BZP: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2025 r.
27.11.2024
2024/BZP 00620239/01
Przedszkole nr 424 im. Królowej Marysieńki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 424 im. Królowej Marysieńki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366900622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.B. Flatta 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 506 54 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p424@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole424.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49bc68cc-b667-4e1c-adc3-0566578b3fdd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49bc68cc-b667-4e1c-adc3-0566578b3fdd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamówienia,
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
5.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
ewelina.dzierzek@grupantt.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z dnia 23.05.2018, dalej zwanego „RODO”:
1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
3) pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu, będzie Przedszkole nr 424 im. Królowej
Marysieńki " z siedzibą w Warszawie (adres: ul. J.B. Flatta 7, 02-972 Warszawa) jako Zamawiający. Prawa w zakresie ochrony
danych osobowych można zrealizować (lub uzyskać więcej informacji) komunikując się z Zamawiającym na adres e-mail wskazany
w Rozdziale VIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/P424/Z.O/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych artykułów spożywczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i produktów bezglutenowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb i mrożonek
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).
Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. [dotyczy tylko Części nr 1] Wykonawca winień wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływemterminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) a w przypadku świadczeń
ciągłych, realizują co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy) o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, polegające na
dostawie artykułów spożywczych w zakresie co najmniej 4 z 6 następujących grup produktów:
a) przyprawy;
b) makarony glutenowe;
c) oleje;
d) mąki i produkty zbożowe,
e) warzywa i owoce w puszkach;
f) orzechy i bakalie.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby każda z dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielną umowę – nie
dopuszcza się sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane.
Dodatkowo Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie
realizacji, co najmniej jedno zlecenie realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia musi osiągnąć wartość co
najmniej 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100) złotych brutto.
2. [dotyczy tylko Części nr 2] Wykonawca winień wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) a w przypadku świadczeń
ciągłych realizują, co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy) o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, polegające na
dostawie artykułów spożywczych w zakresie nabiału.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby każda z dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielną umowę – nie
dopuszcza się sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane.
Dodatkowo Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie
realizacji, co najmniej jedno zlecenie realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia musi osiągnąć wartość co
najmniej 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100) złotych brutto
3. [dotyczy tylko Części nr 7] Wykonawca winień wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) a w przypadku świadczeń
ciągłych realizują, co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy) o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, polegające na
dostawie artykułów spożywczych w zakresie mięs i wędlin.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby każda z dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielną umowę – nie
dopuszcza się sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane.
Dodatkowo Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie
realizacji, co najmniej jedno zlecenie realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia musi osiągnąć wartość co
najmniej 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100) złotych brutto
Uwaga:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia oraz poleganie na zasobach innych podmiotów:
1) Warunki opisane w ust. 1 - ust. 3 powyżej może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie Zamówienia (dotyczy Części nr 1 ,nr 2 i nr 7).
2) Zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów, w stosunku do których zastosowanie mają art. 5k ust. 1 lit. a) – c)
Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości Zamówienia.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: „SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA”, Zamawiający
dokonał oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu przez Wykonawców na podstawie dokumentów oraz informacji
złożonych wraz z ofertą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ).
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z Postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5), 7) Ustawy (zgodnie z treścią Załącznika nr 4a do SWZ).
4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z Postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.507 z późn. zm.) zgodnie z treścią Załącznika nr 4a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Dotyczy
Części nr 1, nr 2 i nr 7] Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale IX ust. 2) SWZ (zgodnie z
treścią Załącznika nr 5a, nr 5b i nr 5c do SWZ).
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot, daty i miejsce wykonania (dd/mm/rrrr) i podmioty, na
rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są:
a. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
b. jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy
usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia wymóg złożeniadokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2 pkt 1) - pkt 4) SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.
2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału (dotyczy Części nr 1, nr 2 i nr 7) w Postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego Zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
Zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ) lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca jest zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawione do reprezentacji tego podmiotu.
4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu Zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w Postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą
5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
6.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 118 Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach opisanych poniżej, tj.:1) Zmiana umowy będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy;
2) Zmiana umowy w zakresie danych Zamawiającego lub Wykonawcy – w razie zaistnienia jakichkolwiek zmian danych tych podmiotów, które zostały uwidocznione w umowie; zmiana w powyższym zakresie zostanie dostosowana do aktualnych danych Zamawiającego lub Wykonawcy;
3) Wystąpienia siły wyższej – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, wynikających ze zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572), ‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należytego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, której mowa w ust. 2 pkt 1) będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajduje zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2) - 4), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą rzeczywistej zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi.
Ze względu na brak miejsca w tej sekcji Ogłoszenia, Zamawiający informuje, że wszystkie informacje w temacie zmian umowy opisano w paragrafie 11 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie:1.1. art. 108 ust. 1 Ustawy (dotyczy Części nr 1 – Części nr 7),
1.2. art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497) (dotyczy Części nr 1 – Części nr 7).