BZP: Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
27.11.2024
2024/BZP 00620230/01
Sąd Apelacyjny w Warszawie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Krasińskich 2/4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@waw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece00fd9-59be-4ff4-b038-ad31e0b7874a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245435/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.9 Dostawa macierzy dyskowej do CPD
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ece00fd9-59be-4ff4-b038-ad31e0b7874a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym Postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu
Systemu - Platformy zakupowej.
2) System jest dostępny pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl.
3) Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdział I ust. 5 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki macierzy dyskowej na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz produktowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Zobowiązanie do wymiany Sprzętu na nowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
4)zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 Umowę (zamówienie) obejmującą realizację dostaw macierzy o wartości dostaw macierzy* co najmniej 300.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualność informacji wraz z oświadczeniem Wykonawcy zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2024
r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej wymaganiom
określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 4 SWZ z podaniem jej przedmiotu i wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz
których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
Dowodami w powyższym zakresie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o
których mowa w lit. a.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z Rozdziałem V SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w
Postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
3)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z Postępowania, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.2 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 455 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany:1) zaoferowanego przedmiotu Umowy oraz ceny jednostkowej pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie
Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a)zmiany na Sprzęt o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,
b)niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego,
2)zmiany części składowych zaoferowanego Sprzętu oraz ceny jednostkowej pod warunkiem zaistnienia obiektywnych
przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
a)zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,
b)pod warunkiem niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego,
c)zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego Sprzętu w porównaniu do części oferowanych
pierwotnie;
3) terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia procedury wyboru wykonawcy zamówienia publicznego, przy czym tak wydłużony termin dostawy nie może przypadać później, niż w dniu 28 grudnia 2024 r.
2.Zmiana Umowy może być dokonana za porozumieniem Stron i wymaga formy pisemnego aneksu.
3.Postanowienia wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.