w pełnym wymiarze godzin, tj. po 8 h.
c) co najmniej 2 osoby do sprzątania zasadniczego (nocnego) basenu krytego,
w tym przynajmniej 1 osoba zdolna do obsługi maszyn (m. in. szorowarki
mechanicznej, maszyny zbierającej wodę i myjki ciśnieniowej). Spośród dwóch w/w osób minimum jedna z brakiem przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m. Zamawiający wymaga, by każda ze wskazanych osób wykonywała zadania serwisu nocnego w pełnym wymiarze godzin, tj. po 8 h.
d) Osoby realizujące usługi z ramienia Wykonawcy nie mogą mieć przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.
e) Wykonawca zatrudni w/w osoby w oparciu o umowy o pracę (wyjątek stanowi osoba do nadzoru, która nie musi być zatrudniona w oparciu o umowę o pracę)
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi urządzeniami i sprzętem:
a. co najmniej 1 szt. - odkurzacz wodny (zbierający wodę),
b. co najmniej 1 szt. - myjka ciśnieniowa,
c. o najmniej 1 szt. - maszyna szorująca oscylacyjna wraz z kompletami padów o różnej twardości,
d. co najmniej 1 szt. - szorowarka rotacyjna wraz z kompletami padów o różnej twardości,
e. co najmniej 1 szt. - automat szorująco – zbierający o zasilaniu akumulatorowym bezpiecznym,
f. co najmniej 1 szt.- agregat pary do dezynfekcji,
g. co najmniej 1 szt. - pralka automatyczna,
h. co najmniej 1 szt. - system dozowania do przygotowywania mieszanin środków chemicznych z wodą (automatyczny lub ręczny podłączony do bieżącej wody),
i. co najmniej 2 szt. - wózki serwisowe z wiadrami na czystą i brudną wodę,
j. co najmniej 10 szt. - ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych, (osobne dla szatni, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, hali basenowej i strefy saun),
k. co najmniej 1 szt. - odkurzacz zwykły,
l. co najmniej 3 szt. - opryskiwacz ciśnieniowy ręczny z lancą o poj. min. 5 l,
m. co najmniej 8 kompletów szmatek o różnych kolorach przeznaczonych
do sprzątania różnych stref, tj. w szczególności: armatury sanitarnej, po-wierzchni szklanych, biurek i mebli, podłóg w sanitariatach, podłóg w biurach i ciągach komunikacyjnych,
n. mopy, szczotki, pady, miotły, pajęczarki, w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi,
o. widoczne tablice ostrzegawcze przed śliską nawierzchnią w ilości zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu umowy,
p. jednolitą odzież ochronną umożliwiająca identyfikację pracowników Wykonawcy oraz środki ochrony indywidualnej, przewidzianej w kartach charakterystyki stosowanych środków chemicznych oraz obuwie zmienne przeznaczone do strefy czystej tj. w strefie szatni, sanitariatów oraz hali basenowej (m.in. 2 kompletne stroje na zmianę, przeznaczone dla każdego pracownika, wymieniane na nowe m.in. co pół roku).
7. Wszystkie urządzenia wymienione w pkt 6 muszą być sprawne i posiadać certyfikat CE (ConformitéEuropéenne) oraz znajdować się na obiektach Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku awarii w/w sprzętu, dostarczył do Obiektu sprawny sprzęt w miejsce zepsutego, posiadający certyfikat CE - w terminie określonym w umowie, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-26 08:30
Po zmianie:
2024-11-29 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-26 10:00
Po zmianie:
2024-11-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-25
Po zmianie:
2024-12-28