BZP: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
21.11.2024
2024/BZP 00609420/01
Miasto i Gmina Działoszyn
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trajdosn@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318aa81a-b196-4f1c-835a-c77660f19cc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie Dla Łódzkiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dzialoszyn.logintrade.net/zapytania_email,182770,da5e83afb2bedb5401793ca99b70d87e.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.logintrade.net/zapytania_email,182770,da5e83afb2bedb5401793ca99b70d87e.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie ofert, wymiana informacji,
przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy https://dzialoszyn.logintrade.net. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Działoszyn;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn” prowadzonym w trybie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz
jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSO.XII-II.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku socjalno-biurowego, budowa budynku garażowego 1, budowa budynku garażowego 2, budowa budynku składowego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z wiatą garażową, budowa wagi samochodowej najazdowej, budowa ścieżki dydaktycznej, budowa dwóch podziemnych zbiorników ppoż o poj. 200m³ każdy, budowa zbiornika odparowującego na wody opadowe, budowa kanalizacyjnej instalacji odbiorczej oraz dwóch zbiorników na ścieki, budowa przyłącza wodociągowego oraz wodociągowej instalacji zasilającej, budowa elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej, budowa oświetlenia terenu, budowa 39 miejsc postojowych, budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem, rozbiórka ruin budynku gospodarczego, rozbiórka czterech budynków gospodarczych, rozbiórka elementów betonowych, rozbiórka wodociągowej instalacji zasilającej, rozbiórka kanalizacyjnej instalacji odbiorczej ze zbiornikiem na ścieki, rozbiórka elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej.
Inwestycja położona w miejscowości Działoszyn, gm. Działoszyn, dz. nr ewid. 322/2 obręb 1 - Działoszyn, 2163, 2161/2 obręb 2 - Działoszyn. Szczegóły w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
6.1.4.1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
A. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wyko-nał, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie budynku wraz z wiatą, o wartości zadania nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł.
LUB
B. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wyko-nał, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00.
UWAGA:
1) Zamawiający informuje, iż definicja budowy, przebudowy jest określona w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) w/w warunek Wykonawca winien spełnić samodzielnie, a w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego – ten podmiot. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 6.1.4.1. winien spełnić jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub mini-mum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4.1. SWZ.
6.1.4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję:
1) kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą następujące doświadczenie zawodowe: osoba ta była kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w branży konstrukcyjno – budowlanej na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie budynku z wiatą, o wartości zadania nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł lub na co najmniej jednym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł;
2) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą następujące doświadczenie zawodowe: osoba ta była kierownikiem budowy lub robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności sanitarnej na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie budynku z wiatą, o wartości zadania nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł lub na co najmniej jednym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł;
3) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą następujące doświadczenie zawodowe: osoba ta była kierownikiem budowy lub robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności elektrycznej na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie budynku z wiatą, o wartości zadania nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł lub na co najmniej jednym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł.
Uwaga:
Na potrzeby wykazania spełnienia warunku opisanego w pkt 6.1.4.1. - Minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, należy uwzględnić niżej określone zasady:
1) Wskazana osoba, powinna posiadać uprawnienia budowlane adekwatne do wyko-nywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2) Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowla-ne, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz w Roz-porządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicz-nych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wy-dane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowied-nich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych naby-tych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród funkcji, o których mowa w pkt 6.1.4.2. SWZ oraz pełnienia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takiej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących każdej z łączonych funkcji.
Uwaga:
1) Wykonawcy mogą łącznie spełniać warunki opisane w pkt 6.1.4.1. i 6.1.4.2.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród funkcji, o których mowa w pkt 6.1.4.2. SWZ oraz pełnie-nia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takiej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących każdej z łączonych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
Niewymagane.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z poda-niem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz któ-rych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któ-rego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie doku-menty; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budow-lanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót bu-dowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informację o stosowaniu rozwiązańrównoważnych w pkt 11 formularza ofertowego. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić
równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli
wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań
lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe na okoliczność udowodnienia równoważności przez Wykonawcę.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.5. Do oferty należy dołączyć także:1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów lub inny dokument, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4) dowody równoważności (przedmiotowe środki dowodowe) potwierdzające równoważność zastosowanych rozwiązań, o których mowa w pkt 4.5. SWZ, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy);
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
6) potwierdzenie wniesienia wadium ,
7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 150 000,00 PLN(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwo-ju Przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a
pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt
Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w projektowanych postanowieniachumownych, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy