BZP: Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
26.11.2024
2024/BZP 00616604/01
MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 326303091
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616604
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00608260
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 20 terminali płatniczych przez cały okres trwania umowy oraz dzierżawa sezonowa 8 terminali płatniczych”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – dzierżawa zestawów POS przez cały okres trwania umowy 20szt.,w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej oraz dzierżawa sezonowa 8 zestawów POS w wersji mobilnej użyczone na miesiące sierpień oraz grudzień, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45.
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) instalację / deinstalację terminali płatniczych we skazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
c) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
d) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 21 dni od daty ich realizacji,
e) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego.
f) umożliwienie przesyłania kwoty transakcji do terminala z zewnętrznego oprogramowania sprzedażowego (brak konieczności wpisywania kwoty na terminalu przez obsługę).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 20 terminali płatniczych przez cały okres trwania umowy oraz dzierżawa sezonowa 8 terminali płatniczych”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – dzierżawa zestawów POS przez cały okres trwania umowy 20szt.,w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej oraz dzierżawa sezonowa 8 zestawów POS w wersji mobilnej użyczone na miesiące sierpień oraz grudzień, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45.
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) instalację / deinstalację terminali płatniczych we skazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
c) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
d) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 30 dni od daty ich realizacji,
e) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego.
f) umożliwienie przesyłania kwoty transakcji do terminala z zewnętrznego oprogramowania sprzedażowego (brak konieczności wpisywania kwoty na terminalu przez obsługę).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
I. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
a) zmniejszenie lub zwiększenie ilości terminali płatniczych, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia lokalizacji/budynków, w których Zamawiający przewiduje instalację terminali płatniczych,
b) wymianę terminali płatniczych na nowe, w przypadku wymiany kas fiskalnych, które umożliwiałyby bezpośrednie połączenie z terminalami płatniczymi,
c) wymianę terminali na nowe, obsługujące nowoczesne rozwiązania w przypadku postępu technologicznego,
2. Kary umowne:
a) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
b) Wykonawca zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto
c) Zamawiający zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia brutto
• Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
d) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.
Po zmianie:
I. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
a) zmniejszenie lub zwiększenie ilości terminali płatniczych, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia lokalizacji/budynków, w których Zamawiający przewiduje instalację terminali płatniczych,
b) wymianę terminali płatniczych na nowe, w przypadku wymiany kas fiskalnych, które umożliwiałyby bezpośrednie połączenie z terminalami płatniczymi,
c) wymianę terminali na nowe, obsługujące nowoczesne rozwiązania w przypadku postępu technologicznego,
2. Kary umowne:
a) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
b) Wykonawca zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, które będzie odpowiadało złożonej przez Wykonawcę ofercie.
c) Zamawiający zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, które będzie odpowiadało złożonej przez Wykonawcę ofercie.
• Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
d) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-29 10:00
Po zmianie:
2024-12-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-29 11:00
Po zmianie:
2024-12-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-28
Po zmianie:
2025-01-02