BZP: Usługa przewozowa – dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół na terenie Gminy Osiek Jasielski oraz odwożenie ich ze szkół do miejsca ich zamieszkania
06.12.2024
2024/BZP 00639306/01
GMINA OSIEK JASIELSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przewozowa – dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół na terenie Gminy Osiek Jasielski oraz odwożenie ich ze szkół do miejsca ich zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 112
1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 20 005
1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 20 005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przewozowa – dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół na terenie Gminy Osiek Jasielski oraz odwożenie ich ze szkół do miejsca ich zamieszkania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176aa88f-8d6f-4a23-bc1e-bbf91307c03f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-176aa88f-8d6f-4a23-bc1e-bbf91307c03f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.79.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przewozową polegającą na dowożeniu uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół na terenie Gminy Osiek Jasielski oraz odwożenie ich ze szkół do miejsca ich zamieszkania w dniach nauki szkolnej.
b) Dzieci będą odwożone i dowożone do ustalonych w każdej miejscowości przystanków oznaczonych zgodnie z załącznikiem graficznym.
c) Usługa będzie realizowana dla 199 uczniów według następującego schematu:
1) Mrukowa do Zespołu Szkół Integracyjnych w Samoklęskach
a) przewidywana ilość: 41 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 6.1: 24 uczniów
- nr: 6.2: 12 uczniów
- nr: 6.3: 5 uczniów
2) Pielgrzymka do Zespołu Szkół Integracyjnych w Samoklęskach
a) przewidywana ilość: 19 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 5.2.: 1 uczeń
- nr 5.3.: 4 uczniów
- nr 5.6: 7 uczniów
- nr 5.7.: 2 uczniów
- nr 5.8.: 1 uczeń
- nr 5.9.: 3 uczeń
- nr 5.10.: 1 uczeń
3) Czekaj do Zespołu Szkół Integracyjnych w Samoklęskach
a) przewidywana ilość: 5 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 2.1: 2 uczniów
- nr 2.3: 3 uczniów
4) Samoklęski (góra) do Zespołu Szkół w Samoklęskach
a) przewidywana ilość: 1 uczeń
b) Miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 7.1.: 1 uczeń
5) Pielgrzymka do Zespołu Szkół w Zawadce Osieckiej
a) przewidywana ilość: 22 uczniów (15 całych biletów i 7 połówek biletu)
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 5.1.: 7 uczniów
- nr 5.3.: 6 uczniów
- nr 5.4.: 1 uczeń
- nr 5.5.: 6 uczniów
- nr 5.6.: 2 uczniów
6) Zawadka (dół) do Zespołu Szkół w Zawadce Osieckiej
a) przewidywana ilość: 12 uczniów (4 całe bilety i 8 połówek biletu)
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 4.2: 12 uczniów
7) Pielgrzymka do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 5 uczniów (4 całe bilety i 1 połówka biletu)
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 5.2.: 2 uczniów
- nr 5.3.: 2 uczniów
- nr 5.6.: 1 uczeń
8) Mrukowa do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 1 uczeń
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 6.2.: 1 uczeń
9) Świerchowa do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 33 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 1.1.: 9 uczniów
- nr 1.2.: 16 uczniów
- nr 1.3.: 8 uczniów
10) Załęże do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 15 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych
- nr 3.1.: 6 uczniów
- nr 3.2.: 7 uczniów
- nr 3.3.: 2 uczniów
11) Przysiółek Markuszka (Załęże) do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 6 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych
- nr 3.4.: 6 uczniów
12) Czekaj do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 16 uczniów
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 2.2.: 14 uczniów
- nr 2.3.: 2 uczniów
13) Osiek Jasielski (Osiedle) do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 17 uczniów (16 całych biletów i 1 połówka biletu)
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 8.1.a: 17 uczniów
14) Osiek Jasielski (pod górę) do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 5 uczniów (3 całe bilety i 2 połówki biletu)
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 8.2.: 5 uczniów
15) Osiek Jasielski (od strony Markuszki) do Zespołu Szkół Integracyjnych w Osieku Jasielskim
a) przewidywana ilość: 1 uczeń
b) miejsce wsiadania/wysiadania oznaczone na załącznikach graficznych:
- nr 8.3.: 1 uczeń
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale II podrozdziale 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym t.j.:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej t.j.:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2023 poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z załącznikami do oferty składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie
wstępne zgodnie z załącznikiem nr 2 o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty wykonawca załącza również:
a) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Jeśli oferta
zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie
składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z załączonym wzorem do SWZ.
(Wzór oświadczenia ZAŁ NR 7 ).
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. (Wzór oświadczenia ZAŁ NR 5)
2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy