BZP: 2025 I półrocze Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
29.11.2024
2024/BZP 00624436/01
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
2025 I półrocze Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072452157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo@mzo.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.skoczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025 I półrocze Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fcb1b70-d1ae-43f8-bdd4-534cb52ec4be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027178/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów na pierwsze półrocze 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę
(wyłącznie poprzez Platformę zakupową) – zobowiązany jest
zapoznać się z instrukcjami dla Wykonawców Platformy zakupowej - dostępnymi pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
oraz regulaminem korzystania z Platformy zakupowej dostępny pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Złożenie oferty poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
zakupowej - pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
4. Wsparcia w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus
Sp. z o.o. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl od poniedziałku do
piątku w godz. 800 - 1700.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w
Instrukcjach dla Wykonawców Platformy zakupowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa nr 1: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki na trasie Ochaby – Kiczyce – Skoczów – Harbutowice - Wilamowice - Ustroń - Bażanowice i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania;
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewóz dzieci na
trasie nr 1
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa nr 2: przewóz dzieci zamieszkałych w miejscowościach: Wiślica, Ochaby Małe, Ochaby Wielkie, Pierściec, Kiczyce, Międzyświeć, Skoczów, Pogórze do:
a) Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12 - 4 uczniów,
b) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Krystyny Bochenek w Skoczowie, ul. Morcinka 20 – 1 uczeń,
c) Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczo- Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska
Polskiego 3 - 4 uczniów,
d) Przedszkole Terapeutyczne Słoneczna Kraina w Cieszynie, ul. Bielska 64 – 2 uczeń,
e) Szkoła Podstawowa im. Zofii Kossak w Pierśćcu, ul. Jerzego Tomanka 8,
43-430 Pierściec- 1 uczeń.
f) SP w Dębowcu, ul. Szkolna 3, 43 – 426 Dębowiec – 1 uczeń
Trasa przewozu: Międzyświeć – Skoczów –Pogórze - Kiczyce – Pierściec – Ochaby – Wiślica – Skoczów – Dębowiec - Cieszyn oraz powrót do miejsca zamieszkania.
Łączna długość (dowóz oraz powrót) trasy - 105 kilometrów.
Wykonawca musi dysponować taką ilością środków transportu, by zapewnić w tym samym czasie przewóz (dowóz i odwóz) uczniów wraz z opiekunem na obu trasach równocześnie, oraz musi dysponować środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych umożliwiającym przewóz jednocześnie minimum 13 dzieci plus opiekun.
Oraz dodatkowo, w miarę potrzeb, przewóz dziecka na trasie:
Skoczów – Dąbrowa Górnicza – Kraków - 2 uczniów, 172 km w jedną stronę;
a) SOS Dąbrowa Górnicza, ul. Swobodna 59 – 1 uczeń
b) Zespół Szkół i Placówek „Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących”
w Krakowie, ul. Tyniecka 6 – 1 uczeń
Oraz dodatkowo przewóz dzieci zamieszkałych w Międzyświeciu do:
a) Specjalny Ośrodek Wychowawczy nr 2, ul. Didura 13 w Bytomiu – 1 uczeń
b) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii Zgromadzenie Córek Bożej Miłości, Wojska,
ul. Zakładowa 8, 42-690 Tworóg – 1 uczeń
Trasa przewozu: Międzyświeć – Bytom – Tworóg: 2 uczniów, 110 km w jedną stronę
(dowóz dzieci odbywał się będzie co dwa tygodnie oraz 6 x w roku)
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewóz dzieci na
trasie nr 2
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa nr 3; przewóz dzieci zamieszkałych w miejscowościach: Bładnice Dolne, Skoczów, Pogórze do:
a) Szkoły Podstawowej nr 39, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Kamienicka 11 - 1 uczeń,
b) Szkoły Podstawowej nr 35, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Filarowa 52 - 1 uczeń,
c) Szkoła Podstawowa ELF, ul. Olszówka 24A, 43-300 Bielsko-Biała – 1 uczeń.
Trasa przewozu: Skoczów - Bładnice Dolne – Pogórze - Bielsko-Biała oraz powrót do miejsca zamieszkania.
Łączna długość (dowóz oraz powrót) trasy - 70 kilometrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewóz dzieci na
trasie nr 3
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej -Zamawiającywymaga aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o której mowa w treści art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. transporcie drogowym lub ważną licencję
na wykonywania krajowego transportu osób wydaną na podstawie obowiązujących przepisów. W przypadku podmiotów
występujących wspólnie wymóg dotyczy każdego z nich.
Zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający określa warunek w powyższym zakresie Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób
niepełnosprawnych umożliwiającym przewóz jednocześnie minimum 13 dzieci plus opiekun
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt
4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu wykazania spełnienia warunku -Uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o której mowa w treści art. 5
ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywania
krajowego transportu osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- w celu wykazania spełnienia warunku - Zdolność techniczna lub zawodowa -wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi wodpowiednim dla danej części projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 4, 5 i 6 do SWZ.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4
oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.