BZP: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
26.11.2024
2024/BZP 00617486/01
GMINA TCZÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 124
1.5.2.) Miejscowość: Tczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-125c6214-bf59-49d4-859e-627468c9e341
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087514/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwtczow.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem systemu FINN e-Zamówienia Publiczne (dalej: system FINN e-ZP) pod adresem: https://gwtczow.e-zp.finn.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę w systemie FINN e-ZP tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze.
2. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. pliki o wielkości do 150 MB w formatach: dopuszczalne wszystkie formaty dokumentów;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a. format kodowania treści w obrębie systemu FINN e-ZP – UTF8;
b. komunikacja między przeglądarką Wykonawcy a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS;
c. oznaczeniem czasu odbioru danych przez system jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) – czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
3. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4. Złożenie oferty przez system FINN e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
5. Kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U z 2024 r. poz. 422).
6. Podpis zaufany jest zgodnie z art. 3 pkt. 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 307) podpisem elektronicznym, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji.
7. Podpis osobisty to podpis zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt. 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r., poz. 167 poz. 671 ze zm.). Jest to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt. 11 rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
8. Pliki można podpisać przed dołączeniem do systemu za pomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu FINN e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
9. Korzystanie z wbudowanej w system FINN e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, profil zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
10. Instrukcja korzystania z systemu FINN e-ZP dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/.
11. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do systemu FINN e-ZP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczów, którą reprezentuje Wójt Gminy Agnieszka Kozuń – adres: Tczów 124, 26-706 Tczów tel. 48/6768022, e-mail.: sekretariat@tczow.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz dzieci do szkoły na terenie Gminy Tczów w 2025 roku".
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej, polegającej na przywozie i odwozie (na trasie: dom - szkoła – dom) dzieci z terenu Gminy Tczów, pod opieką osoby dorosłej do następujących szkół:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzezinkach Starych (orientacyjna liczba dzieci/uczniów przewidywana przez Zamawiającego: 60 osób), z miejscowości: Bartodzieje, Brzezinki Stare, Brzezinki Nowe, Wilczy Ług, Wincentów;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Janowie (orientacyjna liczba dzieci/uczniów przewidywana przez Zamawiającego: 25 osób), z miejscowości: Lucin, Józefów, Janów;
3) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tczowie (orientacyjna liczba dzieci/uczniów przewidywana przez Zamawiającego: 50 osób), z miejscowości: Kazimierzów, Bartodzieje, Janów, Józefów.
UWAGA: Dowóz realizowany do powyższych szkół musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego uczniów.
Należy również zapewnić konieczność realizacji przewozu popołudniowego o dwóch różnych porach ustalonych wspólnie z Zamawiającym, na podstawie rozkładu zajęć uczniów. Powrót dzieci do domów powinien się odbyć w jak najkrótszym czasie po zakończonych zajęciach tzn. dzieci/uczniowie na kurs popołudniowy nie mogą czekać dłużej niż 2 godziny od zakończonych lekcji. Dodatkowo trasa przejazdu pomiędzy przystankiem a szkołą powinna zajmować jak najmniej czasu, tak, aby maksymalnie ograniczyć czas przebywania dzieci i uczniów w pojeździe – czas ten nie może przekroczyć 1 godziny.
2. Przewozy będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. za pomocą min. 2 pojazdów w dni nauki szkolnej, a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni, po uzgodnieniu z Zamawiającym (tj. osobą upoważnioną w Urzędzie Gminy Tczów). Dowóz dzieci do szkół będzie realizowany na podstawie biletów miesięcznych.
3. Zakres usługi obejmuje:
1) przewóz i odwóz dzieci na każdej linii jednym pojazdem (lub gdy jest to konieczne z uwagi na ilość dzieci – dwoma pojazdami),
2) zapewnienie, aby wielkość pojazdu była dostosowana do liczby przewożonych uczniów oraz spełniać warunki określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym w tym posiadać aktualne badania techniczne i ważną polisę ubezpieczeniową OC i NNW przez cały okres realizacji umowy. Dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące, Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach,
3) zapewnienie w czasie przewozów przez Wykonawcę opiekę nad przewożonymi dziećmi – zatrudnienie we własnym zakresie opiekunów, po jednej osobie na każdy pojazd wykonujący dowozy i odwozy uczniów,
4) zapewnienie stałej obsługi przewozów uczniów także w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych – Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do zapewnienia pojazdu zastępczego.
4. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu tj. podczas przewozu „do szkoły” (od momentu zabrania pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu „ze szkoły” (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego pojazdu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób i umożliwiającą wykonawcy realizację niniejszego zadnia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1539 ze zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje usługi, do których realizacji wyżej wskazana koncesja jest wymagana (zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy PZP).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, polegające na dowozie dzieci/uczniów do szkół o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda z nich oraz przedstawi dowody, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w formie poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, składa oświadczenie, potwierdzające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: co najmniej dwoma autobusami min. 54 miejsc siedzących.
Wykazane pojazdy, które będą przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale IV pkt. 4 i 10 niniejszej SWZ.
Wykonawca w przypadku awarii pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia musi mieć zapewniony natychmiastowy dostęp do pojazdów zastępczych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) Oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt 2), będzie zobowiązany złożyć każdy z Wykonawców.
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) aktualnie obowiązującej koncesji, zezwolenia lub licencji uprawniającej do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób i umożliwiającą wykonawcy realizację niniejszego zadnia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1539 ze zm.);
2) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu usługi, wartości usługi, okresu wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3) wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował do celów wykonania zamówienia minimum sprzętem określonym w rozdziale XVI ust. 1 pkt 2 ppkt. d) lit. b. SWZ.
W przypadku pojazdów ujętych w ww. wykazie należy dołączyć kopie dowodów rejestracyjnych i polis OC za wskazane pojazdy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – według załącznika nr 2 do SWZ;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według załącznika nr 3 do SWZ;
4) zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według załącznika nr 4 do SWZ;
5) pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane.
Zamawiający Informuje, że dokument wymieniony w ppkt 1) - stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznaczną ofertę, zgodnie z przedmiotem zamówienia w określonym terminie. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podpisem elektronicznym opatruje ją Wykonawca (Pełnomocnik) upoważniony przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) Wykonawca (Pełnomocnik) wspomniany wyżej, dołącza do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z podpisami upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać m.in.:
a) w przypadku konsorcjum – określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy (Pełnomocnika) i zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
b) w przypadku spółki cywilnej – określenie postępowania, którego dotyczy, wskazanie Pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez wszystkich wspólników).
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą (Pełnomocnikiem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem systemu FINN e-ZP pod adresem: https://gwtczow.e-zp. finn.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Obligatoryjna przesłanka wykluczenia: Na podstawie art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024, poz. 507), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego2022, Zamawiający dodaje obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania w brzmieniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.