BZP: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra.
21.11.2024
2024/BZP 00607360/01
GMINA KOBYLA GÓRA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOBYLA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobyla Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-507
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627378100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kobyla-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kobyla-gora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4822fff-4847-471e-afd1-011038aee54c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000715/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4822fff-4847-471e-afd1-011038aee54c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Uwaga.
Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, potwierdzenia zainteresowania, ofert lub prac konkursowych, o ile jej treść jest udokumentowana.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami opisane zostały w Dziale VII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Uwaga.
Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, potwierdzenia zainteresowania, ofert lub prac konkursowych, o ile jej treść jest udokumentowana.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
w sprawie procedury przetargowej
Beata Zięba, Inspektor ds. zamówień publicznych i rozwoju gminy, tel.: 62 73 78 118,
e-mail: zamowienia@kobyla-gora.pl
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Robert Wiśniewski tel.: 62 73 78 117 (stanowisko: Inspektor ds. dróg), e-mail: drogi.wisniewski@kobyla-gora.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c4822fff-4847-471e-afd1-011038aee54c
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-c4822fff-4847-471e-afd1-011038aee54c
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Szczegółowe informacje opisane zostały w Dziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina Kobyla Góra
z siedzibą w: Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra
2. Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować przez adres email: iod@kobyla-gora.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione z mocy prawa oraz takie z którymi została podpisana umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024.BZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I:
- zakres nr I (Marcinki, Ignaców, Jawor).
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:
- zakres nr II (Zmyślona Parzynowska, Parzynów)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III:
- zakres nr III (Bierzów)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV:
- zakres nr IV (Pisarzowice)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V:
- zakres nr V (Kuźnica Myślniewska, Zmyślona Ligocka)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI:
- zakres nr VI (Ligota)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII:
- zakres nr VII (Mąkoszyce, Frużów, Rybin)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VIII:
- zakres nr VIII (Bałdowice)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IX:
- zakres nr IX (Mostki, Lipnik, Kobyla Góra – ulica Pułaskiego, Garncarska, Kościuszki, Strumykowa, Spokojna, Polna) .
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ X:
- zakres nr X (Kobyla Góra – bez ulic Pułaskiego, Garncarskiej, Kościuszki, Strumykowej, Spokojnej, Polnej)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ XI:
- zakres nr XI (Trzy Kamienie, Wesoła, Onufry, Sójka, Pustki)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ XII:
- zakres nr XII (Myślniew)
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra, polegające
na odśnieżaniu i usuwaniu błota pośniegowego oraz posypywaniu mieszanką piasku i soli drogowej w proporcji 5:1,
likwidowaniu gołoledzi na powierzchni dróg gminnych, ulic, placów, umożliwiające przejazd oraz poruszanie się pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia z osobna) Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 pkt.;
2) Czas reakcji – waga kryterium 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena – oferta w tym kryterium zostanie oceniona na podstawie działania arytmetycznego: cena oferty z najniższą ceną
podzielona przez cenę oferty ocenianej razy waga kryterium (60 pkt.)
2) kryterium czas reakcji - oferta w tym kryterium zostanie oceniona w następujący sposób:
- przystąpienie do realizacji prac w ciągu 20 min po zakończeniu opadu– 40 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 20 min do 40 min po zakończeniu opadu– 20 pkt
- przystąpienie do realizacji prac powyżej 40 min po zakończeniu opadu– 0 pkt
UWAGA
Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty w pkt 1.2.2. terminu przystąpienia do realizacji prac ,
Zamawiający przyjmie do oceny terminu przystąpienia do realizacji prac powyżej 40 minut.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin przystąpienia do realizacji prac dłuższy niż 1 godzina, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyżej zostanie oceniona oferta, która otrzyma
największą łączną ilość punków w poszczególnych kryteriach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i którego oferta zostanie najwyżej
oceniona.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) Zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na którą składa ofertę tj.:
a) Wykonawca będzie dysponował przynajmniej jednym sprzętem niezbędnym do wykonania każdego zakresu z osobna
b) dla zakresów od I do IX oraz XI i XII – wymagany pojazd z napędem na dwie osie, a dla zakresu X z napędem na jedną oś.
c) Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części.
d) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga, aby warunek dotyczący „Zdolności technicznej” spełniał jeden z wykonawców.
e) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale XXIV SWZ.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu Wykonawcy sporządzonym wg wzoru Załącznik nr 3 do SWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w Rozdziale XXV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik do SWZ)
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do SWZ);
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik do SWZ) – jeżeli dotyczy;
3) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z
innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, bądź w przypadku, gdy nie wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych;
4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umownych w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej
oferty na warunkach określonych w postanowieniach umownych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób przygotowania i złożenia oferty opisany został w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak