BZP: Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
22.11.2024
2024/BZP 00610122/01
Polski Związek Organizatorów Zakładów Aktywności Zawodowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Polski Związek Organizatorów Zakładów Aktywności Zawodowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181025063
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rejtana10
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzozaz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzozaz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610122
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00599162
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego (sprzętu i urządzeń gastronomicznych) o określonych w Specyfikacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) parametrach i ilościach.
2) Zakres postępowania obejmuje dostawę wraz z instalacją, rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsca, fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych, w pełni sprawnych i gotowych do użycia urządzeń i sprzętu gastronomicznego.
3) Pod pojęciem „fabrycznie nowe”, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
4) Miejsce realizacji zamówienia (dostawy, instalacji, instruktażu): Lunch Bar Europejskie Klimaty, ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów oraz Kuchnia za Przystankiem, Ul. Rejtana 1f, 35-326 Rzeszów.
5) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej.
6) Sprzęt i urządzenia muszą odpowiadać wymogom higieniczno - sanitarnym stawianym przez przemysł gastronomiczny oraz być dostosowane do wymagań urzędów kontroli sanitarnej i kontroli towarów (Państwowa Inspekcja Sanitarna), być produktami bezpiecznymi, być dopuszczone do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) i systemu HACCP oraz posiadać niezbędne świadectwa zgodności, certyfikaty i atesty, dopuszczające do stosowania w zakładach żywienia zbiorowego.
7) Zamawiający wymaga aby meble gastronomiczne były wykonane z atestowanej, wysokogatunkowej stali nierdzewnej np. AISI 304, 441, 445.
8) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pisemnych gwarancji (kart gwarancyjnych), instrukcji, kart technicznych sporządzonych w języku polskim, aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i świadectw dopuszczających do użytkowania w obiektach żywienia zbiorowego oraz innych dokumentów wymaganych przy tego typu urządzeniach/sprzęcie.
9) Wykonawca dokona uruchomienia oraz sprawdzenia poprawności działania dostarczonych urządzeń i sprzętu oraz poinstruuje osoby wyznaczone przez Zamawiającego z zakresu warunków ich eksploatacji.
10) Wykonawca zapewni na własny koszt prawidłowe wykonanie i zabezpieczenie prac montażowych. Prace montażowe będą wykonywane z zapewnieniem przestrzegania przepisów BHP.
11) Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia, usunie powstałe w wyniku montażu odpady i nieczystości, pozostawi miejsce w czystości i porządku.
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości co najmniej na okres gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia lub sprzętu licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, jednak nie krótszej niż 24 miesiące.
13) Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne przeglądy i serwis w okresie gwarancji jakości zgodnie z zaleceniami producenta.
14) Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (przedział) danego parametru.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego (sprzętu i urządzeń gastronomicznych) o określonych w Specyfikacji przedmiotu zamówienia_zmiana 22.11.2024 (załącznik nr 1 do SWZ) parametrach i ilościach.
2) Zakres postępowania obejmuje dostawę wraz z instalacją, rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsca, fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych, w pełni sprawnych i gotowych do użycia urządzeń i sprzętu gastronomicznego.
3) Pod pojęciem „fabrycznie nowe”, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
4) Miejsce realizacji zamówienia (dostawy, instalacji, instruktażu): Lunch Bar Europejskie Klimaty, ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów oraz Kuchnia za Przystankiem, Ul. Rejtana 1f, 35-326 Rzeszów.
5) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej.
6) Sprzęt i urządzenia muszą odpowiadać wymogom higieniczno - sanitarnym stawianym przez przemysł gastronomiczny oraz być dostosowane do wymagań urzędów kontroli sanitarnej i kontroli towarów (Państwowa Inspekcja Sanitarna), być produktami bezpiecznymi, być dopuszczone do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) i systemu HACCP oraz posiadać niezbędne świadectwa zgodności, certyfikaty i atesty, dopuszczające do stosowania w zakładach żywienia zbiorowego.
7) Zamawiający wymaga aby meble gastronomiczne były wykonane z atestowanej, wysokogatunkowej stali nierdzewnej np. AISI 304, 441, 445.
8) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pisemnych gwarancji (kart gwarancyjnych), instrukcji, kart technicznych sporządzonych w języku polskim, aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i świadectw dopuszczających do użytkowania w obiektach żywienia zbiorowego oraz innych dokumentów wymaganych przy tego typu urządzeniach/sprzęcie.
9) Wykonawca dokona uruchomienia oraz sprawdzenia poprawności działania dostarczonych urządzeń i sprzętu oraz poinstruuje osoby wyznaczone przez Zamawiającego z zakresu warunków ich eksploatacji.
10) Wykonawca zapewni na własny koszt prawidłowe wykonanie i zabezpieczenie prac montażowych. Prace montażowe będą wykonywane z zapewnieniem przestrzegania przepisów BHP.
11) Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia, usunie powstałe w wyniku montażu odpady i nieczystości, pozostawi miejsce w czystości i porządku.
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości co najmniej na okres gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia lub sprzętu licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, jednak nie krótszej niż 24 miesiące.
13) Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne przeglądy i serwis w okresie gwarancji jakości zgodnie z zaleceniami producenta.
14) Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (przedział) danego parametru.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-26 09:00
Po zmianie:
2024-11-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-26 10:00
Po zmianie:
2024-11-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-24
Po zmianie:
2024-12-26