BZP: Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
22.11.2024
2024/BZP 00611783/01
MIASTO MŁAWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce0fb99-b019-4983-a6a5-e018b9b5504d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022326/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ce0fb99-b019-4983-a6a5-e018b9b5504d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
UWAGA: Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości, rozmiaru oraz obciążenia Platformy.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Magdalena Bielska
tel. 23 654 64 38 wew. 312
e-mail: magdalena.bielska@mlawa.pl
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne i nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.
Szczegóły dotyczące komunikacji są wskazane w Rozdziale VIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SĄ ZAWARTE W XXV ROZDZIALE SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonywanie kompleksowych usług weterynaryjnych dostosowanych do faktycznych potrzeb zwierzęcia, uwzględniających profesjonalną diagnostykę, szerokie spektrum leczenia oraz opiekę na rzecz bezdomnych zwierząt domowych i dzikich występujących na terenie Miasta Mława,
2) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Miasta Mława z udziałem zwierząt oraz udostępnienie alarmowego numeru telefonu,
3) transport zwierząt powypadkowych z miejsca zdarzenia (Miasto Mława) do zakładu leczniczego Wykonawcy oraz transport zwierząt, które zakończyły pobyt w zakładzie leczniczym Wykonawcy do schroniska dla zwierząt bezdomnych, z którym Miasto Mława ma podpisaną umowę.
2. Wykonawca będzie świadczył usługę opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i dzikimi objętą zamówieniem w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2019 r. poz. 24). Zakład ten musi znajdować się w odległości nie większej niż 50 km (licząc od punktu wyznaczonego – siedziby Urzędu Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19) i świadczyć usługi w wymiarze całodobowym, 7 dni w tygodniu z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca posiadający zakład leczniczy dla zwierząt poza Miastem Mława jest zobowiązany dysponować środkiem transportu, posiadającym weterynaryjny numer identyfikacyjny, nadany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz sprzętem niezbędnym do transportu zwierząt. Miejsce odbioru zwierzęcia zostanie każdorazowo wskazane przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Mławie bądź Komendy Powiatowej Policji w Mławie.
1) Czas oczekiwania na ww. transport nie powinien być dłuższy niż 1 godzina od przyjęcia zgłoszenia, bądź to od funkcjonariusza Straży Miejskiej w Mławie, bądź to od funkcjonariusza Komendy Powiatowej Policji w Mławie.
4. Zwierzęta wymagające opieki weterynaryjnej będą dostarczane do zakładu leczniczego znajdującego się na terenie Miasta Mława przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Mławie.
5. Wykonawca będzie prowadził dokumentację lekarską usług wykonywanych na zlecenie Zamawiającego oraz dokonywał szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart chorobowych, założonych dla leczonych zwierząt.
1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu ww. dokumentację w formie papierowej lub elektronicznej wraz z fakturą za wykonane usługi.
2) Przedmiotowa dokumentacja prowadzona będzie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz.U. z 2011 r. nr 224, poz. 1347).
6. Wykonawca będzie dysponował aparaturą i sprzętem oraz lekami i materiałami niezbędnymi do świadczenia usług, objętych umową, w ilości i jakości niezbędnej do prawidłowego wykonania usług.
7. W przypadku dostarczenia do zakładu leczniczego zwierząt wymagających opieki weterynaryjnej Wykonawca zobowiązuje się do obsługiwania bez zbędnej zwłoki w pierwszej kolejności zwierząt dostarczonych przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Mławie.
8. Zamawiający określa wymagania dla Wykonawcy, prowadzącego zakład leczniczy dla zwierząt, które bezwzględnie Wykonawca musi spełnić:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,
2) prowadzić działalności na terenie Miasta Mława lub w odległości nie większej niż 50 km (licząc od punktu wyznaczonego – siedziby Urzędu Miasta Mława ul. Stary Rynek 19) w wymiarze całodobowym, 7 dni w tygodniu z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia.
3) dysponować środkiem transportu, posiadającym weterynaryjny numer identyfikacyjny nadany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz sprzętem niezbędnym do transportu zwierząt, jeśli jego zakład leczniczy dla zwierząt znajduje się poza Miastem Mława.
4) dysponować pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych wyposażonym m.in. w klatki.
5) dysponować aparaturą i sprzętem dostosowanym do zakresu świadczonych usług.
9. Warunkiem koniecznym jest wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym nazwy i adresu placówki (jednej placówki), w której będą świadczone usługi w pełnym zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia w innym miejscu niż wskazanym przez Wykonawcę.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wykwalifikowaną kadrę, mającą stosowne uprawnienia oraz mogącą przeprowadzać operacje i zabiegi weterynaryjne.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył kompleksową opiekę weterynaryjną na rzecz bezdomnych zwierząt domowych i dzikich występujących na terenie Miasta Mława z uwzględnieniem miedzy innymi usług weterynaryjnych w zakresie:
1) badania ogólnego stanu zdrowia bezdomnych zwierząt,
2) zapewnienia właściwych warunków sanitarnych i bytowych, w tym odpchlenie i odrobaczenie zwierzęcia,
3) zapewnienia wyżywienia, stałego dostępu do wody i opieki na czas pobytu zwierząt w zakładzie leczniczym,
4) badania klinicznego i zaopatrzenia poszkodowanego zwierzęcia:
a) diagnostyki obrazowej (RTG, USG),
b) badań laboratoryjnych (morfologia, biochemia),
c) amputacji kończyn,
d) osteosyntezy kości,
e) opracowania ran pourazowych,
f) zabiegów na tkankach miękkich,
g) operacji chirurgicznych,
h) podania niezbędnych leków (przeciwbólowych, antybiotyków),
i) zastosowania środków i materiałów higienicznych i opatrunkowych,
5) obserwacji w kierunku chorób zakaźnych (w okresie nie dłuższy niż 14 dni)
6) wykonania wymaganych szczepień ochronnych, w tym szczepienia przeciwko wściekliźnie,
7) sterylizacji i kastracji kotów,
8) sterylizacji i kastracji bezdomnych psów,
9) eutanazji dorosłego zwierzęcia, w tym dziko żyjących zwierząt lub gospodarskich,
10) uśpienia ślepego miotu kociąt lub szczeniąt,
11) trwałego oznakowania bezdomnego zwierzęcia poprzez implantację mikroczipu z niepowtarzalnym numerem identyfikacyjnym, zgodnym ze standardami ISO 11784/11785 oraz dokonanie rejestracji we wskazanej przez Zamawiającego bazie danych,
12) niezbędnego leczenia kociego kataru oraz świerzbu, zdiagnozowanego u zwierzęcia odłowionego interwencyjnie,
13) przetransportowania zwierzęcia, biorącego udział w zdarzeniu drogowym na terenie Miasta Mława do zakładu leczniczego,
14) przetransportowania zwierzęcia (psa) do schroniska dla zwierząt, z którym Miasto Mława ma podpisana umowę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium 1: Cena (C)
Ocenie zostanie poddana cena oferty, czyli cena brutto za realizację całego zamówienia, obliczona przez wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty, określonym w SWZ, podana w Formularzu ofertowym. Zamawiający do obliczenia punktowego zastosuje następujący wzór:
Ci = Cmin/Cb x 60
gdzie:
Ci – liczba punktów w kryterium „cena” oferty badanej,
Cb – cena oferty badanej
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert
2) Kryterium 2: Kompleksowa bezpłatna miesięczna obsługa weterynaryjna zwierząt (Z)
Wykonawca w niniejszym kryterium zobowiązuje się do kompleksowej bezpłatnej miesięcznej obsługi zwierząt.
Jeśli Wykonawca zaopiekuje się liczbą zwierząt w liczbie nie przekraczającej 5 (pięciu)/3 (trzech), usługę tę wykona w ramach umowy bez otrzymania wynagrodzenia ryczałtowego miesięcznego. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne Wykonawcy, na podstawie wystawionej faktury VAT za miesiąc, w którym pod opieką weterynaryjną pozostawało 6 (sześć)/ 4 (cztery) i więcej zwierząt.
W związku z powyższym Wykonawca:
- oferuje kompleksową bezpłatną miesięczną obsługę weterynaryjną zwierząt w liczbie nie przekraczającej 5 (pięciu) – 40,00 pkt
- oferuje kompleksową bezpłatną miesięczną obsługę weterynaryjną zwierząt w liczbie nie przekraczającej 3 (trzech) – 20,00 pkt
- nie oferuje kompleksowej bezpłatnej miesięcznej obsługi weterynaryjnej zwierząt – 0,00 pkt
W przypadku nie wybrania żadnej z opcji, Zamawiający przyjmie brak oferty Wykonawcy w tym kryterium i przyzna Wykonawcy 0,00 pkt.
2. Sposób oceny oferty badanej (łączna punktacja): (Ci) + (Z)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa powyżej. Maksymalna liczba punktów w kryterium (C) to 60,00 pkt a w kryterium (Z) to 40,00 pkt, co łącznie daje maksymalną ilość punktów, którą może uzyskać Wykonawca to 100,00 punktów.
3. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty na zasadach określonych w ustawie Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompleksowa bezpłatna miesięczna obsługa weterynaryjna zwierząt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie wpisany do stosownego rejestru uprawniającego do prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie umożliwiającym świadczenia usług weterynaryjnych. Zamawiający dokona oceny tego warunku po weryfikacji wygenerowanego dokumentu z właściwego rejestru.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający stawia warunek, aby Wykonawca przynależał do izby lekarsko weterynaryjnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przekaże zaświadczenie potwierdzające tę okoliczność.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający stawia warunek posiadania i utrzymania przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Kopię polisy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 5 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie wpisany do stosownego rejestru uprawniającego do prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie umożliwiającym świadczenia usług weterynaryjnych. Zamawiający dokona oceny tego warunku po weryfikacji wygenerowanego dokumentu z właściwego rejestru.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający stawia warunek, aby Wykonawca przynależał do izby lekarsko weterynaryjnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przekaże zaświadczenie potwierdzające tę okoliczność.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający stawia warunek posiadania i utrzymania przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Kopię polisy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),b) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zawarte są w § 7 Załącznika nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowo, Wykonawca może zostać wykluczony z niniejszego postępowania, jeśli zachodzą wobec niego przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby czynności wykonywane przez Wykonawcę a związane z:
1) czyszczeniem pomieszczeń przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych wyposażonych m.in. w klatki,
2) transportem zwierząt powypadkowych z miejsca zdarzenia do zakładu leczniczego,
3) transportem zwierząt, które zakończyły pobyt w zakładzie leczniczym Wykonawcy do schroniska dla zwierząt bezdomnych,
wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) określone zostały w Załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie wymaga i nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie ubiegał się o przyznanie środków na dofinansowanie realizacji przedmiotowego zadania a tym samym nie przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, z powodu nie przyznania środków na ten cel.
9. Zamówienie nie obejmuje opcji.
10. Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
11. Zamawiający nie zastrzega dostępu do dokumentów zamówienia.
12. Zamawiający nie wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne.
13. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
14. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził konsultacji rynkowych.
15. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
16. Zamawiający nie uwzględnia aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia.
17. Zamawiający nie przewiduje wznowień.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi.