BZP: „Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH” Zamówienie podzielone zostało na 3 części
25.11.2024
2024/BZP 00613345/01
GMINA JEDLIŃSK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
Zamówienie podzielone zostało na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
Zamówienie podzielone zostało na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c56411d-fe26-428b-a0d0-0e6f9d9e11ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041839/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa; konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „ Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-0001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1847953.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w niniejszym postępowaniu wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@jedlinsk.pl (z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie dotyczy
składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19,
26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie
z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), a następnie zawarcia umowy z
wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i
c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/i prawo
do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do
organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
w ramach zadania pn. „ Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Jedlińsk oraz jednostkach podległych” w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa; konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „ Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-0001/23
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I zamówienia dotyczy : Zakupu 2 szt serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer,
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla każdej z części został zawarty w OPZ - załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów z każdej z części zamówienia:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium - CENA brutto oferty -dla części I , dla części II oraz dla części III.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
Dla części I zamówienia:
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji na oferowany produkt, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.
UWAGA:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości,
w przedziale od 3 lat do 5 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji jakości/ rękojmi krótszego niż 3 lat, Zamawiający ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najkrótszy z proponowanych okresów gwarancji jakości- wówczas przyznane zostanie w tym kryterium 0 pkt.
Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych latach (w przedziale od 3 do 5 lat).
W przypadku zaoferowania innego niż wskazane wyżej okresy – w miesiącach ocena punktowa przeliczona zostanie na lata. Do wyliczenia punktów brany będzie pod uwagę okres pełnego roku przyjmując rok niższy (pełne 12 miesięcy – 1 rok), nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy w ofercie (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy lub 57 miesięcy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 5 lat – wykonawca uzyska maksymalną ilość pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości” tj. 40pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
w ramach zadania pn. „ Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Jedlińsk oraz jednostkach podległych” w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa; konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „ Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-0001/23
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część II zamówienia dotyczy: Zakupu 2 szt zasilacza awaryjnego
Wykonawca/wykonawcy dostarczy produkty dotyczące zakupu części I, II oraz III do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla każdej z części został zawarty w OPZ - załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów z każdej z części zamówienia:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium - CENA brutto oferty -dla części I , dla części II oraz dla części III.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
Dla części II zamówienia:
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji na oferowany produkt, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
5 lat - otrzyma 0 punktów P(G1)
6 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
7 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.
UWAGA:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości,
w przedziale od 5 lat do 7 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji jakości/ rękojmi krótszego niż 5 lat, Zamawiający ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najkrótszy z proponowanych okresów gwarancji jakości- wówczas przyznane zostanie w tym kryterium 0 pkt.
Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych latach (w przedziale od 5 do 7 lat).
W przypadku zaoferowania innego niż wskazane wyżej okresy – w miesiącach ocena punktowa przeliczona zostanie na lata. Do wyliczenia punktów brany będzie pod uwagę okres pełnego roku przyjmując rok niższy (pełne 12 miesięcy – 1 rok), nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy w ofercie (np. podanie okresu gwarancji 6 lat i 9 m-cy lub 77 miesięcy będzie traktowane jako 5 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 7 lat – wykonawca uzyska maksymalną ilość pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości” tj. 40pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH”
w ramach zadania pn. „ Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Jedlińsk oraz jednostkach podległych” w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa; konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „ Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-0001/23
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część III zamówienia dotyczy: Zakupu 8 szt przełącznika sieciowego SWITCH,
Wykonawca/wykonawcy dostarczy produkty dotyczące zakupu części I, II oraz III do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla każdej z części został zawarty w OPZ - załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32400000-7 - Sieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów z każdej z części zamówienia:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium - CENA brutto oferty -dla części I , dla części II oraz dla części III.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
Dla części III zamówienia:
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji na oferowany produkt, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
2 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
3 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
4 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.
UWAGA:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości,
w przedziale od 2 lat do 4 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji jakości/ rękojmi krótszego niż 2 lata, Zamawiający ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najkrótszy z proponowanych okresów gwarancji jakości- wówczas przyznane zostanie w tym kryterium 0 pkt.
Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych latach (w przedziale od 2 do 4 lat).
W przypadku zaoferowania innego niż wskazane wyżej okresy – w miesiącach ocena punktowa przeliczona zostanie na lata. Do wyliczenia punktów brany będzie pod uwagę okres pełnego roku przyjmując rok niższy (pełne 12 miesięcy – 1 rok), nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy w ofercie (np. podanie okresu gwarancji 3 lat i 9 m-cy lub 45 miesięcy będzie traktowane jako 3 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 4 lat – wykonawca uzyska maksymalną ilość pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości” tj. 40pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – okres gwarancji jakości na oferowany produkt .
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów )
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art.108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art.108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) - dalej „ustawa sankcyjna” - wg załącznika nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający nie stawia warunków uczestnictwa w niniejszym postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych: zakresie części I zamówienia dotyczącej serwerów – zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą wydruku testów procesowa: test SPECrate2017_int_base dostępnym na stronie http://www.spec.org w teście dwuprocesorowym – Wydruk potwierdzający należy załączyć do oferty. W przypadku nie dostarczenia testu wraz z oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 1 lit c pzp5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby z ofertą systemową Wykonawca obligatoryjnie złożył:1)Formularz oferty zawierający opis techniczny oferowanego sprzętu – zgodnie
z załącznikiem nr 1.
W zakresie części I zamówienia jako przedmiotowy środek dowodowy Test SPECrate2017_int_base dostępnym na stronie http://www.spec.org w teście dwuprocesorowym
Wykonawca do formularza oferty dla każdej z części zamówienia ( załącznik nr 1) może dołączyć także foldery lub karty katalogowe wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań zamawiającego określonych w SWZ. W przypadku braku niektórych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzywykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które , dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w
której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi: załącznik nr 7 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy na podstawie art. 455 Pzp
Dopuszczalne zmiany umowy na podstawie art 455 pzp określone są szczegółowo w załączniku nr 7 do SWZ.