BZP: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
25.11.2024
2024/BZP 00614565/01
Ośrodek Sportu i Rekreacji
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390553515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Najświętszej Marii Panny
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 723 38 00
1.5.8.) Numer faksu: 76 723 38 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.legnica.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf654bf-85b8-4ded-ba1b-b9341bc0394e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na platformazakupowa.pl.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .rtf,. .odt., jpg; ods; xls; xlix; .csv –ze szczególnym wskazaniem
na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z.
Zamawiający nie dopuszcza, NIE WYSTĘPUJĄCYCH w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r. w
sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i
przechowywania dokumentów elektronicznych. – formatów np.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikachformatach
zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Najświętszej Marii Panny 7, 59-220
Legnica,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres:
sekretariat@osir.legnica.eu,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00587689/01 z dnia 2024-11-08
2024-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich”,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 uPzp,
5) dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanych z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z uPzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy
boisk piłkarskich z nawierzchnią naturalną i syntetyczną w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu
Miejskiego im. Orła Białego", o następujących parametrach:
1. Silnik:
o Moc: minimum 65 KM
o Typ: wysokoprężny, 4-cylindrowy, z turbodoładowaniem
o Spełniający normy emisji spalin Stage V
o Moc znamionowa WOM: minimum 51 KM
2. Układ napędowy:
o Przekładnia hydrostatyczna
o Napęd na cztery koła
o Blokada mechanizmu różnicowego
3. Układ hydrauliczny:
o Typ: z przepływem otwartym
o Przepływ pompy: minimum 60 l/min
o Gniazda hydrauliczne: minimum 4
o Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ) przedni: udźwig minimum 750 kg
o Udźwig tylnego podnośnika: minimum 1134 kg
4. Kabina:
o Oryginalna, przeszklona kabina producenta
o Wyposażona w ogrzewanie i klimatyzację
o Fotel operatora z pneumatyczną amortyzacją
5. Funkcje dodatkowe:
o System umożliwiający sterowanie ciągnikiem z zewnątrz, ułatwiający podłączanie narzędzi
o System automatycznego dostosowywania prędkości obrotowej silnika do obciążenia, zapobiegający zgaśnięciu silnika
o Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym RP, w tym lampa ostrzegawcza
o Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00587689/01 z dnia 2024-11-08
2024-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
o Ogumienie/opony „balonowe” z przeznaczeniem na murawy boisk piłkarskich i tereny zielone
6. Wymiary i masa:
o Długość: maksymalnie 3,5 m
o Szerokość: maksymalnie 2 m
o Wysokość: maksymalnie 2,5 m
o Masa z kabiną: maksymalnie 2200 kg
7. Budowa i funkcje ciągnika muszą zapewnić pracę następującym urządzeniom:
o Aerator Wiedenmann Greens Terra Spike G6/135
o Wertykulator RG1202
o Piaskarka samozaładowcza Wiedenmann ZD0-SK7500
o Urządzenie do pielęgnacji nawierzchni syntetycznych Wiedenmann Terra Clean 120
o Opryskiwacz zawieszany Biardzki P-329
o Kosiarka bijakowa MUL-1000
o Kosiarka rotacyjna Caroni SPA TR 180-750 L
Miejsce dostawy: Stadion Miejski im. Orła Białego ul. Hetmańska 2, 59-220 Legnica.
Ciągnik musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty oraz spełniać właściwe normy. Wykonawca w dniu dostawy
doręczy Zamawiającemu w szczególności książkę gwarancyjną, wykaz wyposażenia, instrukcje obsługi i konserwacji
ciągnika, dokumenty gwarancji z jej warunkami, kartę ciągnika, książkę przeglądów serwisowych, kopię świadectwa
zgodności WE ciągnika wraz z oświadczeniem producenta/importera potwierdzającym dane ciągnika nie znajdujące się w
świadectwie zgodności, a niezbędne do zarejestrowania ciągnika.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać jedno szkolenie operatora/ów w zakresie budowy, obsługi i konserwacji ciągnika.
Szkolenie powinno być zorganizowane nie później niż w terminie 7 dni od daty dostawy po uzgodnieniu terminu z
Zamawiającym w miejscu dostawy sprzętu.
Wykonawca udzieli na dostarczony pojazd minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. Przeglądy serwisowe i inne wymagane
w okresie gwarancji odbywać się będą na koszt Wykonawcy w miejscu autoryzowanego serwisu wskazanego przez
Wykonawcę, zlokalizowanego w odległości nie
przekraczającej 100 km od miejsca dostawy ciągnika. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty (m.in. paliwa, lawety, opłat
drogowych, noclegu kierowcy koszt materiałów i robocizny jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapewnia pakiet
serwisowy co 2000 MTH, jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku w trakcie okresu gwarancyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w
celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp,
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostepniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, także zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowych środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami –
załącznik nr 4 do SWZ),
oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
przedmiotowy środek dowodowy - załącznik nr 2 do SWZ – Wymagania techniczno-jakościowe ciągnika. Jeżeli Wykonawcanie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że przedmiotowy środek dowodowy
służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, i pomimo jego
złożenia oferta podlega
odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania – art. 107 ust. 2. i 3. uPzp. Zamawiający może też żądać
wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 uPzp)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
załącznik nr 2 do SWZ – Wymagania techniczno-jakościowe ciągnika5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejlub innego właściwego rejestru sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu
potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w powyżej, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. –
Załącznik nr 3 do SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
Zamawiający zażąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg ten stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak i osoby
działającej w imieniu podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy nie
będącego podmiotem udostepniającym zasoby na takich zasadach,
- oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO
– pkt 11 „Formularza oferty” SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich wniniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z
dołączonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00587689/01 z dnia 2024-11-08
2024-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.
3. Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w
Rozdziale VII i VIII niniejszej SWZ z zastrzeżeniem, iż każdy ze wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców
zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 3 – oświadczenia oraz inne dokumenty, oświadczenia lub załączniki jeżeli dotyczą
danych, informacji lub oświadczenia woli danego podmiotu.
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
Wykonawców występujących wspólnie.
6. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia.
Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu
cywilnego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia” w oparciu o
podmiotowe środki dowodowe i informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach
wyszczególnionych w Rozdziale VII i VIII SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że
Wykonawca lub członek konsorcjum spełnia warunki, które wykazuje, wymagane w niniejszym
postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 uPzp oraz wskazanym w istotnych postanowieniach umowy.