BZP: Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
22.11.2024
2024/BZP 00611735/01
GMINA SKAŁA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci
z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130268821
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Szkolna 30
1.11.4.) Miejscowość: Cianowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 32-043
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.9.) Numer telefonu: 12 389-16-80
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: spcianowice@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://spcianowice.edupage.org/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci
z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664b19f3-73a8-46e7-8828-c7bfb4d3af13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048950/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przygotowanie i dostawa gotowych posiłów w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszk. oraz uczniów SP im. H. Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664b19f3-73a8-46e7-8828-c7bfb4d3af133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” wymaga posiadania przez Wykonawcę konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPC.26.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w roku 2025.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie:
• śniadanie
• obiad: drugie danie
• obiad dwudaniowy: zupa i drugie danie
• podwieczorek
Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczanych posiłków (pakietów).
Oddziały przedszkolne:
a. pakiet nr 1 - przygotowanie i dostawę śniadania, obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, podwieczorek, napój dla grupy ok. 23 dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat, w ilości ok. 23 porcji x 237 dni = 5451 porcji
(23 porcje/dzień)
b. pakiet nr 4 - przygotowanie i dostawę śniadania, obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy ok. 2 dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat, w ilości ok. 2 porcji x 237 dni = 474 porcji.
(2 porcje/ dzień)
c. pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy 43 dzieci w wieku 5-6 lat w ilości ok. 43 porcje x 237 dni = 10191 porcji (43 porcje/dzień)
Szkoła:
d. pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy ok. 30 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, w ilości ok. 30 porcji x 192 dni = 5760 porcji (30 porcji/ dzień)
e. pakiet nr 3 - przygotowanie i dostawę obiadu jednodaniowego, tj. drugie danie, napój dla grupy ok. 15 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, w ilości ok. 15 x 192 dni = 2880 porcji. (15 porcji/ dzień)
Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. ok. 24 756 posiłków w tym: 16 116 (pakiet nr 1, pakiet nr 2 i pakiet nr 4 dla dzieci przedszkolnych) oraz 8640 (pakiet nr 2 i pakiet nr 3 dla uczniów szkoły podstawowej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kucharza
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie dietetyka
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:1. dysponują min. 2 osobami (kucharzem oraz dietetykiem) odpowiedzialnymi za przygotowywanie posiłków, których każda posiada min. 12-miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym;
2. dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem wyrażającym się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług, z których każda realizowana była przez okres min. 10 miesięcy, polegających na całodziennym żywieniu min. 90 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym.