BZP: Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
22.11.2024
2024/BZP 00611831/01
Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710014751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosowska 75
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257812408
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puik@sokolowpodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://puiksokolowpodl.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b901c7-5977-4c2e-92a8-2dac0f3df934
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45b901c7-5977-4c2e-92a8-2dac0f3df9343.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są w rozdziale XIII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO opisane jest w SWZ w rozdziale II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I/P4/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim, adres: ul. Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski.
2) Szacowana zapotrzebowanie ilościowe na olej napędowy to 95 000 litrów w ciągu roku.
3) Zakup mniejszej ilości oleju napędowego niż wskazana w pkt 2 ilość szacunkowa nie może być podstawą do roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, podana ilość oleju napędowego jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej, ostateczna ilość zakupionego oleju napędowego uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego)
4) Zamawiający wymaga aby dostawy odbywały się w ciągu trzech dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia (zgłoszenia zapotrzebowania). Zamówienie składane będzie telefonicznie lub pisemnie na adres korespondencyjny Wykonawcy, lub e-mailem. Minimalne zamówienie jednorazowe to 5 000 litrów.
5) Zamawiający wymaga, aby olej napędowy odpowiadał wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 26.06.2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2024 r., poz. 1018 ze zm.) oraz w aktualnych normach. Dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać panującym warunkom klimatycznym zewnętrznym, być parametrycznie dostosowany do pory letniej, przejściowej i do pory zimowej.
6) Olej napędowy będzie dostarczany do stacji paliw Zamawiającego, przez Wykonawcę na koszt własny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obejmującą minimum paliwa będące przedmiotem zamówienia, ważną co najmniej przez okres obowiązywania umowy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę oleju napędowego i/lub benzyny PB 95 o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu dostaw oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.