BZP: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
25.11.2024
2024/BZP 00613874/01
Przedszkole nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610023523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 54
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242352465
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole2gostynin@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp2-gostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09985251-b443-4c55-8e4b-5ffccdca9c72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00603083/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mp2-gostynin.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mp2-gostynin.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej. Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Microsoft Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności ależy odświeżyć przeglądarkę.
W przypadku wystąpienia dalszych problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.
Uwaga!
Prosimy nie otwierać platformy w więcej niż jednej karcie w danej przeglądarce. W przypadku chęci otwarcia platformy w dwóch miejscach prosimy o skorzystanie z różnych przeglądarek.
Podpis elektroniczny
W przypadku pojawienia się w trakcie białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę.
• komputer z przeglądarką internetową
• dostęp do sieci Internet
Aby wziąć udział w aukcji z podpisem elektronicznym należy przede wszystkim zastosować się do wymogów sprzętowych dostarczonych wraz z założeniami aukcji.
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• Microsoft Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
• Centrum Certyfikacji EuroCert firmy EuroCert Sp. z o.o.
Uwaga. Wymagane jest korzystanie z czytników w pełni kompatybilnych z kartą. Np. w przypadku karty dostarczonej przez firmę Certum należy również używać czytnika dostarczonego przez firmę Certum.
Poprawność działania podpisu elektronicznego uzależnione jest od działania aplikacji Logintrade oraz Operatora podpisu elektronicznego. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zastosowania wymagań technicznych
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: mp2-gostynin.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
a) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole nr z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie.
b. W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iodmzesip@wp.pl.
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwaną dalej „ustawą Pzp”;
d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2024/BZP 00603083/01/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięsa, wędliny, podroby
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięsa i wędliny drobiowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożone ryby, warzywa, owoce oraz produkty gotowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyprawy, koncentraty, przeciery, warzywa, owoce konserwowane, konserwy, produkty zbożowe i inne produkty spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał, produkty mleczarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa, owoce, jaja kurze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221000-6 - Warzywa
03221400-0 - Warzywa kapustne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny oraz kryterium jakościowe
1. cena oferty (wartość ogólna brutto całości zamówienia) - 60%
2. terminy płatności - 40%
gdzie: termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Opis kryterium „cena” - 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najniższą ceną.
Opis kryterium „termin płatności” - 40% - max. 40 pkt.
T = (Tb : T max.) x 40
T - Punktacja za kryterium „termin płatności”.
Tb - Zaoferowany termin płatności w ofercie badanej.
Tmax. - Najdłuższy zaoferowany termin płatności spośród ofert rozpatrywanych.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
• Termin płatności należy przedstawić w pełnych dniach (min. 14 dni - max. 30 dni). *
• Największą ilość punktów w tym kryterium uzyska oferta z najdłuższym terminem płatności.
Uwaga: Zaoferowany termin płatności należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SWZ. (min. 14 dni - max. 30 dni).
1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu płatności Zamawiający przyjemnie do oceny minimalny termin płatności tj. 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Oferty z dłuższym niż przyjęty przez Zamawiającego terminem płatności, jak również w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą terminu płatności zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.
Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów - w poszczególnych częściach - obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P - punktacja całkowita
C - punktacja za kryterium „cena”
T - punktacja za kryterium „termin płatności”.
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, - o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z wykonawców osobno.
9.6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9.7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
9.8.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
9.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9.10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.