BZP: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
21.11.2024
2024/BZP 00607806/01
Powiat Kolski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 26 17 809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-064e2d8a-6f60-4cdf-ace4-aa5196de50d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015344/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach A i B Starostwa Powiatowego w Kole przy ul. Sienkiewicza 21/23 i ul. Sienkiewicza 27
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna
zp@starostwokolskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, drogą elektroniczną (poczta elektroniczna) lub
poprzez Platformę Zakupową,
• oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane za pomocą faksu
należy kierować na nr faksu Zamawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,
• oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty
elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Zamawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,
• każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych
informacji przekazanych za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną.
• Ofertę oraz dokumenty, które się na nią składają należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w budynkach A i B Starostwa Powiatowego w Kole przy ulicy Sienkiewicza 21/23 oraz Sienkiewicza 27.
2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: 90.91.92.00-4 - Usługi sprzątania biur
3. Całkowita powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wynosi 2.432,16 m2:
1) w tym budynku A - 1.939,89 m2,
2) w tym budynku B - 492,27 m2.
Zastrzega się możliwość zmiany całkowitej powierzchni pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania. W takim przypadku ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu lub zwiększeniu poczynając od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający zawiadomił go o tej zmianie.
4. W budynku A obok lokali zajmowanych przez Starostwo Powiatowe w Kole zlokalizowane są inne jednostki, tj. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (parter), Urząd Gminy w Kole (II piętro), Prokuratura Rejonowa (III piętro). Lokale nie są objęte przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego to Urząd Gminy oraz Prokuratura Rejonowa.
5. W budynku B nie będą sprzątane pomieszczenia zajmowane przez Powiatowy Urząd Pracy.
6. Szczegółowe zestawienie ilościowe oraz zakres rzeczowy usług składających się na przedmiot zamówienia został wyszczególniony w druku „OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” - zgodnie z załącznikiem nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
Cena - 100 %
Ilość punktów przyznana badanej ofercie, obliczona zostanie według wzoru:
najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cena = --------------------------------------------------- x 100
cena badanej oferty nie podlegającej odrzuceniu
3. Oferta o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto uzyska 100 pkt.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu
• Oświadczenie z art. 125 ust 1 Wykonawca składa wraz z ofertą
• Na potwierdzenia spełnienia braku wykluczenia z art. 109 ust 1 pkt 1, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertę oceni jako najkorzystniejszą iż nie zalega z opłacaniem podatków – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zalegania z opłacaniem podatków wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności)
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu :
• Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
2) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego 30 procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej, spółdzielnię socjalną lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
• Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz dwóch (2) usług wykonanych, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie (przy czym dowodami takimi są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). – zgodnie z załącznikiem nr 4.
2) wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w obiektach kubaturowych w tym, mimimum:
a) szorowarki do podłóg – 1 szt.,
b) odkurzacz przemysłowy - 1 szt.,
c) odkurzacz piorący – 1 szt.,
d) myjka parowa do mycia okien – 1 szt.
- na załączniku nr 5
3) wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje minimum 3 pracownikami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy wykonujących czynności w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych – wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenia spełnienia braku wykluczenia z art. 109 ust 1 pkt 1, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertę oceni jako najkorzystniejszą iż nie zalega z opłacaniem podatków – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zalegania z opłacaniem podatków wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące podmiotowe środki dowodowe w poszczególnym zakresie:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
-dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
-dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego 30 procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej, spółdzielnię socjalną lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
-wykaz dwóch (2) usług wykonanych, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie (przy czym dowodami takimi są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). – zgodnie z załącznikiem nr 4.
wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu jeżeli dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w obiektach kubaturowych w tym, mimimum:
a) szorowarki do podłóg – 1 szt.,
b) odkurzacz przemysłowy - 1 szt.,
c) odkurzacz piorący – 1 szt.,
d) myjka parowa do mycia okien – 1 szt.
- na załączniku nr 5
wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje minimum 3 pracownikami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy wykonujących czynności w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych – wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1)zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 3, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków,)2)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – (KRS, CEDiK – wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeśli zamawiający może je pobrać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w druku oferta dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
3)pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,
4)oświadczenie z art. 117 składane przez Konsorcja (jeśli dotyczy),
5) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
- dokument składają również wszyscy konsorcjanci oraz podmiot trzeci w części go dotyczącej.
6)dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej, spółdzielnię socjalną lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie - dokument składają również wszyscy konsorcjanci oraz podmiot trzeci w części go dotyczącej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1)zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 3, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków,)2)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – (KRS, CEDiK – wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeśli zamawiający może je pobrać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w druku oferta dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
3)pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,
4)oświadczenie z art. 117 składane przez Konsorcja (jeśli dotyczy),
5) dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
- dokument składają również wszyscy konsorcjanci oraz podmiot trzeci w części go dotyczącej.
6)dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej, spółdzielnię socjalną lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie - dokument składają również wszyscy konsorcjanci oraz podmiot trzeci w części go dotyczącej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
druk OfertaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
warunek regulowany w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian reguluje projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy