BZP: Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
21.11.2024
2024/BZP 00609221/01
Szkoła Podstawowa nr 45
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 45
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 20
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp45bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp45bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e672b505-1e85-49ca-9a27-d3efcfcb196f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066439/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żwności do Szkoły Podstawowej nr 45 w 2025r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e672b505-1e85-49ca-9a27-d3efcfcb196f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z regulaminem platformy e-zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opublikowany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP45.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 745620,58 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mięsa i wyrobów miesnych
4.2.5.) Wartość części: 133314,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.a) Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
b) Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie podstawowym na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
6. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.
Maksymalna wartość opcji 10064,00 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa produktów spożywczych różnych
4.2.5.) Wartość części: 233839,18 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.a) Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
b) Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie podstawowym na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
6. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.
Maksymalna wartość opcji 119428,00 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mleka i produktów mleczarskich
4.2.5.) Wartość części: 102133,34 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.a) Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
b) Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie podstawowym na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
6. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.
Maksymalna wartość opcji 50640,00 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mrożonek owocowych i warzywnych
4.2.5.) Wartość części: 13119,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pieczywa
4.2.5.) Wartość części: 8698 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa warzyw i owoców
4.2.5.) Wartość części: 154922,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ryb mrożonych
4.2.5.) Wartość części: 89592,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.a) Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
b) Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie podstawowym na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
6. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.
Maksymalna wartość opcji 5515,20 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa jaj
4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad:
2.1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 5 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 10 pkt
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 1 godziny – 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 3 godziny od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem).
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 3 godziny, lub nie zadeklaruje go wcale zamawiający nie doliczy punktów za wybrane kryterium.
W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje wartości ułamkowe (np.1,5 godziny; 1,25 godziny) zamawiający doliczy punkty wskazane w mniej korzystnym kryterium (np. dla deklaracji 1,5 godziny doliczone zostanie 10 pkt)
Prosimy pamiętać, że w razie braku deklaracji wykonawcę obowiązuje procedura reklamacyjna zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy tzn. wymagana jest wymiana towaru lub uzupełnienie braku w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które uważa się zmiany określone w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto,
w przypadku:
a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,
b) zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu,
w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;
2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,
3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego;
4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy,
5) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
7) zmiany postanowień umowny w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak