BZP: Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
21.11.2024
2024/BZP 00608200/01
NADLEŚNICTWO BRODNICA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BRODNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brodnica@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brodnica.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6a39da-a8d6-4b84-9163-e3ddcfb3bca9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338960/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont budynku nadleśniczówki Tereszewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/all3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/all
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support,
stanowiący załącznik nr 8 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu:
Remontu budynku leśniczówki w Tereszewie.
Prace polegają m.in. na :
1. Demontażu i rozbiórce elementów tj.:
- rozebranie posadzek
- rozebranie obicia ,ścian oraz sufitów
- transport gruzu z terenu rozbiórki wraz z zagospodarowaniem odpadów w wyniku prowadzonych robót budowlanych. Koszt
zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca,
- zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi. Koszt
zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca
2. Remont pomieszczeń tj.:
- posadzki cementowe zatarte na gładko,
- ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych
- okładziny z płyt gipsowo-kartonowych
3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej tj.:
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne , wejściowe pełne jednodzielne o powierzchni ponad 2,0 m2 fabrycznie
wykończone,
- skrzydła zewnętrzne,
- demontaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV o pow. do 1.5 m2,
- demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV o pow. do 2.0 m2,
- wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki drzwiowej ,
- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV z obróbką.
4. Roboty wykończeniowe tj. :
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami,
- wykonanie izolacji pionowej i poziomej z folii w płynie,
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny,
- posadzki paneli winylowych,
- okładziny parapetów z glazury,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych.
5. Roboty zewnętrzne tj. :
- odbicie tynków z zaprawy cementowej z murów z cegły,
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- przygotowanie i naprawa podłoża –oczyszczenie powierzchni muru,
- systemowe tynki wykańczające na ścianach,
- tynki renowacyjne na ścianach nakładane ręcznie,
- malowanie tynków renowacyjnych dwukrotnie.
6. Roboty demontażowe tj.:
- demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowanie podejść odpływowych i dopływowych tj.: wanna, umywalka, ustęp z miską
porcelanową, kabina prysznicowa.
- demontaż rurociągu kanalizacyjnego , PCV w ścianach budynku,
- demontaż grzejnika stalowego oraz demontaż zaworu gwintowanego.
7. Roboty montażowe tj.:
- rurociągi z tworzyw sztucznych na ścianach , rurociągi z PCV kanalizacyjne
- dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PCV
- umywalki, wanny stalowej , baterii umywalkowej , baterii wannowej , przyciski do spłuczek , urządzenia sanitarne, ustęp ,
kabiny natryskowe do kąpieli, grzejniki stalowe łazienkowe, zawory grzejnikowe, głowica termostatyczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający zakres robót do wykonania i będących przedmiotem zamówienia w
niniejszym zamówieniu został określony w dokumentacji- załącznik nr 11 do SWZ(przedmiar) oraz załącznik nr 12 do SWZ
(przedmiar-branża sanitarna).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym część Oferty.Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % Wynagrodzenia z dnia zawarcia Umowy. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w terminie realizacji Umowy.
Zasady dotyczące Prawa opcji zostały opisane w Umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Nazwa kryterium Waga
Cena 60% (60 punktów)
Okres rękojmi 40% (40 punktów)
16.2. Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego
powyżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
16.3. Kryterium „Okres rękojmi” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy zawartej w Formularzu
ofertowym. Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie wg poniższych zasad:
Okres rękojmi liczony w latach Liczba punktów
2 lat 0 pkt
3 lat 40 pkt
16.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących
sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub
koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
16.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) warunek w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje (przy czym w
tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę budowlaną lub więcej
na kwotę minimum 80 000,00 zł brutto, polegającą na wykonywaniu prac remoncie budynku. Praca ta winna być podparta
dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością.
b) warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane wynikające z postanowień
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi (ograniczone lub bez ograniczeń) w
specjalności kontrukcyjno-budowlanej (lub równoważną osobą, właściwą do wykonania przedmiotu zamówienia, która jest
członkiem odpowiedniej izby inżynierów budownictwa), która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinien spełniać jeden z Wykonawców.
7.5 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego celem
wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia,
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. , 6.3. i 6.4. SWZ względem Wykonawcy.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu skłania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby.
7.6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy
PZP w zw. z art. 266 ustawy PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: na potwierdzenie braku
podstaw wykluczenia
e) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór
oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej
stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
f) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
g) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka karnego -
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
h) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7-8 Pzp,
- art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129), stanowiące załącznik nr 10 do
SWZ
Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 9.1. lit. a – h SWZ.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w
pkt. 9.1. lit. a – h SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, , (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami
informacje, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych..
b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane , na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty ,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (wzór wykazu osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SWZ),
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia
przynajmniej I raty składki,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :1700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BNP Paribas Polska S.A. nr
rachunku: 77 1600 1462 1016 7696 2000 0002. W tytule przelewu należy wpisać: „Remont budynku nadleśniczówki
Tereszewo”. Wadium w postepowaniu nr SA.270.27.2024. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy
zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy
zamawiającego). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
3) oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. c), d), e), f) i g) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 9.1. lit. a) i b) składa ten z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w
postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.