BZP: Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
22.11.2024
2024/BZP 00610917/01
Dzienny Dom Seniora
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym
oraz do miejsc zamieszkania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Seniora
1.3.) Oddział zamawiającego: DDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522604320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domasławska
1.5.2.) Miejscowość: Tyniec Mały
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717151896
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ddstyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddstyniecmaly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym
oraz do miejsc zamieszkania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dab097-d019-4db5-91de-a7a3a8f0cb90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 DDS.ZP.1.2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24dab097-d019-4db5-91de-a7a3a8f0cb903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę p/n „Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.”
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczestników.
3. Wykonawca będzie świadczył usługi przewozowe w dni robocze w godzinach 7.30-15.30.
4. Przewozy będą realizowane przez Wykonawcę z miejsca zamieszkania do DDS w Tyńcu Małym i z DDS w Tyńcu Małym do miejsca zamieszkania uczestników oraz w celu transportu żywności ( catering, gotowe posiłki w jednorazowych, szczelnych opakowaniach )
5. Przewozy będą realizowane według określonych tras zgodnie z załącznikiem do SWZ.
6. Szacunkowa łączna dzienna liczba kilometrów (dowóz i odwóz do Dziennego Domu Seniora oraz transport żywności) to około 172 km. Ogółem szacowana liczba uczestników: 30.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tras i liczby uczestników podlegających przewozowi do DDS.
8. Przewóz będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, aktualizowanym nie częściej niż co miesiąc w przypadku: zmian liczby uczestników wynikających, np. z absencji, rezygnacji uczestnictwa.
9. Jeśli liczba kilometrów zwiększa się lub zmniejsza, np. istotna zmiana organizacji ruchu na trasie, Wykonawca musi wystąpić o zmianę trasy, z podaniem udokumentowanej przyczyny.
10. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi przewozu przedłoży Zamawiającemu wstępny szczegółowy harmonogram rozkładu jazdy.
11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram przewozu uczestników w terminie do 14 dni od dnia rozpoczęcia przewozów, z uwzględnieniem:
- ściśle określonych godzin przewozu, uzgodnionych na podstawie tygodniowego i stałego czasu pracy DDS,
- jak najkrótszego czasu przebywania uczestników w podróży,
- konieczności dowożenia uczestników do DDS w czasie umożliwiającym im punktualne rozpoczęcie zajęć.
12. Usługa w każdym miesiącu musi być potwierdzona przez kierownika DDS lub osobę przez niego wskazaną z podaniem ilości dni, w których była świadczona.
13. W trakcie trwania zamówienia zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie) może ulec liczba przewożonych uczestników, miejscowości zamieszkania przewożonych uczestników, przebieg tras oraz przypisanie uczestników do poszczególnych tras.
14. Warunki realizacji zamówienia przez Wykonawcę:
16.1 Wykonawca zobowiązany jest działać według harmonogramu przewozu ustalonego z Zamawiającym.
16.2 Uczestnik powinien być dowieziony przez Wykonawcę do DDS w takim czasie, aby mógł rozpocząć zajęcia zgodnie z planem.
16.3 Uczestnik nie może być dowieziony przez Wykonawcę przed otwarciem DDS.
16.4 Uczestnik powinien być odebrany przez Wykonawcę przed zamknięciem DDS.
17. Przewóz uczestników przez Wykonawcę w każdym dniu świadczenia usługi na zaplanowanych trasach odbywać się będzie podczas dowozu uczestników do DDS dwoma środkami transportu (jeden pojazd trasa nr 1 i 3, drugi pojazd trasa nr 2), a podczas powrotu uczestników z DDS do ich miejsca zamieszkania jednym bądź dwoma środkami transportu (trasa 1 i 2).
18. Wykonawca powinien posiadać pojazdy oznakowane jako pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych.
19. Wykonawca powinien posiadać pojazd rezerwowy, który zostanie podstawiony w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługę - w czasie nie dłuższym niż 30 minut od wezwania Zamawiającego. Pojazd rezerwowy musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
20. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu:
• zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
• badania techniczne pojazdów,
• polisy OC pojazdów i NNW osób przewożonych,
• dowodów rejestracyjnych pojazdów,
• kserokopii uprawnień kierowców tj.:
- kserokopię prawa jazdy kat. D,
- kserokopii aktualnych zaświadczeń kierowców o odbytym przeszkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku,
f. zgoda sanepidu na transport żywności.
21. Opiekę uczestników w trakcie przewozu zapewnia Zamawiający, poprzez wyznaczoną osobę.
22. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę:
22.1 Zamawiający wymaga, aby czynności związane bezpośrednio z przewozem uczestników DDS tj. kierowców pojazdów przystosowanych do przewozu osób były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2023 r., poz.1465).
22.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1)(tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
22.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę
z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 22.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
22.4 W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiającego wymaga od Wykonawcy w szczególności:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
23. Wykonawca doręczy Zamawiającemu podpisaną przez Wykonawcę umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
24. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania czystości w miejscach w pojazdach, gdzie przewożone są posiłki.
25. Wykonawca świadczyć będzie usługi przewozowe pojazdami wymienionymi w Załączniku nr 4 do umowy.
26. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z par. 16 ust. 1 pkt. 14) umowy, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Zapis ten stosuje się także do umowy o podwykonawstwo zawartej między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą.
27. W przypadku uzasadnionej zmiany pojazdu lub personelu, Wykonawca zobowiązuje się w terminie 21 dni od dnia obowiązkowego zgłoszenia zmiany do dostarczenia odpowiadających nowych dokumentów określonych w ust. 20 umowy.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień:
60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres usług objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć usług związanych z przedmiotowym zamówieniem w zakresie usług transportowych na rzecz uczestników DDS.
Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- posiadają aktualną licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełnić każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
6.2.4.1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują
co najmniej: 1 zadanie polegające na transporcie osób ( w tym osób niepełnosprawnych ) o wartości min. 100.000,00 zł brutto,
6.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej 2 pojazdami spełniającymi następujące kryteria (każdy pojazd ):
- pojazd min 15 osobowy przystosowany do przewozu osób (na siedząco) oraz do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo,
- pojazd przystosowany do przewozu co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim w sposób zapewniający bezpieczny transport uczestnika
- pojazd posiadający zgodę sanepidu na transport żywności,
- pojazd nie starszy niż 2018 ( rok produkcji ),
- pojazd wyposażony w atestowane pasy bezpieczeństwa oraz klimatyzację
6.2.4.3 Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wskazanymi poniżej tj. co najmniej: osobami pełnoletnimi – kierowcami posiadającymi uprawnienia kat. D., posiadającymi aktualne przeszkolenie z pierwszej pomocy w razie wypadku oraz uprawnienia do kierowania ruchem drogowym wydane przez WORD (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 r., poz. 1047 ze zm),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 919) lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wg załącznika do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ¬– według załącznika do SWZ;
4. Wykaz sprzętu -pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg załącznika do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę sporządza się na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 10.3. i 10.4. SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z swz.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z swz.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy