BZP: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
21.11.2024
2024/BZP 00607877/01
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e880842e-e946-437a-9cdf-26073f6dbf85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl/pn/zgn-praga-pn/demand/183890/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl/pn/zgn-praga-pn/demand/183890/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl, w zakładce “Korespondencja”.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 6 niniejszego Rozdziału;
2.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
2.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
2.3 Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
2.4 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
4.1 dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
4.2 dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
5.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
5.2 Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
5.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
5.4 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w rtf, pdf, doc, docx, zip, tar, 7z.
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej – szczegółowe informacje w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl/pn/zgn-praga-pn/demand/183890/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w dokumentach zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DNZP.261.66.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów (osy, szerszenie) w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych (w szczególności pustostanach) administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. Usługi należy wykonać zgodnie z właściwymi wymogami oraz z wykorzystaniem efektywnie działających preparatów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi lub zatwierdzonych przez Państwowy Zakład Higieny, nietoksycznych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa życia i zdrowia osób. Celem prawidłowego wykonania usługi Wykonawca zobowiązany jest do terminowego i rzetelnego wykonania usługi, zgodnie z aktualnymi standardami, stanem wiedzy i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wykonywania deratyzacji, własnym transportem, przy użyciu własnego sprzętu i własnymi środkami (preparatami) dopuszczonymi do stosowania, posiadającymi rekomendacje stosownych instytucji, karty charakterystyki, atesty bądź zezwolenia na terenie RP oraz skierowania do wykonania usługi wykwalifikowanego personelu. Stosowane środki nie mogą być szkodliwe dla ludzi, rzeczy oraz powierzchni, na których będzie wykonywana usługa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część swz: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 6 do swz oraz projekt umowy z załącznikami – załącznik Nr 7 do swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziele XIII SWZ.
1. Za ofertę najkorzystniejszą - zostanie uznana oferta, zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryteria: 1. Cena – waga 100 %
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy który otrzyma najwyższą liczbę punktów, wg. kryterium:
C - cena ofertowa usługi deratyzacji w budynkach następująco:
C1.1. cena ofertowa jednej stacji deratyzacyjnej z trutką – 10% - max 10 pkt.
C1.2. cena ofertowa uzupełnienia stacji deratyzacyjnej trutką – 10% - max 10 pkt.
C2 - cena ofertowa usługi dezynsekcji w budynkach mieszkalnych i użytkowych – 20 % - max 20 pkt.
C3 - cena ofertowa usługi dezynfekcji w budynkach mieszkalnych i użytkowych – 20 % - max 20 pkt.
C4 - cena ofertowa usługi dezynsekcji w lokalach – 10 % - max 10 pkt.
C5 - cena ofertowa usługi dezynfekcji w lokalach – 10 % - max 10 pkt.
C6 - cena ofertowa dezynsekcji i dezodoryzacji w lokalach - 5% - max 5 pkt.
C7 - cena ofertowa usługi dezynfekcji i dezodoryzacji w lokalach - 5% - max 5 pkt.
C8 - cena ofertowa usługi zamgławiania w lokalach – 5% - max 5 pkt.
C9 - cena ofertowa usługi usunięcia gniazda owadów bez podnośnika – 2,5% - max 2,5 pkt.
C10 - cena ofertowa usługi usunięcia gniazda owadów z podnośnikiem – 2,5 % - max 2,5 pkt.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w ww. kryterium.
Sposób dokonywania oceny:
Ilość punktów przyznanych danej ofercie obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
P = (C1.1/Ca1) x 10 + (C1.2./Ca2) x 10 +(C2/C2a) x 20 +(C3/C3a) x 20 +(C4/C4a) x 10 + C5/C5a) x 10 + (C6/C6a) x 5 +(C7/C7a) x 5 +(C8/C8a) x 5 +(C9/C9a) x 2,5 + (C10/C10a) x 2,5 – łącznie maksymalnie 100 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu – obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) oraz przesłanki fakultatywne wskazane przez Zamawiającego w Rozdziale Va niniejszej swz tj. art. 109 ust. 1 pkt. 1, pkt. 4, pkt. 5 oraz pkt.7 pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
wykonał, w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na świadczeniu usług z zakresu deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji lub dezodoryzacji trwającej co najmniej 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli 1 z wykonawców wykaże, że wykonał, w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na świadczeniu usług z zakresu deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji lub dezodoryzacji trwającej co najmniej 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
− dysponuje do realizacji zamówienia co najmniej 3 (trzema) osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie w koordynowaniu, nadzorowaniu prac polegających na świadczeniu usług deratyzacji lub/i dezynsekcji lub/i dezynfekcji. Osoby te muszą posiadać ukończone szkolenie w zakresie dezynsekcji i deratyzacji wydane przez Polskie Stowarzyszenie Pracowników Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji lub inne równoważne ukończone szkolenia w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji potwierdzone zaświadczeniem lub certyfikatem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz
3) W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp, przedstawia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór określony Nr 3 do swz złożone przez podmiot udostępniający zasoby w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców, polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wykonawcy zobowiązani będą do złożenia w/w dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wobec każdego z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór określony Nr 3 do swz.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu – wzór określony Nr 3 do swz.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego tj. nie niższą niż 100 000,00 zł ;
4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy potwierdzającego minimalne warunki udziału w postepowaniu;
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wyka Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do swz; W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz
3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór określony Nr 3 do swz.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu – wzór określony Nr 3 do swz.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór określony Nr 4 do swz;
6) W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp składa oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wzór określony Nr 5 do swz;
7) W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp, przedstawia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór określony Nr 2 do swz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór określony Nr 3 do swz złożone przez podmiot udostępniający zasoby w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
8) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej swz;
9) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik.
10) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 97 ust. 5 pzp).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048, z dopiskiem na przelewie - WADIUM – DNZP.261.66.2024 Usługi deratyzacji.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 4 niniejszej swz, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
7.1 Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając go do Platformy zakupowej w sekcji "Przygotowanie oferty", następnie podsekcji "Dokumenty do oferty", poprzez wybranie polecenia "Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku".
8. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 pzp.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust.2 pzp).2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 swz, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron projektowane postanowienia treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - Załącznik Nr 7, stanowiący integralną część swz.2. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom.
3. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
4. Wykonawca akceptuje treść umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, poprzez złożenie w ofercie oświadczenia o zapoznaniu się z projektem umowy i jego akceptacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: zmiany, których zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia - określone w projekcie umowy stanowiącym integralną część swz – Załącznik Nr 7 do swz.