BZP: Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
26.11.2024
2024/BZP 00615740/01
Gmina Lipnica
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Słomińskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Lipnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipnica@lipnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e535e712-a122-41e3-a824-f899253739e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053702/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e535e712-a122-41e3-a824-f899253739e73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
Zamawiający poza komunikacją za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: lipnica@lipnica.pl, a.lukowicz@lipnica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: lipnica@lipnica.pl, a.lukowicz@lipnica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
1. Serwer – 1 szt
2. NAS – 1 szt
3. UPS – 24 szt
4. System do zbierania i analizy logów – licencja wieczysta ze wsparciem do dnia 30.06.2026 r.
5. System do zarządzania infrastrukturą IT – pakiet 60 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026 r.
6. System NAC – pakiet 90 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026 r.
7. Oprogramowanie DLP – pakiet 50 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026 r.
8. Oprogramowanie antywirusowe – 50 licencji na stacje robocze i 10 licencji na serwery
z subskrypcją do dnia 30.06.2026 r.
9. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla pracowników.
10. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla pracowników – platforma edukacyjna – 50 użytkowni-ków na okres 6 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dodatek Nr 1 do SWZ
Koszt dostawy, przygotowania sprzętu do użytku należy uwzględnić w cenach jednostkowych
dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Dostarczany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji.
Wszystkie zastosowane elementy maja być fabryczne nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dodatku nr 1 do swz. Parametry techniczne sprzętu komputerowego, z tym, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien za-łożyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użyte-mu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamówienie realizowane w oparciu o zasady równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasad równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych.
Zadanie dofinansowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
42961100-1 - System kontroli dostępu
35121000-8 - Urządzenia ochronne
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18 swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej- w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki o wartości min 200 000 zł brutto- wykazać w/w doświadczenie na załączniku nr 4 do swz.
[wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy]
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu dostaw stanowiący załącznik nr 4 do swz (zgodnie z wymaganiami rozdziału 7 pkt 1.4.1 SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1. Dotyczy: Serwer – 1 szt:
a) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy, co najmniej Epeat Silver
b) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu,
że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje
u Zamawiającego.
c) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany
bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem
Serwisowym Producenta.
d) oświadczenie Producenta potwierdzające, że firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
2. Dotyczy: NAS – 1 szt:
a) oświadczenie producenta lub oficjalnego dystrybutora, że wsparcie będzie świadczone przez producenta lub oficjalnego dystrybutora
3. Dotyczy: UPS – 24 szt:
a) deklaracja zgodności CE
b) oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfi-kacji
c) certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzo-wanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru
i sprzedaży zasilaczy UPS.
5. Dotyczy: System do zarządzania infrastrukturą IT – pakiet 60 licencji wieczystych
ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) osobowy certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta rozwiązania dla osoby, która będzie wykonywać wdrożenie rozwiązania w infrastrukturze Zamawiającego
6. System NAC - pakiet 90 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, nie-zbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania
i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie
7. Oprogramowanie DLP – pakiet 50 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, nie-zbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, który będzie wykonywał wdrożenie
8. Oprogramowanie antywirusowe – 50 licencji dla stacji roboczych i 10 licencji dla serwerów z subskrypcją do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta potwierdzające, że wykonawca posiada odpowiednie zasoby do świadczenia usług wsparcia technicznego, a także posiada status partnerski co naj-mniej “Gold” na terenie Polski.
9. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla pracowników:
a) certyfikaty osobowe:
aktualne certyfikaty CISSP i CEH inżyniera, który będzie prowadził szkolenie.
10. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa - platforma edukacyjna – 50 użytkowników na okres 6 miesięcy:
a) oświadczenie usługodawcy o gotowości świadczenia usługi wraz z certyfikatem ISO 9001.
W języku polskim lub innym języku z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy Pzp).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1. Dotyczy: Serwer – 1 szt:
a) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy, co najmniej Epeat Silver
b) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu,
że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje
u Zamawiającego.
c) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany
bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
d) oświadczenie Producenta potwierdzające, że firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
2. Dotyczy: NAS – 1 szt:
a) oświadczenie producenta lub oficjalnego dystrybutora, że wsparcie będzie świadczone przez producenta lub oficjalnego dystrybutora
3. Dotyczy: UPS – 24 szt:
a) deklaracja zgodności CE
b) oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzo-wanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru
i sprzedaży zasilaczy UPS.
5. Dotyczy: System do zarządzania infrastrukturą IT – pakiet 60 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) osobowy certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta rozwiązania dla osoby, która będzie wykonywać wdrożenie rozwiązania w infrastrukturze Zamawiającego
6. System NAC - pakiet 90 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, nie-zbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie
7. Oprogramowanie DLP – pakiet 50 licencji wieczystych ze wsparciem do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, nie-zbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, który będzie wykonywał wdrożenie
8. Oprogramowanie antywirusowe – 50 licencji dla stacji roboczych i 10 licencji dla serwerów z subskrypcją do dnia 30.06.2026:
a) oświadczenie producenta potwierdzające, że wykonawca posiada odpowiednie zasoby do świadczenia usług wsparcia technicznego, a także posiada status partnerski co naj-mniej “Gold” na terenie Polski.
9. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla pracowników:
a) certyfikaty osobowe:
aktualne certyfikaty CISSP i CEH inżyniera, który będzie prowadził szkolenie.
10. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa - platforma edukacyjna – 50 użytkowników na okres 6 miesięcy:
a) oświadczenie usługodawcy o gotowości świadczenia usługi wraz z certyfikatem ISO 9001.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby- jeżeli dotyczy),- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 3 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby - jeżeli dotyczy)
- pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy określając wymagania z art. 118 ust 4 pzp),
- oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 5 do swz – jeżeli dotyczy.
Do oferty należy dołączyć: Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z rejestru z którego Zamawiający może samodzielnie sprawdzić sposób reprezentacji i pobrać z bezpłatnych baz danych np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ,pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w którym wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 3 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie
2. W przypadku, wspólnego składania oferty, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na podstawie art. 117 ust 4 Wykonawcy wspólnie składający ofertę przedstawiają wraz z nią oświadczenie
z którego wynika które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy (przedmiotowe oświadczenie stanowi wzór załącznika nr 5 do swz).
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile Zamawiający tego zażąda.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączniku nr 6 do swz.2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia ofert dostępnego na platformie e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile Zamawiający tego zażąda. Aspekt społeczny stanowi jedno z kryterium oceny ofert tj. Zatrudnienie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej- w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.Pozostałe informacje nie zawarte w niniejszym ogłoszeniu ze względu na ograniczoną ilość znaków zostały zawarte w swz.