BZP: Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
22.11.2024
2024/BZP 00611655/01
Gmina Chojna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna,
realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@chojna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chojna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna,
realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b11a3aa-4e77-43cc-9080-de5046e3a3b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057852/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd-Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2 -wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b11a3aa-4e77-43cc-9080-de5046e3a3b43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca,
w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji Zamawiający nie miał możliwości umieszczenia pełnej informacji w
przedmiotowym zakresie. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1, ze zm.), dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/a danych osobowych jest Gmina Chojna z siedzibą: ul. Jagiellońska 4,
74-500 Chojna, tel. 914141295, adres e-mail: info@chojna.pl, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Chojna.
2) Może Pan/i kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz
z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@chojna.pl
3) Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej Pzp, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/a dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych jest to okres 5 lat, dla umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych jest to okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Obowiązek podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) Posiada Pan/i:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/a danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji Zamawiający nie miał możliwości umieszczenia pełnej informacji w przedmiotowym zakresie. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DIR.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby realizacji zadania pn.: „Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania „Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna” realizowanego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” w podziale na dwie części, z czego każda część w zakresie rodzajowym i ilościowym, zgodnie z następującym:
1) Część 1: Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” – w ramach części 1 wykonawca dostarczy:
a) Serwer z oprogramowaniem – 3 sztuki,
b) Przełącznik sieciowy – 4 sztuki,
c) Zespół zasilania awaryjnego UPS – 2 sztuki,
d) Akumulatory do UPS
e) Biblioteka taśmowa LTO – 1 sztuka,
f) Licencje dostępowe wieczyste CAL AD dla systemów Windows 2019 – 55 licencji,
g) Licencje dostępowe wieczyste CAL AD dla systemów Windows 2022 – 55 licencji;
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
48620000-0 - Systemy operacyjne
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
30234700-5 - Taśmy magnetyczne
30237360-0 - Kasety z taśmą LTO
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Dla części 1
a) Cena (C) – waga: 60% (60 punktów);
b) Gwarancja (G) - waga: 40% (40 punktów)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Dla części 1
Kryterium „Cena” – ocena dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej w Formularzu Oferty i przeliczona według wzoru:
Cn
----- X 100 X 60% = C
Cx
gdzie: Cn – najniższa cena brutto zaproponowana przez wykonawcę (spośród wszystkich badanych ofert);
Cx – cena brutto zaproponowana przez wykonawcę badanej oferty;
100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach;
C – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
Kryterium „Gwarancja” – ocena dokonana zostanie na podstawie gwarancji udzielonej przez wykonawcę na dostarczany sprzęt komputerowy, wskazanej przez wykonawcę w punkcie 2 Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), która zostanie oceniona w skali od 0 do 40 punktów, zgodnie z poniższym przedziałem punktowym:
Liczba miesięcy udzielonej przez wykonawcę gwarancji na poszczególne składniki przedmiotu zamówienia Liczba przyznanych punktów
24-35 0
36-47 20
>48 /Dożywotnia / Ograniczona gwarancja dożywotnia 40
Liczba punktów w kryterium Gwarancja otrzymanych za całość zamówienia, będzie stanowić suma przyznanych punków za poszczególne składniki, podzielona przez ilość ocenionych składników, zgodnie z wzorem:
G=(s_1+s_2+...+s_n)/n
G – ilość punktów przyznana w kryterium gwarancja
S1, S2, …, Sn – liczba przyznanych punków za każdy składnik przedmiotu zamówienia
n – liczba składników
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Gwarancja” zgodnie z poniższym:
Wykonawca w Formularzu Oferty określi okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu na przedmiot zamówienia;
okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach;
okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na poszczególne składniki przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące;
w przypadku, gdy Wykonawca nie określi okresu gwarancji udzielonej Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, przyjmuje się, iż udzielona przez Wykonawcę gwarancja wynosi minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona według wzoru:
1) Dla części 1
Sp = C + G
Gdzie: Sp – suma przyznanych punktów dla Wykonawcy w kryteriach: „Cena” oferty, „Gwarancja”;
C – ilość punktów przyznana w kryterium: „Cena”,
G – ilość punktów przyznana w kryterium: „Gwarancja”.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby realizacji zadania pn.: „Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania „Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna” realizowanego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” w podziale na dwie części, z czego każda część w zakresie rodzajowym i ilościowym, zgodnie z następującym:
2) Część 2: Zakup i dostawa nowych oraz przedłużenie bieżących licencji na oprogramowanie zwiększające cyberbezpieczeństwo ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, – w ramach części 2 wykonawca dostarczy:
a) System DLP – 1 licencja bezterminowa z rocznym wsparciem
b) Centralny system analizy logów UTM – 1 licencja okres 3 lat
c) Oprogramowanie antywirusowe ESET z migracją licencji do wersji Enterprise – 100 licencji – przedłużenie licencji wraz z migracją do wyższej wersji na okres 2 lat
d) Oprogramowanie od monitorowania i zarządzania zasobami IT Axence nVision – 75 licencji – przedłużenie umowy serwisowej na okres 2 lat
e) Oprogramowanie do kopii zapasowych Acronis Standard dla serwerów fizycznych – 1 licencja – przedłużenie konserwacji licencji na okres 2 lat
f) Oprogramowanie do kopii zapasowych Acronis Standard dla hostów wirtualnych – 2 licencje – przedłużenie konserwacji licencji na okres 2 lat
g) Oprogramowanie do kopii zapasowych Acronis Advanced dla serwerów fizycznych – 1 licencja – przedłużenie subskrypcji na okres 2 lat
h) Oprogramowanie do kopii zapasowych Acronis Advanced dla serwerów fizycznych – 1 licencja – nowa na okres 3 lat
i) Oprogramowanie do kopii zapasowych Acronis Advanced dla hostów wirtualnych – 2 licencje – nowe na okres 3 lat
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
2) Dla części 2
a) Cena (C) – waga: 100% (100 punktów);
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2) Dla części 2
a) Kryterium „Cena” – ocena dokonana zostanie na podstawie ceny brutto wskazanej w Formularzu Oferty i przeliczona według wzoru:
Cn
----- X 100 X 100% = C
Cx
gdzie: Cn – najniższa cena brutto zaproponowana przez wykonawcę (spośród wszystkich badanych ofert);
Cx – cena brutto zaproponowana przez wykonawcę badanej oferty;
100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach;
C – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona według wzoru:
2) Dla części 2
P=C
Gdzie: P – punkty przyznane Wykonawcy;
C – ilość punktów przyznana w kryterium: „Cena”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla Części 1: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę w ramach jednego zamówienia publicznego, polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto;
b) dla Części 2: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę w ramach jednego zamówienia publicznego, polegającą na dostawie licencji na oprogramowanie zwiększające cyberbezpieczeństwo o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto;
c) dla Części 2:
• W zakresie wsparcia technicznego na oprogramowanie do monitorowania IT i centralny system logowania zdarzeń sieciowych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje co najmniej dwoma inżynierami z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania oraz ISO 9001, ISO 27001 i ISO 22301 ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń i oprogramowania informatycznych dla oferowanych licencji na oprogramowanie.
• W zakresie wsparcia technicznego na oprogramowanie antywirusowe, kopii zapasowych i systemu zapobiegającemu wyciekowi danych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje certyfikatem ISO 9001, ISO 27001 i ISO 22301 w zakresie serwisowania oprogramowania informatycznych dla oferowanych licencji na oprogramowanie.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówieniaStanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ w następującym zakresie:
1) oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
2) potwierdzenie, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń;
3) oświadczenie Producenta lub Serwisu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
4) potwierdzenie produkcji Serwera zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001;
5) potwierdzenie, że serwer posiada deklaracje CE;
6) potwierdzenie, że serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022;
7) potwierdzenie, iż oferowane serwery posiadają procesory zgodnie z osiągniętymi min. wynikami w testach SPECreate2017_int_base, wskazanymi w OPZ;
8) dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie ponownego użycia i recyklingu, w szczególności nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku.
Stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ w następującym zakresie:
9) Aktualne certyfikaty inżynierów Wykonawcy wyznaczonych do świadczenia usług wsparcia dla Zamawiającego:
• Certyfikat producenta dla wskazanego przez Wykonawcę inżyniera
• Certyfikat ISO 9001
• Certyfikat ISO 27001
• Certyfikat ISO 22301
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówieniaStanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ w następującym zakresie:
1) oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
2) potwierdzenie, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń;
3) oświadczenie Producenta lub Serwisu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
4) potwierdzenie produkcji Serwera zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001;
5) potwierdzenie, że serwer posiada deklaracje CE;
6) potwierdzenie, że serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022;
7) potwierdzenie, iż oferowane serwery posiadają procesory zgodnie z osiągniętymi min. wynikami w testach SPECreate2017_int_base, wskazanymi w OPZ;
8) dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie ponownego użycia i recyklingu, w szczególności nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku.
Stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ w następującym zakresie:
9) Aktualne certyfikaty inżynierów Wykonawcy wyznaczonych do świadczenia usług wsparcia dla Zamawiającego:
• Certyfikat producenta dla wskazanego przez Wykonawcę inżyniera
• Certyfikat ISO 9001
• Certyfikat ISO 27001
• Certyfikat ISO 22301
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz SWZ.4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w ramach dwóch części zamówienia, co do sposobu ich wykonania, terminu realizacji, przedmiotu lub wynagrodzenia, zgodnie z zapisami § 8 Projektowanych postanowień umowy tj. Załącznik nr 4A i 4B do SWZ.