BZP: Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
28.11.2024
2024/BZP 00622962/01
MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a576101f-dac6-4e64-8b05-57923c111706
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w SWZ, Platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl z zastrzeżeniem ust. 15 rozdziału 25 SWZ 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub 2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach 25-27 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Szczegółowe informacje dot. ochrony danych osobowych sa zawarte w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych zestawów komputerowych typu AIO oraz licencji oprogramowania.
2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 „Opis Przedmiotu Zamówienia - formularz techniczny".
3. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projektowanych postanowieniach umownych.
4. W miejscach, gdzie w opisie wymagań technicznych - równoważnych wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło czy szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za rozwiązanie „równoważne” uznany zostanie zaoferowany produkt, który spełni kryteria/parametry równoważności opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który na etapie składania oferty, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych komputerów przenośnych oraz licencji oprogramowania.
2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 „Opis Przedmiotu Zamówienia - formularz techniczny".
3. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projektowanych postanowieniach umownych.
4. W miejscach, gdzie w opisie wymagań technicznych - równoważnych wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło czy szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za rozwiązanie „równoważne” uznany zostanie zaoferowany produkt, który spełni kryteria/parametry równoważności opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który na etapie składania oferty, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i urządzeń multimedialnych.
2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 „Opis Przedmiotu Zamówienia - formularz techniczny".
3. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projektowanych postanowieniach umownych.
4. W miejscach, gdzie w opisie wymagań technicznych - równoważnych wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło czy szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za rozwiązanie „równoważne” uznany zostanie zaoferowany produkt, który spełni kryteria/parametry równoważności opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który na etapie składania oferty, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32342412-3 - Głośniki
31224810-3 - Przedłużacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych monitorów interaktywnych.
2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 „Opis Przedmiotu Zamówienia - formularz techniczny".
3. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projektowanych postanowieniach umownych.
4. W miejscach, gdzie w opisie wymagań technicznych - równoważnych wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło czy szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za rozwiązanie „równoważne” uznany zostanie zaoferowany produkt, który spełni kryteria/parametry równoważności opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który na etapie składania oferty, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy – Formularz Techniczny (Karta weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia).2) Karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie opisane w wykazie oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie Wykonawcy – Formularz Techniczny (Karta weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia).2) Karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie opisane w wykazie oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oświadczenia lub/i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:1) związane z wystąpieniem siły wyższej – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, w tym w zakresie zmiany sposobu realizacji zamówienia lub wydłużenia terminu wykonania Umowy /poszczególnych terminów wskazanych w Umowie.
2) w części dotyczącej wydłużenia terminów realizacji przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: braku możliwości dostarczenia zaoferowanych wyrobów w terminie ustalonym w Umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych okoliczności wskazanych w pkt 3, wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych na podstawie art. 445 ustawy Pzp, przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszej Umowy lub przedłużającej się procedury zawarcia niniejszej Umowy - jeżeli będzie to miało wpływ na termin realizacji;
3) zmiany wyrobu (asortymentu) na wyrób (asortyment) spełniający wszystkie wymogi, przy zachowaniu identycznych warunków gwarancji oraz rękojmi jak dla wyrobu pierwotnego oraz z zachowaniem ceny określonej w ofercie;
4) w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac lub na skutek wystąpienia z jednej sytuacji określonej w pkt 1-2, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
5) oznaczenia Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej;
6) w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej Umowy i konieczności ich sprostowania;
7) w przypadku zmiany albo wejścia w życie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego.
8) zmiany innych postanowień Umowy – w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy pomimo zachowania należytej staranności, w tym w szczególności zmiany przepisów prawa, które uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w terminach i na zasadach pierwotnie w niej przewidzianych.
2. Żadna z ww. przesłanek do zmiany Umowy nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, jedynie do wystąpienia do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem, który w uzasadnionych przypadkach może zostać zaakceptowany.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić w postaci kolejnych aneksów zawartych na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów i adresów poczty elektronicznej, wskazanych w niniejszej Umowie, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy. Za równoznaczną z formą pisemną przyjmuje się elektroniczną formę pisma. W razie zaniechania obowiązku poinformowania o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na adres dotychczasowy uznaje się za doręczoną prawidłowo.
5. Z uwagi na ograniczenie ilości danych jakie można wpisać do ogłoszeń (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) - nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-ProPublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak