BZP: OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
25.11.2024
2024/BZP 00612723/01
Gmina Konstancin-Jeziorna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO
GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO
GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c24dbfc-4ea3-42a8-befd-06aa2e922e04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033179/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Konstancin-Jeziorna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza przedstawiciela do kontaktu z Wykonawcami: e-mail: zamowienia@konstancinjeziorna.pl;
Komunikacja z Zamawiającym odbywać się będzie według poniższych zasad:
9.2 Z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net- zwanej dalej „Platformą”:
9.3 Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
9.4 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net.
9.5 Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.6 Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie można uzyskać przy użyciu Platformy.
9.7 Czas niezbędny do nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zależy od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.
9.8 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9.10 Zamawiający zaleca założenie konta na Platformie z wyprzedzeniem w celu umożliwiania sobie szybszego złożenia oferty.
9.11 Wszystkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 135 ustawy Pzp należy kierować drogą elektroniczną za pomocą Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
20.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Agata Skrzypczyk dostępny jest pod adresem: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel. 696 430 900;
20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Konstancin-Jeziorna, zapewnienie im opieki oraz miejsca w schronisku”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może być udostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
20.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
20.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania:
20.1.6.1 na podstawie art. 15 RODO - dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
20.1.6.2 na podstawie art. 16 RODO - sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
20.1.6.3 usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
20.1.6.5 do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
20.1.7 Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.
20.1.8 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Opracowaniu Planu Ogólnego Gminy Konstancin-Jeziorna oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie określonymi poniżej kryteriami.
16.2 Oferty, oceniane będą punktowo: 1% = 1 pkt. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
16.3 Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena oferty brutto - waga 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:7.1. dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7..4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
7.5 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
7.5.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadały niezbędne wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, doświadczenie oraz potencjał techniczny umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że:
1) wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) 2 akty planowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem do nich danych przestrzennych, które zostały przyjęte uchwałą rady gminy;
2) dysponuje co najmniej 1 osobą:
a) która spełnia jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), oraz
b) w ciągu ostatnich 5 lat opracowała jako autor lub współautor co najmniej 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (dalej zwane: „studium”), dla obszaru powierzchni co najmniej 100 ha, które zostało przyjęte uchwałą rady gminy,
c) w ciągu ostatnich 5 lat opracowała jako autor lub współautor co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem do nich danych przestrzennych, dla obszarów o powierzchni co najmniej 30 ha, które zostały przyjęte uchwałą rady gminy;
3) dysponuje co najmniej 1 osobą:
a) która spełnia warunek wynikający z art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz
b) w ciągu ostatnich 5 lat opracowała jako autor lub współautor co najmniej 5 opracowań ekofizjograficznych lub prognoz oddziaływania na środowisko sporządzanych na potrzeby aktów planowania przestrzennego, z czego co najmniej jedno dotyczące obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 2000 ha.
7.5.2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenia oraz dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu, z czego odpowiednio dla:
1) warunku, o którym mowa powyżej w pkt 1 - Wykonawca obowiązany jest złożyć wykaz opracowanych aktów planowania przestrzennego, w którym wskaże nazwę dokumentu, datę jego sporządzenia, podmiot na rzecz którego dokument został sporządzony oraz numer i datę uchwały oraz nazwę rady gminy przyjmującej te dokumenty oraz załączać do wykazu dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (np. kopie referencji lub protokołów odbioru);
2) warunków, o którym mowa w powyżej w pkt 2 lit. b i pkt 3 lit. b - Wykonawca jest zobligowany przedstawić wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem nazw opracowanych przez każdą z tych osób odpowiednio aktów planowania przestrzennego, opracowań ekofizjograficznych oraz prognoz oddziaływań na środowisko wraz z podaniem dat ich wykonania oraz podmiotów na rzecz których były wykonane, a w wypadku aktów planowania przestrzennego także numer, datę uchwały i nazwę rady gminy przyjmującej te dokumenty;
3) warunków, o których mowa powyżej w pkt 2 lit. a i pkt 3 lit. a - Wykonawca jest zobligowany złożyć oświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia o spełnianiu przez nie odpowiednio warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Wzory wykazów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 zawarte są w treści wzoru Formularza ofertowego.
7.5.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7.5.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, wykazach i oświadczeniach złożonych wraz z formularzem ofertowym tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do formularza ofertowego i czy spełniają określone w SWZ wymagania.
7.5.5 Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
7.5.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 7.5.1 ppkt 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych Wykonawców wykaże się samodzielnym wykonaniem wymaganych usług.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
8.9.5 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 7 do SWZ;
8.9.6 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
8.9.7 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg Załącznika nr 6 do SWZ.
W zakresie nieuregulowanym powyżej, w tym w szczególności formę oświadczeń i dokumentów oraz zasady składania oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenia oraz dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu, z czego odpowiednio dla:
1) warunku, o którym mowa powyżej w pkt 1 - Wykonawca obowiązany jest złożyć wykaz opracowanych aktów planowania przestrzennego, w którym wskaże nazwę dokumentu, datę jego sporządzenia, podmiot na rzecz którego dokument został sporządzony oraz numer i datę uchwały oraz nazwę rady gminy przyjmującej te dokumenty oraz załączać do wykazu dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (np. kopie referencji lub protokołów odbioru);
2) warunków, o którym mowa w powyżej w pkt 2 lit. b i pkt 3 lit. b - Wykonawca jest zobligowany przedstawić wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem nazw opracowanych przez każdą z tych osób odpowiednio aktów planowania przestrzennego, opracowań ekofizjograficznych oraz prognoz oddziaływań na środowisko wraz z podaniem dat ich wykonania oraz podmiotów na rzecz których były wykonane, a w wypadku aktów planowania przestrzennego także numer, datę uchwały i nazwę rady gminy przyjmującej te dokumenty;
3) warunków, o których mowa powyżej w pkt 2 lit. a i pkt 3 lit. a - Wykonawca jest zobligowany złożyć oświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia o spełnianiu przez nie odpowiednio warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.1 Za pośrednictwem Platformy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:12.1.1 oświadczenia wraz z wykazem zgodnie z pkt 7.5.2 ppkt 1, 2 i 3 SWZ;
12.1.2 oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ);
12.1.3 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odpis z KRS lub CEIDG;
Dokumenty należy sporządzić w formacie danych pdf.
Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w SWZ.
12.2 Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę na podstawie wzorów dokumentów – załączników do SWZ lub na podstawie opracowanych we własnym zakresie, których zakres informacji i danych w całości odpowiada przygotowanym przez Zamawiającego wzorom. Wszystkie pola i pozycje wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania.
12.3 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez danego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
12.4 Wykonawca wskazuje w ofercie te części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane. Zamawiający nie przewiduje badania czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp.
12.5 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.
12.6 Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne. Oferta jak i wszelkie dokumenty składane wraz z ofertą winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli. Zaleca się, aby Wykonawca, ofertę wraz z załącznikami, skompresował do jednego pliku archiwum (ZIP).
12.7 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12.8 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.8.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
8.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8.7 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.8 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w pkt. 8.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umowy1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy na zasadach wynikających z art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany umowy:
1) wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;
2) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3) zmiany stawki podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych;
4) możliwość zmiany terminów realizacji Umowy, w tym wskazanych w Karcie Programowej:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) jeżeli konieczność zmiany terminu wykonania Etapu wynikła z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ albo determinowana jest zmianą dokonaną przez Radę Miejską Konstancin-Jeziorna,
c) w przypadku wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminów, o których mowa w § 3,
d) w przypadku wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego nie wynikającego z winy Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy