BZP: Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej.
28.11.2024
2024/BZP 00623112/01
Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511345195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Żytkiejmy
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-504
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ajip.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pkpr.warmia.mazury.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c25f110-4a78-422c-9464-f40f69edd803
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00599285/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c25f110-4a78-422c-9464-f40f69edd8033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c25f110-4a78-422c-9464-f40f69edd803
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono szczegółowo w rozdziale VI i XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniono w rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PKPR 2/11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Puszczy Rominckiej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4. Zamawiający wymaga złożenia ofert w postaci elektronicznej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci elektronicznej zawarta została w Rozdz. XVI SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą w oparciu o następujące kryteria:
1) Kryterium „cena”- waga 60% (1% = 1 pkt.) oceniane będzie jak niżej
C=(Cn/Cb)x60
gdzie:
C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w zakresie kryterium Cena (C),
Cn - najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb - cena oferty brutto oferty ocenianej (badanej),
Maksymalna ilość punktów w danym kryterium jaką może otrzymać oferta wynosi 60 pkt.
2) Kryterium – „doświadczenie zespołu” – waga 40% (1% = 1 pkt.)
W przypadku kryterium doświadczenie rozumiane jako doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, oferta otrzyma liczbę punktów zgodnie z poniższym wykazem:
a) 10 pkt – wykonawca dysponuje co najmniej 1 specjalistą wskazanym w Rozdz. VII ust. 1 pkt 4a, który uczestniczył w realizacji co najmniej trzech planów/ projektów planów ochrony lub planów zadań ochronnych dla form ochrony przyrody,
b) 20 pkt - wykonawca dysponuje co najmniej 2 specjalistami wskazanymi w Rozdz. VII ust. 1 pkt 4a, którzy uczestniczyli w realizacji co najmniej trzech planów/ projektów planów ochrony lub planów zadań ochronnych dla form ochrony przyrody,
c) 30 pkt - wykonawca dysponuje co najmniej 3 specjalistami wskazanymi w Rozdz. VII ust. 1 pkt 4a, którzy uczestniczyli w realizacji co najmniej trzech planów/ projektów planów ochrony lub planów zadań ochronnych dla form ochrony przyrody,
d) 40 pkt - wykonawca dysponuje co najmniej 4 specjalistami wskazanymi w Rozdz. VII ust. 1 pkt 4a, którzy uczestniczyli w realizacji co najmniej trzech planów/ projektów planów ochrony lub planów zadań ochronnych dla form ochrony przyrody,
e) 0 pkt – wykonawca dysponuje specjalistami spełniającymi jedynie wymagania minimalne określone w warunku udziału w postępowaniu lub brak wskazania w ofercie.
Maksymalna ilość punktów w danym kryterium jaką może otrzymać oferta wynosi 40 pkt.
Wybór oferty najkorzystniejszej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteria. Łączna punktacja będzie wyliczana wg. równania:
P = C + D
gdzie:
P – ilość punktów razem (suma)
C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena
D – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium doświadczenie zespołu
Maksymalna ilość punktów wynosi 100. Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba (suma) wyznaczy najkorzystniejszą ofertę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Określono szczegółowo w rozdziale VII SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) – załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.2. Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu, lecz żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
3. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę,
o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ, są obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć razem z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w §11 i §12 SWZ przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w §12 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w SWZ.
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w §11 SWZ składa każdy z nich.
3) Postanowienia niniejszej SWZ dotyczące „Wykonawcy” stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
5) Zaleca się, aby w przypadku, gdy Wykonawcy występujący wspólnie wnoszą wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, w treści gwarancji lub poręczenia w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości, zostały wskazane, jako wykonawcy zamówienia publicznego, wszystkie podmioty występujące wspólnie.