BZP: Przewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół W 2025 r.
29.11.2024
2024/BZP 00623336/01
Gmina Trzcianka
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół W 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół W 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83f84f9-a34f-445d-b67b-3350c5bb38f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przewóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych, do szkół i przedszkoli w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings, zwanej dalej Platformą.
2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków, zadawania pytań, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się na stronie platformazakupowa.pl (adres linku: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view).
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera, synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie, w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy (Wiadomości prywatne).
5. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zwanym dalej jako: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa się niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
c) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0,
e) włączona obsługa JavaScript,
f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
g) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8.
szczegóły rozdział II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły rozdział 23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły rozdział 23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz przewidywanej liczby dzieci do:
Szkoły Podstawowej im. ppor. A. Sofki w Białej, ul. Radolińska 9
Radolin – 15 uczniów
Trzcianka - 1 uczeń
Teresin - 2 uczeń
Szkoły Podstawowej w Przyłękach
Biernatowo wieś – 15 uczniów
Przyłęki Wybudowanie – 3 uczniów
Szkoły Podstawowej im. Miłośników Przyrody w Siedlisku, Siedlisko 160
Nowa Wieś – 15 uczniów
Rudka – 1 uczniów
Runowo – 25 uczniów
Siedlisko PGR – 9 uczniów
Siedlisko (Kacze dołki) - 2 uczniów
Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Łomnicy, Łomnica 7
Pokrzywno-Kępa - 18 uczniów
Łomnica Folwark - 3 uczniów
Stobno stacja PKP - 6 uczniów
Stobno – stacja paliw – 3 uczniów
Stobno – wieś - 17 uczniów
Wrząca - 7 uczniów
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Trzciance,
ul. Staszica 6
Sarcz (od strony Łomnicy) - 3 uczniów
Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Trzciance,
ul. Chopina 36
Niekursko - 22 uczniów
Sarcz - 3 uczniów
ul.Za Jeziorem - 2 uczniów
Smolarnia - 4 uczniów
Straduń - 10 uczniów
Teresin - 3 uczniów
Kadłubek - 4 uczniów
Wapniarnia Pierwsza i Trzecia - 7 uczniów
Biała - 1 uczeń
Szkoły Podstawowej Nr 3 im Mikołaja Kopernika w Trzciance,
ul. Broniewskiego 2
Osiniec – 1 uczeń
Pokrzywno - 3 uczeń
Dłużewo - 1 uczeń
Biernatowo - 2 uczeń
Runowo - 1 uczeń
Stobno - 1 uczeń
Nowa Wieś - 2 uczniów
Biała - 2 uczniów
SZCZEGÓŁY ZAŁ. NR 5 DO SWZ opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół ponadpodstawowych i Ośrodków Szkolno-Wychowawczych od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., w dni nauki szkolnej na trasie:
Trzcianka – Przyłęki – Trzcianka (28 km wg www.targeo.pl)
Trzcianka – Biała – Stobno – Piła – Stara Łubianka (40 km wg www.targeo.pl),
i z powrotem
Trzcianka – Stara Łubianka – Piła – Stobno – Biała – Trzcianka – Przyłęki – Trzcianka (od poniedziałku do piątku, co do zasady, chyba że koniec i początek zajęć przypada w inny dzień tygodnia) – długość trasy dziennej wynosi – 198 km,
szczegóły zał. nr 5 do SWZ opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile, ul. Śniadeckich 27 A od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., w dni nauki szkolnej na trasie:
Trzcianka, ul. Sikorskiego 42, Trzcianka, ul. Słowackiego 4, ul. Żeromskiego 32
i Kościuszki 7 – Piła, ul. Śniadeckich 27A – Trzcianka (w pierwszy dzień tygodnia nauki dowóz, w ostatni dzień tygodnia nauki odbiór) – długość trasy dziennej wynosi – ok. 56 km,
szczegóły zał. nr 5 do SWZ opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach, Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pile wraz
z opiekunem od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., na trasie:
Trzcianka – Gębice – Trzcianka
Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 4 800 km
szczegóły zał. 5 do SWZ opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z Białej, gmina Trzcianka do Punktu Przedszkolnego Przedszkole Terapeutyczne Piccoli Cuori Małe Serca w Trzciance i z powrotem. W drodze z Białej dowóz 1 ucznia ze Szkoły Podstawowej w Białej do Trzcianki wraz z opiekunem, w terminie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., na trasie:
Trzcianka – Biała, ul. Górne Podwórze 10 – Trzcianka, ul. Mickiewicza 62 – Trzcianka, ul. Mickiewicza 62 – Biała, ul. Górne Podwórze 10 – Biała, ul. Radolińska 9 – Trzcianka, ul. Żeromskiego 27A
Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 7 200 km
szczegóły zał. nr 5 do SWZ opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust. 1 ustawy pzp.2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu:
- prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu publicznego osób,
- Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1544).
- Dla części 1 - przewoźnik winien posiadać przynajmniej 6 autobusów.
- Dla części 2 – przewoźnik winien posiadać pojazd dla 8 pasażerów.
- Dla części 3 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla 8 miejsc pasażerów.
- Dla części 4 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla 4 miejsc pasażerów.
- Dla części 5 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla 4 miejsc pasażerów.
- Wszystkie przewożone dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące,
- Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
szczegóły rozdz. VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegóły §7 ust. 2 załącznika nr 6 do SWZ istotne postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak