BZP: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III”
22.11.2024
2024/BZP 00609472/01
Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7755f9-ce70-4ffb-9f86-9f73991cd7fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053402/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe7755f9-ce70-4ffb-9f86-9f73991cd7fd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (1.) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”.
(2.) Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
(3.) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
(4.) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
(5.) Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
(6.) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu
się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
(7.) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”)
– jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje
pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą. W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
(8.) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
(9.) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
(10.) Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
(11.) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.4. Instrukcji dla
Wykonawców oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.4. Instrukcji dla
Wykonawców oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/IZ/45/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III”.
Umowa z Wykonawcą zamówienia pn: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III” zwana jest dalej „KONTRAKTEM”.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji robót wykonywanych przez Wykonawcę KONTRAKTU oraz doradztwo na rzecz Zamawiającego i składanie wyjaśnień w trakcie kontroli przeprowadzanych przez organy i instytucje kontrolne a dotyczących wszelkich dokumentów sporządzonych w trakcie realizacji Kontraktu, w tym związanych z rozliczeniem dofinansowania KONTRAKTU ze środków Unii Europejskiej.
Specyfikacja warunków zamówienia, sporządzona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej – ETAP III” (nr referencyjny: 24/IZ/37/D) dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania, pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43827c18-237c-407c-8af3-794d66f01ab3
W przypadku braku dostępności ww. dokumentacji po ww. adresem (z uwagi na uwarunkowania Platformy e-Zamówienia), dokumentacja może zostać udostępniona przez Zamawiajacego na wniosek Wykonawcy. W treści złożonej oferty Wykonawca winien uwzględnić w szczególności wszystkie wymagania i obowiązki przewidziane dla niego w KONTRAKCIE.
Wszystkie, ewentualnie dokonane zmiany treści ww. SWZ oraz udzielone wyjaśnienia dotyczące wniosków Wykonawców o jej wyjaśnienie, stanowią również integralną część niniejszej SWZ, w zakresie w jakim jej dotyczą.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach IV - V Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:A) Wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przeprowadził nadzór nad co najmniej jednym zamówieniem (inwestycją) o wartości min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100), zrealizowanym w formule „Zaprojektuj i wybuduj”, polegającym na budowie Inteligentnego Systemu Transportowego (ITS) i obejmującym swym zakresem w szczególności:
a) wdrożenie systemu sterowania ruchem wraz z priorytetem dla pojazdów transportu zbiorowego;
b) instalację systemu monitoringu wizyjnego (CCTV);
c) budowę sieci światłowodowej,
d) wykonanie tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.
UWAGI:
• za datę przeprowadzenia (zakończenia) nadzoru Zamawiający uzna zakończenie wykonania usługi nadzoru po wykonaniu zamówienia (inwestycji), przejęciu ich przez inwestora (wystawiony zostanie protokół zakończenia i odbioru robót lub świadectwo przejęcia robót). Pełnienie funkcji nadzoru w okresie zgłaszania wad i/lub w okresie gwarancyjnym nie przedłuża świadczenia usługi nadzoru w rozumieniu ww. warunku.
• W przypadku, gdy wartość wykazanej usługi została podana
w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy ją na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
• Pojęcie „budowa” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.
B) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:
1. Kierownik Zespołu Nadzoru Inżyniera Kontraktu - Inżynier Rezydent, który posiada doświadczenie w zarządzaniu (kierowaniu) co najmniej jednym zamówieniem polegającym na budowie Inteligentnego Systemu Transportowego (ITS) o wartości min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100), zrealizowanym w formule „Zaprojektuj i wybuduj”, obejmującym swym zakresem w szczególności:
a) wdrożenie systemu sterowania ruchem wraz z priorytetem dla pojazdów transportu zbiorowego;
b) instalację systemu monitoringu wizyjnego (CCTV);
c) budowę sieci światłowodowej;
d) wykonanie tablic dynamicznej informacji pasażerskiej.
2. Inspektor nadzoru ds. telekomunikacji, który spełnia następujące wymagania:
a) posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) posiadanie doświadczenia w pełnieniu nadzoru nad dostawami i realizacją usług dotyczących telekomunikacji i sieci telekomunikacyjnych w trakcie realizacji co najmniej jednego zamówienia (inwestycji) polegającego na budowie systemu ITS, obejmującego w szczególności:
- budowę sieci transmisyjnej na potrzeby ITS,
- wykonanie systemu zarządzania ruchem drogowym z centrum sterowania,
- wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
- wykonanie systemu informacji parkingowej.
3. Ekspert ds. oprogramowania, który spełnia następujące wymagania:
a) posiadanie wykształcenia wyższego technicznego;
b) posiadanie doświadczenia w pełnieniu nadzoru nad wdrożeniem oprogramowania przy realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie systemu ITS, obejmującego w szczególności:
- aplikację sterowania ruchem drogowym,
- aplikację WEB systemu informacji o ruchu.
4. Specjalista ds. monitoringu wizyjnego, który posiada doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad wykonaniem co najmniej jednego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) opartego o technologię IP, wykorzystującego co najmniej 10 kamer obrotowych lub stacjonarnych, z centrum oglądowym i komputerową archiwizacją materiałów.
UWAGI:
• Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch ww. funkcji.
• W przypadku, gdy wartość wykazanej usługi została podana
w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy ją na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
• Pojęcie „budowa” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane.
• Przez „wdrożenie oprogramowania” należy rozumieć w szczególności jego instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie szkolenia.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
2. Pozostałe informacje znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
(1) Wykaz usług (Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4.1. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SWZ.
(2) Wykaz osób („Potencjał kadrowy”), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W wykazie Wykonawca poda dane osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia oraz wskaże kwalifikacje, doświadczenie tychże osób, potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4.2. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4.2. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SWZ.
(3.) Pozostałe dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).Szczegółowe wymagania dotyczące wadium wskazano w pkt 21 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 Instrukcji dla Wykonawców, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.4.) powyżej, Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 6.6.4.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.6.) i 5.7.) powyżej, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.6.) składa każdy z nich,
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.7.) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie
warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 5.4. A)
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 2.2. Zmiana umowy może nastąpić:
a) w przypadkach opisanych w umowie,
b) co do nieistotnych postanowień umowy,
c) w przypadkach opisanych w ustawie – prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Stosownie do treści pkt. 8.1.), Zamawiający wskazuje, iż oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi w SWZ nie później niż do 06.12.2024 r., do godziny 10:00:00.2. Zamówienie będzie wykonywane w trakcie realizacji KONTRAKTU oraz do czasu jego końcowego rozliczenia, przy następujących założeniach:
Rozpoczęcie: Zamawiający zakłada, iż rozpoczęcie wykonywania przedmiotowego zamówienia nastąpi w styczniu 2025 r.
W przypadku przedłużenia się procedury przetargowej, w szczególności wskutek skorzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, przy jednoczesnym wcześniejszym zawarciu KONTRAKTU, rozpoczęcie wykonywania zamówienia nastąpi od dnia zawarcia umowy.
Zakończenie: Zamawiający zakłada, iż zakończenie wykonywania usługi i końcowe rozliczenie KONTRAKTU nastąpi w terminie do 31.10.2026 r.