BZP: Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
22.11.2024
2024/BZP 00610559/01
Akademia Mazowiecka w Płocku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd141b0-69c3-4136-b030-b4454a63ff6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10210703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1021070
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagane jest, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Uwaga! Komunikat „Wyślij wiadomość” nie służy do składania ofert.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługującą Akademię Mazowiecką w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia archiwizacji tj. przez okres 5 lat,
f) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
h) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.MP.232.81.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
Planowana maksymalna ilość osób: 100. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wydarzenia zgodnie z minimalną liczbą osób podaną w Opisie Przedmiotu Zamówienia Dział II SWZ.
Miejsce: Akademia Mazowiecka w płocku, ul. Gałczyńskiego 28 godz. 18:00 w dniu 17 grudnia 2024 r. Usługa obejmować będzie w szczególności a) Przygotowanie i dostarczenie posiłków na spotkanie wigilijne dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku w dniu 17.12.2024 r.
b) Dowóz cateringu na wskazane miejsce wraz z niezbędną zastawą, stolikami koktajlowymi oraz sprzętem potrzebnym do wydawania posiłków.
c) Przygotowanie stołów oraz dekoracji w odpowiedniej aranżacji wigilijnej.
d) Obsługę kelnerską, która zapewni sprawną i profesjonalną obsługę gości podczas całego wydarzenia.
e) Sprzątnięcie miejsca cateringu po zakończeniu wydarzenia, w tym uprzątnięcie stołów oraz posprzątanie całej przestrzeni.
f) Oprawa muzyczna – zapewnienie nastrojowej muzyki (kolęd), która wprowadzi odpowiednią atmosferę świąteczną podczas spotkania.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Dział II oraz Dział III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-17 do 2024-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin powiadomienia o ilości uczestników
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4