BZP: Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
25.11.2024
2024/BZP 00614772/01
Gmina Święciechowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Święciechowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska
1.5.2.) Miejscowość: Święciechowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-115
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 533 35 10
1.5.8.) Numer faksu: 65 529 95 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieciechowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393e8882-52e6-486a-8798-cfb879eb6524
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-393e8882-52e6-486a-8798-cfb879eb65243.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające
jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez
wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
gospodarkaniskoemisyjna@swieciechowa.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GN.721.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia – Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie uczniów z gminy Święciechowa do i ze:
- Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Święciechowie, - Szkoły Podstawowej w Długiem Starem, - Szkoły Podstawowej w Lasocicach, - Szkoły Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Lesznie, - Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 im. Janusza Korczaka w Lesznie. Sugerowane trasy przejazdu:
Dowóz: Autobus nr 1 (Kurs nr I): Święciechowa – Niechłód – Piotrowice – Trzebiny – Piotrowice – Święciechowa (szkoła) –
Przybyszewo – Lasocice (szkoła) – Długie Nowe – Długie Stare (szkoła) – Trzebiny – Piotrowice – Niechłód –Piotrowice –
Święciechowa (szkoła); godzina - 7:00
Autobus nr 2 (Kurs nr II): Święciechowa – Gołanice – Święciechowa (szkoła) – Trzebiny – Lasocice – Henrykowo „stare” – Henrykowo „nowe” – Leszno (Zaborowo SP nr 4) – Leszno (SP nr 6);
godzina 6:15
Odwóz: Autobus nr 1 (Kurs I):Święciechowa (szkoła) – Gołanice – Niechłód - Piotrowice – Trzebiny - Święciechowa
(szkoła); godzina 12:30
Autobus nr 1 (Kurs II): Święciechowa (szkoła) – Gołanice – Niechłód – Piotrowice – Trzebiny – Długie Stare (szkoła) –
Długie Nowe – Długie Stare – Święciechowa; godzina 13:20
Autobus nr 1(Kurs III): Święciechowa (szkoła) – Piotrowice – Trzebiny – Piotrowice – Niechłód – Gołanice – Święciechowa
(szkoła); godzina - 15:15
Autobus nr 2 (Kurs IV):Święciechowa (szkoła) – Leszno (SP nr 6) – Leszno Zaborowo (SP nr 4) – Henrykowo „nowe” –
Henrykowo „stare” – Lasocice (szkoła) – Przybyszewo – Długie Stare (szkoła) – Długie Nowe – Trzebiny –Święciechowa
(szkoła) – Gołanice – Niechłód – Piotrowice – Święciechowa.
Podana liczba przystanków jest liczbą orientacyjną, w uzasadnionych przypadkach może wystąpić brak konieczności
zatrzymywania się na wszystkich przystankach lub konieczność zatrzymania się na dodatkowym przystanku.
Szacowana liczba uczniów (miesięcznie): 170
W każdym autobusie należy zagwarantować 1 miejsce siedzące dla opiekuna uczniów, Ilość kursów po rozpoczęciu roku szkolnego zostanie zweryfikowana i może ulec zmianie
Szacowana liczba kilometrów w roku kalendarzowym – kursy dodatkowe: 1400 km.
Usługa będąca przedmiotem zamówienia powinna być świadczona przez Wykonawcę co najmniej dwoma autobusami.
Każdy z autobusów musi posiadać min. 57 miejsc siedzących + kierowca, co najmniej jeden z nich musi być dostosowany
do przewozu dwóch wózków inwalidzkich, bez konieczności ich składania. Wykonawca zapewni, w okresie od maja do września włącznie, przewozy autobusami, które będą spełniały wyżej wskazane wymogi oraz ponadto posiadały sprawną klimatyzację. Przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe kursy związane np. z dowozem dzieci do teatru, kina, na basen, czy na inne zajęcia odbywające się poza terenem szkół gminnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru autobusowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie dzieci z terenu gminy Święciechowa do i z Przedszkola Samorządowego „Kraina Radości” w Święciechowie (ul. Strzelecka nr 12).
Sugerowane trasy przejazdu:
Dowóz: Autobus nr 1 (Kurs I): Przedszkole-Długie Nowe (OSP)-Długie Nowe (sklep)-Długie Stare (plac z kostki)-Długie
Stare (sala wiejska)-Przedszkole
Autobus nr 2 (Kurs I): Przedszkole - Niechłód (sala wiejska)-Piotrowice - Trzebiny - Gołanice (sklep)-Przedszkole
Autobus nr 3 (Kurs nr I):Przedszkole-Przybyszewo (OSP)-Przybyszewo (figura)-Lasocice (OSP)-Ogrody-Przedszkole
Odwóz: Autobus nr 1(Kurs nr 1): Przedszkole-Długie Stare (sala wiejska)-Długie Stare (plac z kostki)-Długie Nowe (sklep) -
Długie Nowe (OSP) -Przedszkole
Autobus nr 2 (Kurs nr I): Przedszkole - Piotrowice - Niechłód - Trzebiny (sala wiejska) - Gołanice (sklep)-Przedszkole
Autobus nr 3 (Kurs nr I): Przedszkole - Ogrody - Lasocice (OSP) - Przybyszewo (figura) -Przybyszewo (OSP) - Przedszkole
Wyjazd i powrót autobusów z/do Przedszkola w Świeciechowie.
Szacowana liczba dzieci (miesięcznie): 100
Podana liczba przystanków jest liczbą orientacyjną, w uzasadnionych przypadkach może wystąpić brak konieczności
zatrzymywania się na wszystkich przystankach lub konieczność zatrzymania się na dodatkowym przystanku. W każdym autobusie należy zagwarantować 2 miejsca siedzące dla opiekunów dzieci
Szacowana liczba kilometrów – kursy dodatkowe: 1600 km.
Przewóz powinien być świadczony trzema autobusami (pojazdami zapewniającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących –
jeden autobus z ilością min. 30 miejsc + kierowca, jeden autobus z ilością min. 17 miejsc + kierowca, jeden autobus z ilością
min. 32 miejsc + kierowca). Wszystkie przewożone dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Co najmniej jeden z
autobusów (pojazdów) musi być dostosowany do przewozu dwóch wózków inwalidzkich, bez konieczności ich składania.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe kursy związane np. z dowozem dzieci do teatru, kina, na basen, czy na
inne zajęcia odbywające się poza terenem Przedszkola Samorządowego. Przewóz powinien być świadczony trzema autobusami (pojazdami zapewniającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących – jeden autobus z ilością min. 30 miejsc + kierowca, jeden autobus z ilością min. 17 miejsc + kierowca, jeden autobus z ilością min. 32 miejsc + kierowca). Wszystkie przewożone dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Co najmniej jeden z
autobusów (pojazdów) musi być dostosowany do przewozu dwóch wózków inwalidzkich, bez konieczności ich składania. Wykonawca zapewni, w okresie od maja do września włącznie, przewozy autobusami, które będą spełniały wyżej wskazane wymogi oraz ponadto posiadały sprawną klimatyzację. Przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe kursy związane np. z dowozem dzieci do teatru, kina, na basen, czy na
inne zajęcia odbywające się poza terenem Przedszkola Samorządowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusy zastępczego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru autobusowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i
odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o
transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zmianami) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób lub licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z wyżej
wymienioną ustawą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia
tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (jedną usługę) polegające na świadczeniu usług dowozu uczniów do szkół lub dzieci do przedszkola:
- dla Części 1 o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto
- dla Części 2 o wartości co najmniej 184 000,00 zł brutto
Gdy wykonawca złoży oferty dla obu części zamówienia, Zamawiający uzna również warunek za spełniony dla obu części,
w przypadku realizacji jednego zamówienia (jednej usługi) o wartości co najmniej 484 000,00 zł brutto.
Zamawiający informuje, że usługa wykazana w jednej z Części zamówienia nie może zostać wykazana w drugiej Części
zamówienia.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) dysponuje sprzętem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj.:
Dla Części 1:
- środkami transportu do przewozu osób, w tym minimum 2 sprawnymi autobusami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących
57 + kierowca (co najmniej jeden z nich musi być dostosowany do przewozu dwóch wózków inwalidzkich, bez konieczności
ich składania). Pojazdy muszą być wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci.
Dla Części 2:
- środkami transportu do przewozu osób w tym 3 sprawnymi autobusami, w tym jeden autobus z ilością min. 30 miejsc +
kierowca, jeden autobus z ilością min. 17 miejsc + kierowca, jeden autobus z ilością min. 32 miejsc + kierowca (co najmniej
jeden z nich musi być dostosowany do przewozu dwóch wózków inwalidzkich, bez konieczności ich składania). Pojazdy
muszą być wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci.
Zamawiający informuje, że autobusy wykazane w jednej Części zamówienia nie mogą zostać wykazane w drugiej Części
zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 2) SWZ:
a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zmianami) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z wyżej wymienioną ustawą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykaz usług (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie co najmniej jednego zamówienia (usługi) polegającej na dowozie uczniów do szkół lub dzieci do przedszkola, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
pojazdami – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (dla każdej z części zamówienia).
5) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, jeżeli Zamawiający może uzyskać je za pomocą ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę, w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowystanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 454 -455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie
umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak