BZP: Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
27.11.2024
2024/BZP 00618884/01
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002741290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3437242 00
1.5.8.) Numer faksu: 343724250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mops.czestochowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.czestochowa.pl/mops2/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10aaec1-55b8-403e-afcb-98e307a3cb2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050466/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowieosiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d10aaec1-55b8-403e-afcb-98e307a3cb2f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2024.1557 t.j.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W toku całego postępowania, Zamawiający zakłada komunikowanie się z Wykonawcami wyłącznie z wykorzystaniem w/w portalu. Wykonawcy zobowiązani są z wykorzystaniem w/w portali do składania wszelkich dokumentów, w tym składanych na wezwanie Zamawiającego, a także wniosków o wyjaśnienie lub zmianę SWZ, i innych pism dotyczących niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Dotyczy to również składania dokumentów służących podmiotowej weryfikacji Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych Oferentów jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie, z siedzibą pod adresem: 24-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie;
2) z Administratorem danych można się skontaktować w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@mops.czestochowa.pl
b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP na adres skrytki mopsczestochowa/SkrytkaESP,
c) listownie na adres siedziby Administratora – ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 42- 217 Częstochowa;
3) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mops.czestochowa.pl,
b) listownie na adres siedziby Administratora,
c) lub telefonicznie pod numerem 34 372 42 42.
4) Dane osobowe oferentów będą przetwarzane w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie na podstawie art. 359 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych jako zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO. Dane osobowe wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie zawartej umowy w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.261.1.3.2024.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie oraz na zlecenie Zamawiającego dowożenie posiłków (usługa cateringowa) przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) jednodaniowych gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie. 3. Zamówienie realizowane jest w ramach wieloletniego rządowego programu pn. „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028. Maksymalna liczba wydanych posiłków (razem z suchym prowiantem na niedzielę i dni świąteczne) w okresie realizacji zamówienia wynosi 64 970 sztuk, w tym dowożonych 13 870 sztuk. Zamawiający przewiduje, iż z posiłków będzie korzystać łącznie ok. 178 osób dziennie. amawiający zastrzega, iż podana ilość posiłków jest wartością szacunkową i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę wydanych posiłków, przy czym minimalna wielkość przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w co najmniej 10%. Wykonawcy starający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać do dyspozycji co najmniej jeden punkt wydawania posiłków, położony na terenie miasta Częstochowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania SWZ, nie zostanie odrzucona i zdobędzie łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Działania matematyczne dokonywane będą w kolejności podanej we wzorach.
Wszystkie obliczenia matematyczne prowadzone w trakcie oceny dokonywane będą z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. Oferta najkorzystniejsza to oferta z największą ilością uzyskanych punktów łącznie w trzech kryteriach (suma).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam łączny wynik końcowy (sumę), Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie możliwości spożycia posiłków w tym samym czasie minimum 30 osobom
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu rezerwowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r.
Nr 106, poz. 730), Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie wyżej wymienionego rozporządzenia – co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ) oraz uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego wpisu do rejestru / decyzji, o których mowa powyżej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje co najmniej jednym punktem wydawania posiłków, położonym
na terenie miasta Częstochowy. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ) oraz uzupełnionego na wezwanie zezwolenia /opinii Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającego, że pomieszczenia spełniają wymagania sanitarne do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem.
b) dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym
i dopuszczonym przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego
do przewozu żywności, przeznaczonego do dowozu posiłków. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ) oraz uzupełnionej na wezwanie decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającej środki transportu do przewozu posiłków z podaniem marki i numeru rejestracyjnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w Rozdziale 8 oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
w zakresie wskazanym w Rozdziale 9 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do SWZ.
UWAGA!
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2 do SWZ), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2a do SWZ).
c) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zlecić część zamówienia Podwykonawcy nie jest zobowiązany do przedłożenia odrębnych oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania dla tych Podwykonawców.
d) Oświadczenie, o którym w pkt 1 ppkt 1, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ
a) dokument składany w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
a) Dokument składany w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia niniejszego dokumentu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.
c) Przepisy lit. a, b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Przepisy lit. a, b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w Rozdziale 10.
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy:
a) Dokument składany, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w pkt. 4.
b) Przepisy lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Przepisy lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w Rozdziale 10.
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
a) Dokument składany, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie:
1) wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie wyżej wymienionego rozporządzenia – co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej;
2) zezwolenie / opinia stacji sanitarno – epidemiologicznej potwierdzająca, że pomieszczenia Wykonawcy, w których będą przygotowywane i wydawane posiłki, spełniają wymagania sanitarne do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem;
3) decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środki transportu do przewozu posiłków z podaniem marki i numeru rejestracyjnego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oferta (formularz ofertowy – załącznik nr 1)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, żaden ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), żaden podmiot udostępniający zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w takim wypadku składają w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 5 do SWZ, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych(w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.