BZP: Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
22.11.2024
2024/BZP 00611161/01
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 20 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d20c59ff-54d0-40da-a17f-171e82b50de1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/57/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup i dostawa urządzeń/narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomdo konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla
Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: ..... Z uwagi na ograniczoną ilość znaków
pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu
(postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego):
Szanowna Pani/Szanowny Panie, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go
Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje
inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca
dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane
podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu
danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 61 /24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa testera diagnostycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 -Zakup i dostawa stacji do obsługi klimatyzacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 42512400-2 - Klimatyzatory do pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa urządzenia do ustawiania geometrii kół 3d
4.2.6.) Główny kod CPV: 38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Zakup, dostawa i montaż szarpaków do kół pneumatyczno – hydraulicznych do sprawdzania luzów zawieszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Zakup i dostawa wyważarki do kół samochodowych i motocyklowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C”– waga 60%
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa z ważnych ofert
C = ¬----------------------------------------------------------------------------- x 60pkt.
cena badanej oferty
Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium II: Okres udzielonej gwarancji „G” – waga 40%
Liczba punktów w kryterium Okres udzielonej gwarancji wyliczona zostanie w następujący sposób:
24 miesięcy – 0 punktów
od 25 do 30 miesięcy – 10 punktów
od 31 do 36 miesięcy – 20 punktów
od 37 do 42 miesięcy – 30 punktów
od 43 i powyżej – 40 punktów
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj., 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy.
Dla każdej oferty wyliczona zostanie łączna liczba punktów wg. poniższego wzoru:
Ł = C + G
ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ ZAMAWIAJĄCY UZNA OFERTĘ KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZA LICZBĘ PUNKÓW (Ł).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe, lub karty charakterystyki, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w kolumnie 3 - Wykazów asortymentowo-ilościowych (cenników).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe, lub karty charakterystyki, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w kolumnie 3 - Wykazów asortymentowo-ilościowych (cenników).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy ( oferta ) wypełniony we wszystkich pozycjach,2) Wykazy asortymentowo-ilościowe ( cenniki ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załączniki które stanowią integralną część formularza ofertowego.
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
6) Oferta i oświadczenie o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
7) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej poświadcza mocodawca lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach:a) Dopuszczalne jest obniżenie przy fakturowaniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
b) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przez Wykonawcę okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt b niniejszego paragrafu obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1 ) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.2 ) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania -indywidualny identyfikator PEPPOL- GLN 5907714353635.
3 ) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95
ustawy
4) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).