BZP: Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
22.11.2024
2024/BZP 00612074/01
Gmina Czerwin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwin
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Czerwin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia 1
1.5.2.) Miejscowość: Czerwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-407
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48297614567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a5dbff-d247-4eea-8ca9-5327fae423ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034938/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 250328W Grodzisk Duży - Borek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3a5dbff-d247-4eea-8ca9-5327fae423ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń
odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich wczytania do Platformy e-Zamówienia.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Czerwin informuje, że:
- TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
Czerwin, Plac Tysiąclecia 1, 07-407 Czerwin. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email:
gmina@czerwin.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem.
- DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie
- CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- WYMOGI I KONSEKWENCJE
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania.
Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
• Inspektor Ochrony Danych Andrzej Rybus-Tołłoczko e-mail. iodo@rt-net.p
• właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych
osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
• podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Urzędu.
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z
zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH
Przysługujące prawa:
• prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z
prawem;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby
fizycznej, której dane dotyczą;
• jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania
zautomatyzowanej decyzji;
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Czerwin informuje , że
Wykonawca złoży oświadczenie , że wypełnił obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu2).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016 r., str. 1).
2) W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INR.271.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14 poprzez:
- usunięcie zadrzewienia i zakrzewienia oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej;
- wyprofilowanie korony drogi;
- budowa dwóch nowych przepustów drogowych;
- wykonanie korytowania;
- wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna;
- uzupełnienie poboczy warstwą kruszywa łamanego;
- ustawienie pionowych znaków drogowych i oznakowanie poziome;
- wykonanie zjazdów publicznych o konstrukcji jak droga główna;
- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kruszywa łamanego;
- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej i konstrukcji jak zjazdy powyżej do siedzib gospodarskich w zakresie pasa drogowego
o parametrach określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10