BZP: Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
21.11.2024
2024/BZP 00608808/01
Gmina Secemin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2
1.5.2.) Miejscowość: Secemin
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@secemin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.secemin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami określa rozdział 18 SWZ. Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje zostały zawarte w rozdziale 18 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zamieszczony w treści SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania (RODO) zostały określone w treści SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin obejmujących wykonywanie następujących prac:
w zakresie utrzymania i bieżącej konserwacji, przeglądów i czyszczenia sieci kanalizacyjnej,
w zakresie utrzymania i bieżącej konserwacji, przeglądów i czyszczenia sieci wodociągowej,
w zakresie usuwania awarii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65130000-3 - Obsługa stacji wody
90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne
65110000-7 - Przesył wody
65120000-0 - Obsługa zakładów oczyszczania wody
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert zostały określone w rozdziale 25 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) Posiada minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
2) Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji:
kierowca do obsługi koparki i/lub koparko - ładowarki i/lub minikoparki, wozu asenizacyjnego i urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnej – min. 1 osoba,
kierowca posiadający uprawnienia (kat. B i/lub B+E i/lub C i/lub C+E) do poruszania się pojazdem silnikowym - min. 1 osoba,
pracownik do prac konserwacyjno-remontowych – min. 1 osoba,
pracownik do prac elektrycznych z uprawnieniami – min. 1 osoba.
3) Dysponuje lub będą dysponować sprzętem specjalistycznym, tzn.;
pojemnikiem na wodę o pojemności zbiorczej nie mniejszej niż 2 000 litrów z możliwością sprawnej lokalizacji na terenie gminy – min. 1 szt.,
koparka i/lub koparko - ładowarka i/lub minikoparka – min. 1 szt.,
pojazd silnikowy z hakiem przystosowany do ciągnięcia przyczepki– min. 1 szt.
wóz asenizacyjny – min. 3 szt.,
urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnych – min. 1 szt.,
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wg wymogów wskazanych w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg wymogów wskazanych w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferent, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do przedłożenia u zamawiającego dokumentów określonych w rozdziale 10 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały określone w rozdziale 15 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ - projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy