BZP: „ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. „
27.11.2024
2024/BZP 00618416/01
Izba Wytrzeźwień
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Wytrzeźwień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000174728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 94
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322748568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@iwzabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwzabrze.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. „
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f0dcf5-c3f8-45a6-9a6e-f9df63c1c789
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://izbawytrzezwien-zabrze.magistrat.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: biuro@iwzabrze.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: na adres: Zabrze, ul. Wolności 94
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: Dokumenty zawierające informacje poufne, które mogą być objęte tajemnicą służbową są przeznaczony do wyłącznego użytku adresata. Wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, kopiowanie, publikacja, lub wykorzystywanie tego dokumentu jest zabronione. Informuję również zgodnie iż w zgodzie z RODO i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2019 poz 1781 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Zabrzu, którego siedziba mieści się w Izbie Wytrzeźwień w Zabrzu, 41-800, przy ul. Wolności 94. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@iwzabrze.pl lub telefonicznie: 32 274 85 68. Pani/Pana dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej przetwarzane są w celu kontaktowym oraz innych celach, dla których Państwa dane zostały nam udostępnione, a także dokumentowania ustaleń zawartych w drodze wymiany korespondencji elektronicznej. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod adresem http://www.iwzabrze.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IW.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami doprowadzonymi do Izby Wytrzeźwień przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawę izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
2. Prowadzenie szczegółowych badań lekarskich osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień (udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w Izbie Wytrzeźwień).
3. Niezwłoczne przeprowadzenie badania lekarskiego osoby doprowadzonej, w tym stwierdzenia stanu nietrzeźwości w celu wydania opinii uzasadniającej przyjęcie lub brak zasadności zatrzymania w izbie wytrzeźwień.
4. Zlecanie i udzielanie niezbędnej pomocy podczas przyjęcia oraz wykonania zabiegów higieniczno-sanitarnych
5. Kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów Izby Wytrzeźwień, po stwierdzeniu wskazań do hospitalizacji.
6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania osób przebywających w Izbie Wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodów sal.
7. Wydawanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego i zaprzestaniu jego stosowania, osobisty nadzór i pomoc w jego wykonaniu w stosunku do osób doprowadzonych które stwarzają zagrożenia dla życia lub zdrowia własnego lub innych osób, lub niszczą przedmioty znajdujące się w otoczeniu.
8. Przeprowadzanie szczegółowych badań lekarskich osób zwalnianych z Izby Wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami.
9. Kontrolowanie stanu sanitarnego pomieszczeń izby wytrzeźwień oraz odnotowywanie negatywnych uwag w raporcie.
10. Przeprowadzanie z osobami zwalnianymi z Izby Wytrzeźwień rozmów uświadamiających o szkodliwości nadużywania alkoholu,
11. W sytuacji zagrożenia życia i zdrowia pracowników izby wytrzeźwień udzielić niezbędną pierwszą pomoc medyczną.
12. Prowadzenie dokumentacji medycznej osób doprowadzonych (karta badania osoby doprowadzonej),
13. Zgłaszanie zapotrzebowania na brakujące leki, środki opatrunkowe – wykaz produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych stosowanych w izbie wytrzeźwień l placówce stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. (Dz. U z 2022 r., poz. 2075).
14. Sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności.
15. Współpraca i współdziałanie z personelem izby wytrzeźwień w celu realizacji zadań merytorycznych przypisanych izbie wytrzeźwień.
16. Wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych Izbie Wytrzeźwień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis sposobu obliczania ceny
1.1 Wykonawca, oblicza cenę oferty podając stawkę za 1 godzinę udzielanego świadczenia i mnożąc podaną stawkę godzinową przez 24 godziny na dobę oraz ilość dni przypadających w terminie trwania umowy.
1.2 Tak obliczona cena musi uwzględniać sumę wartości wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
1.3 Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.4 W przypadku rozbieżności między ceną podaną słownie i ceną podaną liczbą, Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną liczbą. Za prawidłową zostanie przyjęta cena jednostkowa.
1.5 Cena zaoferowana przez wykonawcę nie będzie podlegała waloryzacji przez okres realizacji zamówienia.
1.6 Rozliczenie nastąpi na podstawie ryczałtu tj. w równych kwotach, miesięcznie ( niezależnie od przepracowanych godzin) przez okres trwania umowy z wyrównaniem różnic w ostatnim miesiącu trwania umowy.
W trakcie oceniania ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryterium według następującego wzoru
cena najniższa brutto
Ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------ x 100 pkt
cena badana brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający w ramach tego warunku wymaga, aby Wykonawca posiadał:
- wpis do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 799 ) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1 tejże ustawy.
- aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania terminu ofert
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia