BZP: IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
22.11.2024
2024/BZP 00609789/01
KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6118e7b-daec-4fc6-a2b3-af9f5ef79bf6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10221163.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1022116.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje za pośrednictwem Platformy Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES. W takim przypadku Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym (dołączenie odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES);
3) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
4) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
Więcej informacji w Dziale 15 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl, dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Implanty ortopedyczne ”, Nr postępowania: ZP/34/24 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
3) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/34/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 1 - Endoproteza modularna głowy kości promieniowej.
1. Głowa Endoprotezy - szt 10
2. Trzpień Endoprotezy - szt 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 2 - SUBSTYTUTY KOŚCI
1. Substytut kości, granule 3-4mm 10g szt 2
2. Substytut kości, granule 3-4mm 15g szt 2
3. Substytut kości, granule 3-4mm 20g szt 2
4. Substytut kości, blok 8x8x20mm szt 3
5. Substytut kości blok 15x15x20mm szt 3
6. Substytut kości, cylinder 8x20mm szt 3
7. Substytut kości, klin 10x25x30mm szt 3
8. Substytut kości, klin 12x25x30mm szt 3
9. Wstrzykiwalny substytut kostny 3cc szt 2
10. Wstrzykiwalny substytut kostny 5cc szt 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33697110-6 - Cementy do rekonstrukcji kości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 3 - Mikropłytki tytanowe
1. Mikropłytka prosta 6-16 otworowa, rekonstrukcyjna. Grubość płyty 0,6 lub 1mm dł. 23-89mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
2. Mikropłytka prostokąt 4-12 otworowa profilowana. Grubość płyty 0,6mm lub 1mm (8-10 otworowa). Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
3. Mikropłytka 5 i 6 otworowa "L" profilowana, lewa i prawa. Grubość płyty dla 5otw.: 0,6mm, wymiary 8x20mm, dla 6otw.: 1,0mm, wymiary 10x32. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
4. Mikropłytka 6 i 7 otworowa "T" profilowana. Grubość płyty dla 6otw.: 1mm, wymiary 11x32mm, dla 7otw.: 0,6mm, wymiary 8x24mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdemkrzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
5. Mikropłytka 6 i 7 otworowa "Y" profilowana. Grubość płyty: dla 6otw.: 1mm, wymiary 11x35mm, dla 7otw.: 0,6mm, wymiary 9x28mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
6. Mikropłytka 6 i 9 otworowa "T" profilowana. Grubość płyty: dla 7otw.: 1mm, wymiary 16x32mm, dla 9otw.: 0,6mm, wymiary 12x29mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
7. Mikropłytka 10 otworowa "T" profilowana. Grubość płyty 0,6mm, wymiary 15x30mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
8. Mikropłytka trapezowa 6 i 8 otworowa, profilowana, lewa i prawa. Grubość płyty dla 6otw.: 1,0mm, wymiary 9x24mm, dla dla 8otw.: 0,6mm wymiary 11x22mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
9. Mikropłytka równoległobok 8 otworowa, profilowana, lewa i prawa. Grubość płyty 0,6 i 1,0mm. Dla 0,6mm wymiary 9x24mm, dla 1,0mm wymiary 11x28mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
10. Mikropłytka prosta 4 otworowa. Wymiary: grubości płyty 1,0mm dł. 21mm i grubość 0,6mm dł.17mm. wymiary 11x28mm. Blokowane zamiennie: wkrętami korowymi samogwintującymi lub samowiercącymi, z gniazdem krzyżowym. Możliwość zastosowania wkrętów awaryjnych, samogwintujących. Materiał: stop tytanu - szt. 2
11 .Wkręt ø1,5mm korowy samowiercący, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt. 20
12. Wkręt ø1,5mm korowy, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt. 10
13. Wkręt ø1,8mm korowy samowiercący, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt. 10
14. Wkręt ø2,0mm korowy, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt. 20
15. Wkręt ø2,3mm korowy, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt. 20
16 .Wkręt ø2,0mm korowy samowiercący, gniazdo krzyżak. Materiał: stop tytanu - szt .20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 4 - Płytki i wkręty tytanowe
1. Anatomiczna płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości promieniowej, zakładana od strony dłoniowej. Płytka posiadająca podcięcie redukujące podrażnienie ścięgna zginacza długiego kciuka (FPL tendon). Wersja prawa/lewa - szt 5
2. Anatomiczna płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości promieniowej, zakładana od strony dłoniowej. Płytka z rozszerzeniem na wyrostek rylcowaty kości promieniowej. Płytka posiadająca podcięcie redukujące podrażnienie ścięgna zginacza długiego kciuka (FPL tendon). Wersja prawa/lewa - szt 40
3. Płytka kształtowa blokowana dopasowana do bliższej nasady kości promieniowej.
Wersja mała prawa/lewa, dla głowy kości promieniowej o średnicy 20;22mm. Wersja duża prawa/lewa dla głowy 24,26 mm. Wersja szyjkowa uniwersalna dla głowy kości promieniowej w złamaniach szyjkowych - szt 10.
4. Płytka kształtowa blokowana, kształtu T, do zespoleń kości stopy. Przynajmniej 6 różnych rozmiarów dystansowego klina w przedziale 2-7mm. Grubość płytki z klinem 7mm;
Płytka o długości 30 mm. Posiadająca 4 otwory blokowane - szt 3
5. Płytka kształtowa blokowana do korekcji pierwszej kości śródstopia. Płytka posiadająca nakostną część z otworami pod wkręty blokowane oraz część śródkostną wprowadzaną w kanał szpikowy kości. W części nakostnej posiadająca 2 otwory blokowane. Wersja prawa i lewa. Długości 40mm, 45mm i 50mm. Płytki w 2 wersjach kształtowych części śródkostnej: prostej i odgiętej - szt 6
6. Płytka kształtowa blokowana, kształtu X, do zespoleń kości stopy.
Płytka o długości 23,25,30,35 mm. Posiadająca 4 otwory blokowane.
Otwory blokowane posiadające oporową część stożkową oraz gwintowaną walcową. Ustalone kątowo ustawienie wkrętów blokowanych - szt 2
7. Wkręt samogwintujący 2.4mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 6-40mm, materiał tytan-
szt 50
8. Wkręt samogwintujący 2.7mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 6-40mm, materiał tytan -
szt 15
9. Wkręt blokowane zmiennoosiowe 2,4mm, umożliwiające zablokowanie w otworze blokowanym płytki w zakresie kąta +/−15 stopni względem osi otworu blokowanego. Wykonane ze stopu kobaltu, gniazdo gwiazdkowe, długość 6-40mm - szt 30
10. Wkręt samogwintujący korowy 2.7mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 6-40mm, materiał tytan - szt 20.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AKIET Nr 5 - Płytki i wkręty
1. Płytka blokowana prosta 1/3 rurki. Grubość płytki 2mm, szerokość 9,5mm - szt 4
2. Płytka wąska prosta blokowana. 5 do 12 par otworów - blokowanego i kompresyjnego.
Ustalone kątowo ustawienie wkrętów - szt 2
3. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości obojczykowej. Wersja prawa/lewa.
Płytka występująca w rozmiarach 4÷9 otworowej. W części trzonowej 3 do 8 otworów
blokowanych i jeden kompresyjny - szt 2
4. Płytka kształtowa blokowana do trzonu kości obojczykowej. Wersja prawa/lewa.
Płytka występująca w rozmiarach 6÷10 otworowej - szt 4
5. Płytka kształtowa blokowana do bliższej nasady kości ramiennej. Płytki w rozmiarze od 4 do
10 otworowej posiadające pogrubioną część trzonową. W części trzonowej otwory
blokowane oraz, zależnie do długości płytki, 1 lub 2 otwory k - szt 4
6. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony
przyśrodkowej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷12 otworowej -
szt 3
7. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony tylnej,
przyśrodkowa. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷12 otworowej -
szt 3
8. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony tylnej,
boczna. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷12 otworowej.
W części trzonowej otwory blokowane oraz, zależnie do długości płytki, 1 lub 2 otwory
kompresyjne w tym jeden wydłużony - szt 3
9. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony tylno-
bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷12 otworowej - szt 3
10. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony
bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷12 otworowej - szt 3
11. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości promieniowej, zakładana od strony
dłoniowej. Wersja prawa/lewa. Część trzonowa o anatomicznym wygięciu bez podcięć
rekonstrukcyjnych. Płytka występująca w rozmiarach 5÷11 otworowej - szt 3
12. Płytka Y kształtowa blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony
tylnej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 5÷16 otworowej.
W części trzonowej otwory blokowane oraz, zależnie do długości płytki, 1 lub 2 otwory -
kompresyjne w tym jeden wydłużony.
szt 3
13. Płytka kształtowa T, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od
strony bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷8 otworowej -
szt 3
14. Płytka kształtowa T, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od
strony bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷8 otworowej -
szt 3
15. Płytka kształtowa blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷8 otworowej.
W części trzonowej otwory blokowane oraz, w zależności od długości płytki, 1 lub otwory
kompresyjne - szt 3
16. Płytka kształtowa blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 3÷9 otworowej.
W części trzonowej otwory blokowane oraz, w zależności od długości płytki do 2 otworów
kompresyjnych - szt 10
17. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
przyśrodkowej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷8 otworowej.
W części trzonowej otwory blokowane oraz 1 lub 2 otwory kompresyjne - szt 10
18. Płytka kształtowa blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
tylnej. Wersja wąska i szeroka, szerokość części nasadowej 24mm i 28mm.
Płytka występująca w rozmiarach 4÷6 otworowej - szt 4
19. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości strzałkowej na stronę boczną kości.
Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4÷10 otworowej - szt 10
20. Wkręt blokowany, samogwintujący 3.5mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 12-95mm,
materiał tytan - szt 100
21. Wkręt samogwintujący, korowy, 3.5mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 10-110mm,
materiał tytan - szt 50
22. Wkręt blokowany zmiennoosiowe 3,5mm, umożliwiające zablokowanie w otworze
blokowanym płytki w zakresie kąta +/−15 stopni względem osi otworu blokowanego -
szt 20
23. Wkręt gąbczasty 3,9 mm, dł. 20 - 90 mm materiał tytan - szt 20
24 .Wkręt blokowany, samogwintujący 2.4mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 10-40mm,
materiał tytan - szt 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 6 - Płyty tytanowe i wkręty
1. Płytka prosta blokowana. 6 do 14 otworów blokowanych oraz dwa kompresyjne.
Otwory blokowane naprzemienne pochylone. Ustalone kątowo ustawienie wkrętów- szt 2
2. Płytka kształtowa blokowana do trzonu kości udowej. Płytka występująca w rozmiarach
10-16 otworowej. Otwory blokowane oraz kompresyjne - szt 2
3. Płytka kształtowa blokowana do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
przyśrodkowej. Wersja prawa/lewa - szt 2
4. Płytka kształtowa L blokowana do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony
bocznej. Wersja prawa/lewa. Płytka występująca w rozmiarach 4-10 otworowej - szt 2
5. Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości udowej, zakładana od strony bocznej.
Wersja prawa/lewa. W części trzonowej 4 do 10 otworów, w tym jeden kompresyjny.
W części nasadowej 6 otworów blokowanych o wielokierunkowym ustawieniu w celu
pewnej stabilizacji odłamów oraz 1 otwór pod wkręt nieblokowany do kompresji. W części
trzonowej otwory blokowane naprzemiennie pochylone. Ustalone kątowo ustawienie
wkrętów blokowanych - szt 3
6. Płytka kształtowa blokowana do bliższej nasady kości udowej. Wersja prawa/lewa.
Płytka występująca w rozmiarach 2-8 otworowej. W części trzonowej otwory blokowane
oraz kompresyjne. W części nasadowej 3 otwory blokowane o wielokierunkowym
ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów. Ustalone kątowo ustawienie wkrętów
blokowanych - szt 2
7. Wkręt blokowany, samogwintujący 5.0mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 16-95mm,
materiał tytan - szt 30
8. Wkręt samogwintujący korowy 4.5mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 20-95mm, materiał
tytan - szt 20
9. Wkręt gąbczasty 5.4mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 35-80mm, materiał tytan - szt 40
10. Wkręt samogwintujący zmiennoosiowe 5.0mm, umożliwiające zablokowanie w otworze blokowanym płytki w zakresie kąta +/−15 stopni względem osi otworu blokowanego 5.0mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 16-110mm, materiał tytan - szt 10
11. Wkręt gąbczasty 6.5mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 35-95mm, materiał tytan - szt 40
12. Wkręt kaniulowany 7.3mm, gniazdo gwiazdkowe, długość 30-100mm, materiał tytan -
szt 40
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 t.j. z dnia 2024.04.18), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Katalogi, prospekty, ulotki, zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w Formularzu cenowym.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022, poz. 974 z dnia 2022.05.09 ze zm.) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Katalogi, prospekty, ulotki, zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w Formularzu cenowym.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022, poz. 974 z dnia 2022.05.09 ze zm.) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to niewynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum),
do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w przypadkach wskazanych w Rozdziale 7 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 6 i 7 Projektu umowy komisu - Załącznik Nr 6 do SWZoraz zgodnie z § 4 i 5 Projektu umowy dostawy - Załącznik Nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1022116
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022.835 z dnia 2022.04.15).2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania określonych w nim okoliczności.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022.835 z dnia 2022.04.15) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w
okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 11, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności, o których mowa powyżej, Zamawiający odrzuca ofertę. Zaistnienie przesłanki wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału
wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl)