BZP: Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
21.11.2024
2024/BZP 00608963/01
Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311585
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Opolska 36A
1.4.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 774070114
1.4.8.) Numer faksu: 777613380
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.strzelce-op.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608963
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00597581
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
cena 60%; dodatkowe ujęcie wody 20%; termin płatności (45 lub 60 dni) 20%
Po zmianie:
cena 60%; dodatkowe ujęcie wody (dwa niezależne źródła wody) lub dysponowanie pralnią awaryjną 20%; termin płatności (45 lub 60 dni) 20%
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Dodatkowe ujęcie wody
Po zmianie:
Dodatkowe ujęcie wody (dwa niezależne źródła wody) lub dysponowanie pralnią awaryjną
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej
trzy usługi prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny pościelowej i wdrożonym systemem (RFID), o wartości min. 200.000 zł brutto każda, (jako spełnienie tego warunku uznaje się także usługi będące w trakcie realizacji, pod warunkiem, że wykonana część umowy spełnia ww. kryteria czasowe i wartościowe. Analogicznie dla umów, których realizacja zaczęła się przed terminem trzech lat od składania ofert, a trwała po tym terminie, warunek zostanie spełniony jeżeli w ww. okresie trzech lat wartość zrealizowanego zamówienia spełnia powyższe kryterium).
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej
dwie usługi prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny pościelowej i wdrożonym systemem (RFID), o wartości min. 200.000 zł brutto każda, (jako spełnienie tego warunku uznaje się także usługi będące w trakcie realizacji, pod warunkiem, że wykonana część umowy spełnia ww. kryteria czasowe i wartościowe. Analogicznie dla umów, których realizacja zaczęła się przed terminem trzech lat od składania ofert, a trwała po tym terminie, warunek zostanie spełniony jeżeli w ww. okresie trzech lat wartość zrealizowanego zamówienia spełnia powyższe kryterium).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-25 12:00
Po zmianie:
2024-11-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-25 12:30
Po zmianie:
2024-11-27 12:30