BZP: Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
21.11.2024
2024/BZP 00609271/01
MIASTO MŁAWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c29eaf7-77f3-46b1-9ee1-d596f54d2ec1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022326/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup koszy na odpady
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c29eaf7-77f3-46b1-9ee1-d596f54d2ec13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
UWAGA: Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości, rozmiaru oraz obciążenia Platformy.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Mariusz Łazicki
tel. 23 654 64 38 wew. 310
e-mail: mariusz.lazicki@mlawa.pl
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne i nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4c29eaf7-77f3-46b1-9ee1-d596f54d2ec1.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mariusz.lazicki@mlawa.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O OGÓLNYCH ZASADACH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, STOSOWANYCH W URZĘDZIE MIASTA MŁAWA ZAMIESZCZONA JEST W ROZDZIALE XXV.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I - zakup koszy do segregacji odpadów wraz z dostawą – opis przedmiotu zamówienia jest w Załączniku nr 1 do SWZ,
a) przedmiot zamówienia w tej części podlega uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków, co niniejszym Zamawiający uczynił. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć kosze identyczne, o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby ta część przedmiotu zamówienia została dostarczona w miejsce wskazane przez Zamawiającego - bezpośrednio.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto - waga 90 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 90,00 pkt), zgodnie ze wzorem:
Pc1= (CN/COB) x 90
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto;
CN – najniższa ofertowa cena oferty brutto (spośród ofert nie odrzuconych);
COB – cena brutto z oferty badanej
2. Kryterium: termin płatności faktury – waga 10 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 10,00 pkt). PC2 obliczone będzie w następujący sposób:
Płatność faktury do 14 dni – 0,00 pkt
Płatność faktury do 21 dni – 5,00 pkt
Płatność faktury do 30 dni – 10,00 pkt
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca nie dokona wyboru terminu płatności faktury Zamawiający przyjmuje do punktacji za Wykonawcę opcję: do 14 dni, dającą 0 punktów w tym kryterium.
W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2) najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – zakup koszy ulicznych wraz z dostawą – opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 do SWZ,
a) Zamawiający wymaga, aby ta część przedmiotu zamówienia została dostarczona w miejsce wskazane przez Zamawiającego - bezpośrednio.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto - waga 90 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 90,00 pkt), zgodnie ze wzorem:
Pc1= (CN/COB) x 90
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto;
CN – najniższa ofertowa cena oferty brutto (spośród ofert nie odrzuconych);
COB – cena brutto z oferty badanej
2. Kryterium: termin płatności faktury – waga 10 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 10,00 pkt). PC2 obliczone będzie w następujący sposób:
Płatność faktury do 14 dni – 0,00 pkt
Płatność faktury do 21 dni – 5,00 pkt
Płatność faktury do 30 dni – 10,00 pkt
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca nie dokona wyboru terminu płatności faktury Zamawiający przyjmuje do punktacji za Wykonawcę opcję: do 14 dni, dającą 0 punktów w tym kryterium.
W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2) najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - dostawa wyposażenia do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z funkcjami edukacyjnymi – opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 3 do SWZ.
a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do lokalizacji wskazanych w Załączniku nr 3 do SWZ – bezpośrednio,
b) termin i planowany czas dostawy należy uzgodnić z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Dostawa winna być dokonana w godzinach 8.30 – 14.30. Odbioru wyposażenia dokona przedstawiciel Zamawiającego. Obowiązek rozładunku dostarczonego wyposażenia obciąża Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto - waga 90 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 90,00 pkt), zgodnie ze wzorem:
Pc1= (CN/COB) x 90
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto;
CN – najniższa ofertowa cena oferty brutto (spośród ofert nie odrzuconych);
COB – cena brutto z oferty badanej
2. Kryterium: termin płatności faktury – waga 10 (maksymalna ilość punktów w tym kryterium: 10,00 pkt). PC2 obliczone będzie w następujący sposób:
Płatność faktury do 14 dni – 0,00 pkt
Płatność faktury do 21 dni – 5,00 pkt
Płatność faktury do 30 dni – 10,00 pkt
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca nie dokona wyboru terminu płatności faktury Zamawiający przyjmuje do punktacji za Wykonawcę opcję: do 14 dni, dającą 0 punktów w tym kryterium.
W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2) najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 10 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dla części I i dla części II - kart technicznych wraz z parametrami oferowanego produktu, a dla części III – kart technicznych wraz z parametrami oferowanego produktu oraz certyfikat zgodności ISO 9001, celem potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom, określonym przez Zamawiającego, wraz z ofertą.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla części I i dla części II - karty techniczne wraz z parametrami oferowanego produktu, a dla części III – karty techniczne wraz z parametrami oferowanego produktu oraz certyfikat zgodności ISO 9001.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to powinno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają /jeśli dotyczy/:a) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
c) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określone są w § 10 Załącznika Nr 5, § 10 Załącznika Nr 6 oraz § 10 Załącznika Nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowo Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1. Zamawiający nie stawia wymagań Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę zamówienia dla każdej z części odrębnie.
2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 dla każdej części odrębnie.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 dla każdej części odrębnie.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp dla każdej z części odrębnie.
5. Zamawiający nie wymaga wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, dla każdej z części odrębnie, w niniejszym zamówieniu.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla każdej części odrębnie.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty, dla każdej z części odrębnie, z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie korzysta z dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania a tym samym nie przewiduje unieważnienia postępowania dla każdej z części odrębnie, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
9. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych dla każdej części odrębnie.
10. Zamawiający nie zastrzega dostępu do dokumentów zamówienia w żadnej z części.
11. Zamawiający nie wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert w żadnej części przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne.
12. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzono konsultacji rynkowych.
13. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
14. Zamawiający nie uwzględnia aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z części odrębnie.