BZP: Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
21.11.2024
2024/BZP 00608816/01
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrp@wodociagi.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagi.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb54fb6f-b459-4b38-af69-92fc8c56ee70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Działanie A.1: Rozwój istniejących klastrów energii Poddziałanie A.1a
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Instrukcji dla Wykonawców (IDW) Część I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie z art. 13 ust. 1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o.
z siedzibą w Słupsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 1.
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod@wodociagi.slupsk.pl lub kierowanie korespondencji na adres administratora danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 i 6 oraz z art. 74 ust. 4 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, przy czym żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przez okres wynikający z czynności wskazanych w przytoczonym przepisie;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WN1/0541/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla "Wodociągi Słupsk" Sp. z o.o. jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego (wraz z projektem graficznym i wdrożeniem). Wykonanie usługi powinno uwzględniać dotychczasową działalność prowadzoną przez Koordynatora SKB, jego tradycje oraz wizję i misję z uwzględnieniem przyszłych i nowych kompetencji szczegółowo opisanych w Koncepcji rozwoju kompetencji energetycznych koordynatora klastra SKB. Celem realizacji zadania jest zbudowanie strategii marki "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB i jego pozycjonowanie. Natomiast efektem tych działań będzie budowanie i wzmacnianie wizerunku zarówno "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB jak i całego Słupskiego Klastra Bioenergetycznego poprzez stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej na bazie przyjętych założeń strategii marki, co zapewni spójność działań informacyjno-promocyjnych.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć etapów:
1) Etap I – Analiza i diagnoza stanu obecnego (trendy, otoczenie społeczno-gospodarcze projektu oraz interesariusze),
2) Etap II – Opracowanie dokumentu strategii marki - "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB,
3) Etap III – Opracowanie hasła promocyjnego,
4) Etap IV – Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW),
5) Etap V – Opracowanie projektu strony internetowej "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB wraz z wdrożeniem go i przeprowadzeniem szkolenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a. zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
b. nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.
2. Przy wyborze i ocenie ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – waga kryterium 60%
2) Opisowa koncepcja kreatywna – waga kryterium 40%
3. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium Ceny (C):
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium - 60 pkt (60% = 60 pkt) - otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podaną w formularzu ofertowym, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cn : Co) x 100 x 60%
gdzie:
C – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium opisowa koncepcja kreatywna (K):
waga 40% (40% = 40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium opisowa koncepcja kreatywna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: 3 usługi opracowania strategii komunikacji marketingowej lub strategii marketingowej lub strategii marki wraz z systemem wizualizacji lub identyfikacji wizualnej o wartości co najmniej 40.000 zł netto każda usługa.
3 usługi z zakresu świadczenia usług graficznych i programistycznych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu nowej strony internetowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW) - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9.2.3a) IDW – wykonanych , a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub w przypadku świadczeń powtarzających się i ciągłych są wykonywane należycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono we wzorze umowy - część II SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ciąg dalszy pkt 4.3.1.)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie przedstawionego projektu opisowego (maksymalnie 4 strony tekstu WORD, z zastosowaniem dla równego traktowania czcionki Arial 11, interlinia 1,15 wiersza), załączonego do oferty. Opisowa koncepcja kreatywna przedstawiona przez Wykonawcę zostanie oceniona przez powołaną przez Zamawiającego komisję. Ocenie podlegać będzie opis myśli przewodniej, uzasadnienie, argumentacja oryginalności pomysłu kreatywnego - nowatorskość realizacji (oryginalne, niestandardowe podejście do realizacji, wyróżniające się na tle innych podobnych realizacji na rynku, uwzględnienie autorskich rozwiązań, np. w układzie stron, elementach graficznych, fotografii itp.), czytelność realizacji (spójny układ eksponowanych elementów, wzajemne ich uzupełnianie się), skorelowanie opisu i charakteru koncepcji z warstwą wizualną.
Biorąc pod uwagę powyższe kryterium Zamawiający dokona oceny złożonej opisowej koncepcji kreatywnej w następujący sposób:
Ocena – NIEAKCEPTOWALNA - 0 pkt
Przedstawiony materiał nie spełnia minimum wymagań Zamawiającego określonych poniżej dla oceny akceptowalnej.
Ocena – AKCEPTOWALNA - 5 pkt
Przedstawiony materiał oparty jest na standardowych rozwiązaniach, a opisane elementy graficzne, styl i układ nie wyróżniają się na tle podobnych realizacji na rynku oraz nie odzwierciedlają indywidualnego charakteru przedsiębiorstwa, tj. ”Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. jako Koordynatora SKB. Jakość wykonania i opisany układ graficzny pozwalają na prezentowanie poszczególnych elementów zamówienia w sposób czytelny oraz przynajmniej w części elementów zachowane są odpowiednie proporcje, miejsce w kompozycji i cel ich użycia jest widocznie uzasadniony.
Ocena – DOBRA - 15 pkt
Opisana realizacja zawiera częściowo nowatorskie rozwiązania, ale nie wyróżnia się wyraźnie na tle innych, podobnych realizacji na rynku. Opisana jakość wykonania i układ graficzny pozwalają na prezentowanie poszczególnych elementów zamówienia w większości w czytelny sposób oraz przynajmniej w większości elementów zachowane są odpowiednie proporcje, miejsce w kompozycji i cel ich użycia jest widocznie uzasadniony. Opisany styl realizacji tworzy spójną estetykę, ale niekoniecznie odzwierciedla indywidualny charakter przedsiębiorstwa, tj. ”Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. jako Koordynatora SKB.
Ocena – BARDZO DOBRA - 40 pkt
Opisana realizacja wyraźnie wyróżnia się na tle innych podobnych realizacji na rynku. Styl przedstawionej realizacji tworzy spójną estetykę i odzwierciedla indywidualny charakter przedsiębiorstwa, tj. ”Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. jako Koordynatora SKB. Opis realizacji pozwala potwierdzić, że zachowane zostały podstawowe zasady kompozycji, spójna szata graficzna, adekwatna i konsekwentna kolorystyka i topografia oraz elementy dynamiczne. Opisana jakość wykonania i układ graficzny pozwalają na prezentowanie poszczególnych elementów zamówienia w czytelny sposób. Opisana realizacja, aby otrzymać maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium musi wyróżniać się pod względem graficznym i artystycznym oraz musi być zgodna z najnowszymi trendami w zakresie wyglądu i budowy m.in. stron www.
Ocena punktowa w kryterium „Opisowa koncepcja kreatywna” zostanie dokonana na podstawie załączonej przez Wykonawcę do oferty opisowej koncepcji kreatywnej.
W przypadku braku załączenia dokumentu, Zamawiający przyzna Wykonawcy „0” punktów.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
P = C + K
gdzie:
P – liczba punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach
C – liczba punktów przyznanych w ramach kryterium „cena”
K – liczba punktów przyznanych w ramach kryterium „Opisowa koncepcja kreatywna”