BZP: Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
22.11.2024
2024/BZP 00610777/01
Gmina Łomazy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomazy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237606
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jagielloński 27
1.4.2.) Miejscowość: Łomazy
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-532
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lomazy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610777
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00605389
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pelletu drzewnego w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Łomazach i do kotłowni Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Dubowie.
4.2. Dostarczany pellet drzewny musi spełniać wymagania jakościowe nie gorsze niż określone w certyfikacie jakości ENplus A1.
4.3. Dostarczony pellet drzewny musi spełniać następujące minimalne parametry:
• Średnica: 6 mm
• Długość do: 400 mm
• Wartość opałowa:> 17MJ/kg
• Maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%
• Maksymalna wilgotność: do 12%
• Zgodność z normą PN-EN ISO 17225-2:2014
4.4. Szacowane zapotrzebowanie na pellet drzewny w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi odpowiednio:
• dla kotłowni w ZPO w Łomazach: 100 ton,
• dla kotłowni w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Dubowie: 30 ton
4.5. Zakres zamówienia może zostać uściślony do rzeczywistych potrzeb energetycznych Zamawiającego. Uściślenie potrzeb energetycznych Zamawiającego, tj. ilość pelletu drzewnego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, zależnych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego.
4.6. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi 75 ton.
4.7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości pelletu podanych w pkt.6
4.8. Dostawa pelletu drzewnego będzie realizowana wg indywidualnych zleceń/operatywnych uzgodnień dokonywanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie cząstkowych dostaw uwzględniających zlecone ilości i terminy.
4.9. Dostawa pelletu drzewnego odbywać się będzie w opakowaniach typu big-bag o wadze ok. 1 tony przy czym przewidywana wielkość jednorazowej dostawy do:
• kotłowni Zespołu Szkół Łomazach ul. Szkolna 18a będzie wynosić ok. 5 ton,
• kotłowni Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dubowie będzie wynosić
ok. 2 ton
Dodatkowo Zamawiający informuje, iż za rozładunek dostarczanej ilości pelletu drzewnego będzie odpowiadał Wykonawca.
4.10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji postępowania mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z umową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.
4.11. Przedmiotowe środki dowodowe.
4.11.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: aktualny certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Data wydania certyfikatu nie może być wcześniejsza niż 01.01.2024 r.
4.11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.11.3. Złożenie oferty, na przedmiot zamówienia, nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż opisane w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 2 dni odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SWZ, koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pelletu drzewnego w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Łomazach i do kotłowni Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Dubowie.
4.2. Dostarczany pellet drzewny musi spełniać wymagania jakościowe nie gorsze niż określone w certyfikacie jakości ENplus A1.
4.3. Dostarczony pellet drzewny musi spełniać następujące minimalne parametry:
• Średnica: 6 mm
• Długość do: 400 mm
• Wartość opałowa:> 17MJ/kg
• Maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%
• Maksymalna wilgotność: do 12%
• Zgodność z normą PN-EN ISO 17225-2:2014
4.4. Szacowane zapotrzebowanie na pellet drzewny w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi odpowiednio:
• dla kotłowni w ZPO w Łomazach: 100 ton,
• dla kotłowni w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Dubowie: 30 ton
4.5. Zakres zamówienia może zostać uściślony do rzeczywistych potrzeb energetycznych Zamawiającego. Uściślenie potrzeb energetycznych Zamawiającego, tj. ilość pelletu drzewnego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, zależnych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego.
4.6. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi 75 ton.
4.7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości pelletu podanych w pkt.6
4.8. Dostawa pelletu drzewnego będzie realizowana wg indywidualnych zleceń/operatywnych uzgodnień dokonywanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie cząstkowych dostaw uwzględniających zlecone ilości i terminy.
4.9. Dostawa pelletu drzewnego odbywać się będzie w opakowaniach typu big-bag o wadze ok. 1 tony przy czym przewidywana wielkość jednorazowej dostawy do:
• kotłowni Zespołu Szkół Łomazach ul. Szkolna 18a będzie wynosić ok. 5 ton,
• kotłowni Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dubowie będzie wynosić
ok. 2 ton
Dodatkowo Zamawiający informuje, iż za rozładunek dostarczanej ilości pelletu drzewnego będzie odpowiadał Wykonawca.
4.10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji postępowania mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z umową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.
4.11. Przedmiotowe środki dowodowe.
4.11.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: aktualny certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę lub producenta pelletu, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Data ważności certyfikatu nie może być wcześniejsza niż 31.12.2025 r.
4.11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.11.3. Złożenie oferty, na przedmiot zamówienia, nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż opisane w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 2 dni odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SWZ, koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
4.11.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: aktualny certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Data wydania certyfikatu nie może być wcześniejsza niż 01.01.2024 r.
Po zmianie:
4.11.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: aktualny certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę lub producenta pelletu, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Data ważności certyfikatu nie może być wcześniejsza niż 31.12.2025 r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę,
4.11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.11.3. Złożenie oferty, na przedmiot zamówienia, nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż opisane w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę lub producenta pelletu,
4.11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.11.3. Złożenie oferty, na przedmiot zamówienia, nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż opisane w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w przypadku zmiany zakresu planowanych do wykonania dostaw /ilości ton ale przy zagwarantowaniu ilości minimalnej.
3. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie
z art. 439 ustawy PZP oraz poniższymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) wyliczenie wysokości zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu
o wskaźnik towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do miesiąca poprzedniego publikowany przez Prezesa GUS, zwany dalej wskaźnikiem GUS,
2) w sytuacji, gdy wskaźnik GUS w dowolnym miesiącu realizacji usługi zmieni się minimum o 5 % w stosunku do poprzedniego miesiąca, strony mogą złożyć wniosek o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana wskaźnika;
3) strona po spełnieniu przesłanek wskazanych w pkt 1-2 może złożyć wniosek
o zmianę ceny 1 tony pelletu w wysokości wynikającej z wyliczenia:
i. przy wzroście wskaźnika GUS: A x (B1% - 3%) = C1,
ii. przy spadku wskaźnika GUS: A x (B2% - 3%) = C2,
gdzie:
A – cena 1 tony pelletu sprzed zmiany;
B1 – wartość wzrostu wskaźnika GUS
B2 – wartość spadku wskaźnika GUS
C1 - wartość zmiany ceny 1 tony pelletu (podwyższenia kwoty wynagrodzenia)
C2 - wartość zmiany ceny 1 tony pelletu (obniżenie kwoty wynagrodzenia)
4) strona składając wniosek o zmianę powinna przedstawić wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
5) łączna wartość zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych
na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 10 %
w stosunku do pierwotnej wartości umowy.
6) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustęp wymaga zgodnej woli obu stron wyrażonej aneksem do umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy z Wykonawcą wynikających z art. 455 ustawy Pzp.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w przypadku zmiany zakresu planowanych do wykonania dostaw /ilości ton ale przy zagwarantowaniu ilości minimalnej.
3. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie
z art. 439 ustawy PZP oraz poniższymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) wyliczenie wysokości zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu
o wskaźnik towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do miesiąca poprzedniego publikowany przez Prezesa GUS, zwany dalej wskaźnikiem GUS,
2) w sytuacji, gdy wskaźnik GUS w dowolnym miesiącu realizacji usługi zmieni się minimum o 3 % w stosunku do poprzedniego miesiąca, strony mogą złożyć wniosek o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana wskaźnika;
3) strona po spełnieniu przesłanek wskazanych w pkt 1-2 może złożyć wniosek
o zmianę ceny 1 tony pelletu w wysokości wynikającej z wyliczenia:
i. przy wzroście wskaźnika GUS: A x (B1% - 3%) = C1,
ii. przy spadku wskaźnika GUS: A x (B2% - 3%) = C2,
gdzie:
A – cena 1 tony pelletu sprzed zmiany;
B1 – wartość wzrostu wskaźnika GUS
B2 – wartość spadku wskaźnika GUS
C1 - wartość zmiany ceny 1 tony pelletu (podwyższenia kwoty wynagrodzenia)
C2 - wartość zmiany ceny 1 tony pelletu (obniżenie kwoty wynagrodzenia)
4) strona składając wniosek o zmianę powinna przedstawić wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
5) łączna wartość zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych
na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 10 %
w stosunku do pierwotnej wartości umowy.
6) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustęp wymaga zgodnej woli obu stron wyrażonej aneksem do umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy z Wykonawcą wynikających z art. 455 ustawy Pzp.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-28 10:00
Po zmianie:
2024-11-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-28 10:10
Po zmianie:
2024-11-29 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-27
Po zmianie:
2024-12-28