BZP: Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
05.12.2024
2024/BZP 00633964/01
POWIAT BARTOSZYCKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BARTOSZYCKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742439
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.bartoszyce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatbartoszyce.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633964
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00624906
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -dotyczy części 1-3
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -dotyczy części 1-3
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dotyczy części 1-3:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
dotyczy części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu wraz z instalacją o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, gdzie jednym z elementów wdrożeniowych było rozwiązanie klasy UTM.
Zamawiający przez rozwiązanie klasy UTM (ang. unified threat management) rozumie wielofunkcyjne zapory sieciowe zintegrowane w postaci jednego urządzenia oferujące min. następujące funkcje: filtr antyspamowy, sieciowy filtr antywirusowy, wykrywanie włamań, filtrowanie treści, router, NAT i inne standardowe usługi sieciowe.
dotyczy części 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu szkoleń i/lub warsztatów dla co najmniej 20 osób, w ramach których to usług Wykonawca był zobowiązany zapewnić: trenerkę/a i materiały szkoleniowe.
b) dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną/-ym trenerką/-em posiadającą/-ym doświadczenie w przeprowadzeniu min. 3 szkoleń i/lub warsztatów z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia czyli bezpieczeństwa teleinformatycznego na rzecz co najmniej dwóch różnych odbiorców
Trener/-ka, o której/-ym mowa w powyższym warunku, musi być ta samą osobą, która będzie prowadzić szkolenie dla Zamawiającego. Wszystkie wykazane szkolenia i/lub warsztaty powinny być zrealizowane w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej szkolenia, pod warunkiem spełnienia ww. wymagań
dotyczy części 3:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą:
• ważny certyfikat określony w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu
• doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 audytów bezpieczeństwa dla 3 różnych podmiotów
• doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji SZBI (Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) co najmniej dla 3 różnych podmiotów
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -dotyczy części 1-3
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -dotyczy części 1-3
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
dotyczy części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
dotyczy części 2 i 3:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
dotyczy części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu wraz z instalacją o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, gdzie jednym z elementów wdrożeniowych było rozwiązanie klasy UTM.
Zamawiający przez rozwiązanie klasy UTM (ang. unified threat management) rozumie wielofunkcyjne zapory sieciowe zintegrowane w postaci jednego urządzenia oferujące min. następujące funkcje: filtr antyspamowy, sieciowy filtr antywirusowy, wykrywanie włamań, filtrowanie treści, router, NAT i inne standardowe usługi sieciowe.
dotyczy części 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu szkoleń i/lub warsztatów dla co najmniej 20 osób, w ramach których to usług Wykonawca był zobowiązany zapewnić: trenerkę/a i materiały szkoleniowe.
b) dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną/-ym trenerką/-em posiadającą/-ym doświadczenie w przeprowadzeniu min. 3 szkoleń i/lub warsztatów z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia czyli bezpieczeństwa teleinformatycznego na rzecz co najmniej dwóch różnych odbiorców
Trener/-ka, o której/-ym mowa w powyższym warunku, musi być ta samą osobą, która będzie prowadzić szkolenie dla Zamawiającego. Wszystkie wykazane szkolenia i/lub warsztaty powinny być zrealizowane w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej szkolenia, pod warunkiem spełnienia ww. wymagań
dotyczy części 3:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą:
• ważny certyfikat określony w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu
• doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 audytów bezpieczeństwa dla 3 różnych podmiotów
• doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji SZBI (Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) co najmniej dla 3 różnych podmiotów
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmują:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
2) W zakresie części 1: dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia tj. 300 000, 00 zł brutto.
3) W zakresie części 1: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a do SWZ.
4) W zakresie części 2 : wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5b do SWZ.
5) W zakresie części 2 i 3: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób dla części 2 stanowi Załącznik nr 9a do SWZ. Wykaz osób dla części 3 stanowi Załącznik nr 9b do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-11 09:00
Po zmianie:
2024-12-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-11 09:15
Po zmianie:
2024-12-17 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-08
Po zmianie:
2025-01-14