BZP: Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
26.11.2024
2024/BZP 00615793/01
Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Schoena Muzeum w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-28-82-388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemiczna 12
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-205
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.org.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-345-06-04
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grenadierów 21
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec,
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-216
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mpgo.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpgo.sosnowiec.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-345-36-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mopssosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopssosnowiec.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Sztuki – Zamek Sielecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-28-84-128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@zameksielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zameksielecki.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec – Dom Pomocy Społecznej nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-345-36-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 2
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnr2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsnr2.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-345-36-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 41
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.sosnowiec.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-345-36-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szymanowskiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cusiw@cusiw.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/cusw-sosnowiec/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przystanek Otwartej Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-357-33-76
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 19
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-215
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz@pok.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pok.sosnowiec.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec -Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-23-64-601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 11
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biblioteka.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.sosnowiec.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-357-33-76
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuk.sosnowiec.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-001-13-82
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrogórska 43
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosnowieckiewodociagi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosnowieckiewodociagi.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-30-87-339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 10a
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzl@mzzl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzzl.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Straż Miejska w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-357-33-76
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Małachowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosnowiec.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec - Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-357-33-76
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 62
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwsosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuwsosnowiec.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Na podstawie art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz 8 jednostek organizacyjnych gminy zgodnie z Zarządzeniem nr 607 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 05.11.2024 r. oraz na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz Spółki miejskie Gminy i zakład budżetowy, w dniu 05.11.2024 r. zawarły Porozumienie w celu wspólnego przeprowadzenia niniejszego postępowania. Na mocy przytoczonego w zdaniu poprzednim Zarządzenia oraz Porozumienia, Gmina Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu, została wyznaczona jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f66aad-e6ab-41f6-86e3-687a13d99350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052178/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Usługi zdrowotne: badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,180561,59e7e42c727ef05335f0a8ddad3b6008.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I ust. 1 SWZ.
2.Szczegóły dotyczące komunikacji zostały określone w rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1)na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są: 1)Gmina Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec- Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania. 2)Pałac Schoena Muzeum w Sosnowcu, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec. 3)Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Grenadierów 21, 41-216 Sosnowiec. 4) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec. 5)Sosnowieckie Centrum Sztuki – Zamek Sielecki, ul. Zamkowa 2, 41-211 Sosnowiec. 6)Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec. 7)Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec. 8)Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia, ul. Szymanowskiego 5a, 41-200 Sosnowiec. 9)Przystanek Otwartej Kultury, ul. Główna 19, 41-215 Sosnowiec. 10)Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego, ul. Kościelna 11,41-200 Sosnowiec. 11)Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22i, 41-200 Sosnowiec. 12)Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna, ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec. 13)Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu, ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec. 14)Straż Miejska w Sosnowcu, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec. 15)Centrum Usług Wspólnych, ul. Staszica 62, 41-200 Sosnowiec.
Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej: P.Schoena Muzeum Sosnowcu: kadry@muzeum.org.pl; Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o iod@mpgo.sosnowiec.pl, MOPS: kancelaria@mopssosnowiec.pl, SCS – Zamku Sieleckiego: centrum@zameksielecki.pl, DPS nr 2: sekretariat@dpsnr2.pl, MOSIR: sekretariat@mosirsosnowiec.pl, CUSIW: cusiw@cusiw.sosnowiec.pl, POK: kazimierz@pok.sosnowiec.pl, MBP im. Gustawa Daniłowskiego: sekretariat@biblioteka.sosnowiec.pl, MZUK:sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, SW S.A.: sekretariat@sosnowieckiewodociagi.pl, MZZL mzzl@mzzl.pl, SM: straz@um.sosnowiec.pl, CUW: sekretariat@cuwsosnowiec.pl, lub UM w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2)Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich” - znak sprawy: WZP.271.1.58.2024.JŁ - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u. Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z RPRM z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) C.D. w nastę. Sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.58.2024.JŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części I zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Urzędu Miasta Sosnowiec;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części II zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Pałacu Schoena Muzeum w Sosnowcu;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części III zamówienia -Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części IV zamówienia -Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części V zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Zamku Sieleckiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części VI zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 2;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części VII zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części VIII zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części IX zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Przystanku Otwartej Kultury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części X zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiej Biblioteki Publicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części XI zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części XII zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Sosnowieckich Wodociągów S.A..
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części XIII zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części XVI zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Straży Miejskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA .
2. Nazwa części XV zamówienia - Usługi zdrowotne – badania profilaktyczne – wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Centrum Usług Wspólnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: podstawowe badania krwi: OB i morfologia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca niezależnie od części, na którą składa ofertę, był:
2.1 zarejestrowany w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą zgodnie z wymogami ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 799);
2.2 zarejestrowany w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 437).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca niezależnie od części, na którą składa ofertę:
4.1 wykazał że jest mu dostępna placówka medyczna tj.: budynek lub kompleks budynków, w której mieszczą się gabinety lekarskie: lekarza medycyny pracy, okulistyczny, laryngologiczny, neurologiczny, psychologiczny, zlokalizowana na terenie miasta Sosnowca.
4.2 wykazał że skieruje do realizacji zamówienia:
4.2.1 osoby posiadające uprawnienia medyczne zgodne z ustawą o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997. (tekst jednolity Dz. U. 2022 poz. 437) tj.:
− jedną osobę w specjalizacji: okulista,
− jedną osobę w specjalizacji: laryngolog,
− jedną osobę w specjalizacji: neurolog,
− jedną osobę w specjalizacji: lekarz medycyny pracy.
4.2.2 jedną osobę posiadającą uprawnienia psychologa zgodnie z ustawą o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8 czerwca 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1260).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Niezależnie od części, na którą składa ofertę:
1) Wypisu z rejestru lub zaświadczenia z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez organ, o którym mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 799);
2) Wypisu z Rejestru podjęcia oraz zakończenia działalności podmiotu leczniczego i indywidualnej praktyki lekarskiej sprawujących profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracującymi lub zaświadczenia wydanego przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - dla podmiotu wykonującego działalność leczniczą sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracującymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 437)
3) wykazu narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu narzędzi stanowić będzie załącznik do wezwania, o którym mowa w ust. 1.
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowić będzie załącznik do wezwania, o którym mowa w ust. 1.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 1 do SWZ wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi, odpowiednimi dla części, na które Wykonawca składa ofertę – stanowiącymi Załączniki nr 2a-2n do SWZ.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2. składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Ponadto do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
-postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5) Załączniki nr 2a -2n do SWZ - formularze cenowe dla części od I-XV do SWZ.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4. pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 4. pkt 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 4 pkt 1) i pkt 2), ust. 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany do umowy. Zmiany do umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 455 ust. 1 i 2 tej że ustawy oraz określonych w niniejszej umowie. Szczegółowe informacje dotyczące zmian do umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych- w załączniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
Część 15 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umów dla Gminy Sosnowiec oraz wszystkich jednostek organizacyjnych, spółek miejskich i zakładu budżetowego, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 r.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html